به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

پورموسوی: به دنبال انتقام از سپاهان نیستیم

پورموسوی: به دنبال انتقام از سپاهان نیستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که در بازی با سپاهان به دنبال انتقام نیستیم، گفت: ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم و به جمع مدعیان برگردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پور‌موسوی در خصوص آمادگی تیمش پیش از مصاف با سپاهان، ‌اظهار کرد: ‌شرایط روحی تیم‌مان با توجه به برد خیلی خوبی که برابر استقلال تهران کسب کردیم، خوب است ولی سه چهار بازیکنم دچار سرماخوردگی شده‌اند که این موضوع کمی ما را نگران کرده است. این بازیکنان طی یکی دو روز گذشته کم و بیش تمرین کرده‌اند و امیدوارم طی روزهای باقی‌مانده بتوانند به فرم قبلی‌شان برگردند. به هر حال تلاش می‌کنیم حداکثر امتیاز این بازی خانگی را به دست آوریم.

وی در ارزیابی از تیم سپاهان نیز عنوان کرد: ‌حریف طی هفته‌های اخیر به خوبی نتیجه گرفته است. دو تیم نیز شناخت خوبی نسبت به هم دارند و ما سعی کرده‌ایم نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان‌مان گوشزد کنیم. ان‌شاءالله بازیکنانم در روز بازی از شرایط نهایت استفاده را ببرند و این دیدار همراه با یک نمایش خوب و کسب سه امتیاز برای ما باشد.

پورموسوی درخصوص شکست 3 بر یک تیمش در نیم‌فصل اول برابر سپاهان و این‌که اکنون چقدر انگیزه جبران وجود دارد؟ گفت: ‌ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و دنبال انتقام نیستیم. ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم و به جمع مدعیان برگردیم، ‌چرا که فاصله تیم‌ها خیلی به ‌هم نزدیک شده است و با یکی، دو برد متوالی می‌توان جزو پنج شش تیم‌ بالای جدول قرار گرفت.

وی افزود:‌ به هر حال ما بیشتر به دنبال این هستیم که در نیم‌فصل دوم کمتر اشتباه کنیم و شرایط‌مان را بهتر و خیلی حرفه‌ای‌تر به بازی‌ها نگاه کنیم، چرا که وقتی وارد مسابقات آسیایی می‌شویم، مطمئنا هر تیمی که تمرکز بیشتر و بازیکنان باهوش‌تر دارد می‌تواند برنده باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ‌به نتیجه گرفتن در مسابقات لیگ برتر می‌توان از دو جنبه نگاه کرد؛ یکی این‌که به جمع مدعیان بر می‌گردیم و یکی هم این‌که پیش بازی برای لیگ قهرمان آسیا است، چرا که اگر در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم، حریفان آسیایی به چشم دیگری به ما نگاه می‌کنند.

وی درباره نبود محمد طیبی، کاپیتان تیمش در دیدار با سپاهان که در بازی با استقلال تهران اخراج شد، عنوان کرد: ‌طبیعتا این موضوع می‌تواند تاثیر داشته باشد اما تلاش می‌کنیم جایگزین او از نظر فنی به ما کمک کند. امیدوارم از بابت نبود او که کاپیتان و بزرگ تیم است، ضربه نخوریم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که تاکنون چقدر از عملکرد نانگ و افشین راضی بوده‌اید؟ گفت: ‌این بازیکنان مدت‌ها از بازی‌ها دور بوده‌اند و باید آن‌ها را حمایت کنیم. عملکرد نانگ در دیدار با استقلال تهران نسبت به بازی با تراکتورسازی خیلی بهتر بود. افشین نیز بازی به بازی بهتر می‌شود و جزو مهره‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها