به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

سومین پیروزی فولاد در فولادشهر رقم می‌خورد؟

سومین پیروزی فولاد در فولادشهر رقم می‌خورد؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان سابقه 2 بار شکست دادن ذوب‌آهن در اصفهان را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرخ‌پوشان فولاد خوزستان پس از سپری کردن یک‌ماه بدون پیروزی در لیگ شانزدهم، عازم اصفهان شده‌اند تا آماده بازی برابر ذوب‌آهن در استادیوم فولادشهر شوند.

ذوب‌آهن اصفهان همانند دیگر تیم همشهری‌اش، کارنامه موفقی در تقابل‌های مستقیم با فولاد خوزستان داشته، اما همین تیم 2 بار در اصفهان به فولادمردان جنوب باخته است.

ذوب‌آهن طی ادوار مختلف لیگ برتر 14 بار در خانه‌اش میزبان فولاد بوده و 7 بار موفق به شکست دادن این تیم خوزستانی شده است. فولادی‌ها نیز 2 بار در اصفهان پیروز شده‌اند و 5 بار با نتیجه مساوی به اهواز بازگشته‌اند.

سبزپوشان اصفهانی گرچه طی 3 سال اخیر 3 بار موفق به شکست فولاد در اهواز شده‌اند، اما 3 سال است که در ورزشگاه فولادشهر نتوانسته‌اند فولاد را مغلوب کنند و سرخ‌پوشان فولاد در 3 سفر قبلی به اصفهان و بازی مقابل ذوب‌آهن، با 2 تساوی و یک پیروزی به اهواز برگشته‌اند.

 آخرین برد ذوب‌آهن برابر فولاد در اصفهان، به سال 91 برمی‌گردد. ذوب‌آهن در آن بازی با 2 گل از اسماعیل فرهادی، بازیکنی که هم‌اکنون در اهواز بستری شده است، برابر فولاد به پیروزی رسید.

فولاد خوزستان تا این هفته از رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی در دیدارهای خارج از اهواز نشده است و اکنون این فرصت را دارد تا با مغلوب کردن ذوب‌آهن، دل هوادارانش را دوباره به‌دست بیاورد و شکست اخیر مقابل پرسپولیس را از ذهن آن‌ها پاک کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
2
جای نگرانی نیست.بجز بازی با پرسپولیس که بعضی از مربیان و بازیکنان خاص قابل اعتماد نیستند بقیه بازی ها رو مشکل نداریم
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
2
انشالله فولاد خوزستان در این بازی با استفاده از بازیکنان جدیدش بتونه به پیروزی برسد و خاطره شکست مقابل تیم پرسپولیس را از ذهن هواداران پاک کند. در ضمن بازیکن سوسنگردی این تیم که در تمرینات پیش فصل مصدوم شدند ظاهرا پا به توپ شده است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها