به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بازگشت مجری حاشیه‌ساز به رادیو

مجری حاشیه‌ساز ورزش خوزستان بار دیگر به رادیو برگشته و در اولین حضورش مشغول استفاده ابزاری از رسانه استانی به عنوان تریبون تبلیغاتی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، یکی از مجریان جوان خوزستانی که برای مدتی کنار گذاشته شده بود، در همان روز ابتدایی بازگشت مجدد به یک برنامه رادیویی شروع به استفاده ابزاری از رادیو خوزستان برای برخی از دوستان تهرانی خود شد.

خوزستان اسپورت در آینده نزدیک در خصوص عملکرد برنامه های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان گزارشاتی منتشر خواهد کرد و فعلاً به یک تأسف بسنده می کنیم که مجری جوان در اولین ساعات حضور مجددش، از تریبون رسانه استان برای تبلیغ مافیای فوتبال تهران استفاده ابزاری می کند.

این استفاده ابزاری از رادیو خوزستان برای تبلیغ مافیای فوتبال تهران، مظلومیت فوتبال خوزستان و هواداران آن را بیش از پیش نمایان می کند.

در این رابطه به زودی نظر مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز خوزستان را نیز جویا خواهیم شد که چرا برخی افراد از رسانه استانی استفاده ابزاری می کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
2
2
سلام
کاش برای ما که نمیدونیم و این برنامه رو هم نشنیدیم، بیشتر توضیح میدادین
آلبوغبيش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
3
2
من راديو رو گوش ميدادم منظورتون آقاي ... هستش كه واقعا متاسفم داشت از راديو استان ما واسه اون ... تبليغ ميكرد از شما خواهش ميكنم اسمش و صحبتاش و اين ... رو افشا كنيد برنامه ها ورزشي خوزستان شده ... واقعا چرا مسئولين نظارتي روي كار اين اقايون نظارت نميكنن؟ چرا كامل ننوشتيد كه مديركل صداسيما بدونه چكار دارن ميكنن و چجوري دارن تبليغات رايگان ميكنند واسه اون ...
مدیر پایگاه با سلام
اسامی ذکر شده توسط شما به دلیل حفظ حرمت افراد حذف شدند. گزارش کاملی درباره مسائل موجود را تقدیم مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان خواهیم کرد. چنانچه ترتیب اثر داده نشد، ناچار به انتشار آنها می پردازیم. بهرحال ما اعتقاد داریم که ابتدا باید مسائل را درون استان و بین خودمان برطرف کنیم و به همین دلیل ترجیح می دهیم که موارد موجود را به جای انتشار در سایت، به شکل خصوصی به اطلاع مسئولان مربوطه برسانیم.
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
2
2
حرف شما کاملا درست و معنی نداره مجریان برنامهای استانیمون از استقلال و پیروزی حمایت کنن .این حمایت اسفناک رو هم یکی از مجریان برنمه ششبهای کارون انجام داد و در شبی که برنده ماشین پژو قرعه کشی شد مجری از استقلال تعریف کرد و اقای سعیدی مال شرکت جی ال ایکس از پیروزی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
1
0
سلام چرا بیشتر توضیح نمیدی ورزش خوزستان؟
مدیر پایگاه با سلام
در پاسخ به پیام آقای آلبوغبیش توضیح کافی داده شده است.
موفق باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها