به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۹ نظر

ویسی: طلسم فولاد خوزستان را می‌شکنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این بار حتماً فولاد خوزستان را شکست خواهیم داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله ویسی در مورد تساوی یک بر یک تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل نفت تهران گفت: همواره شروع لیگ و پیگیری دوباره مسابقات پس از یک تعطیلی بلند مدت بسیار سخت است. با توجه به اینکه تعطیلات لیگ بسیار زیاد بود اولین بازی برای ما مثل شروع مجدد لیگ بود. تمام تیم‌های در یک شرایط یکسان با هم روبه‌رو می‌شدند اصلا جایگاه جدولی نمی‌توانست کیفیت آنها را مشخص کند. خوشبختانه ما توانستیم روندمان را حفظ کنیم و در این بازی شکست نخوریم.

وی افزود: روی تمامی نقاط ضعف و قوت نفت تهران کار کردیم و بازیکنان روی این مسئله تمرکز زیادی داشتند. حریف تاکید زیادی به استفاده از ضربات شروع مجدد و اوت دستی برای زدن گل توسط بازیکن بلندقدشان داشت که با تلاش بازیکنان ما نتوانستند از این تاکتیک استفاده کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه این تیم در نباختن قوی عمل می‌کند اما در زدن گل برتری و پیروزی ضعف دارد اظهار داشت: همین که به به باختن عادت نکنیم نکته مثبتی است. ما برای قهرمانی نمی‌جنگیم که بخواهیم در همه مسابقات پیروز شویم همین تک امتیازها به ما کمک می‌کند وقتی ما در گل نخوردن عملکرد قوی داریم می‌توانیم گل بزنیم و به پیروزی برسیم.

ویسی در رابطه با عملکرد بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به این تیم اضافه شدند گفت: مهدی سیدصالحی، میثم بائو و محسن بیات بازیکنان باتجربه‌ای بودند که به جمع ما اضافه شدند. آنها از لحاظ فنی و اخلاقی به من کمک زیادی کردند و نه تنها من بلکه بازیکنان و مسئولان تیم هم از حضور آنها رضایت دارند. در خیابان وقتی با هواداران هم روبرو می‌شوم آنها از جذب این بازیکنان رضایت دارند.

وی در رابطه با دیدار هفته نوزدهم تیمش در چارچوب دربی اهواز مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در دور رفت بازی خوب و منطقی مقابل فولاد به نمایش گذاشتیم اما نتیجه را واگذار کردیم. برای کسب امتیاز و رسیدن به پیروزی به مصاف فولاد خوزستان می‌رویم و اگر این تیم را شکست هم ندادیم کسب سه امتیاز مقابل فولاد صدرنشین و قدرتمند هم غنیمت است.

ویسی در رابطه با اینکه در سه دربی گذشته از فولاد خوزستان شکست خورده و آیا در این مسابقه طلسم باختن در دربی را از بین می‌برند گفت: بله حتما این کار را می‌کنیم. در کل سه دربی مقابل فولاد خوزستان داشتیم که در هر سه مسابقه از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم. البته فولاد همواره از لحاظ روحی و روانی و جایگاه جدولی از ما بهتر بوده است. تیم ما دومین حضور خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد اما فولاد خوزستان فقط دو بار به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده است. در سه بازی گذشته از لحاظ فنی چیزی از حریف کم نداشتیم اما در کسب نتیجه موفق نبودیم. در دیدار آتی برای کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
3
بابا آقای ویسی عد همین بازی که ما به امتیاز داریم توهم بیا بشو مربی بارسلونا بابا سخت نگیر
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
5
آقای ویسی,شما وتیمت درحدی نیستید ک خودتونو رقیب فولاد حساب کنید,مااصلا ب چشم دربی ب این بازی نگاه نمیکنیم,فقط در حد یک بازی ساده برای بالا بردن تفاظل گل مقابل ی تیم ته جدولی دگ...چون شما ن هوادار دارید,ن سابقه,ن اعتبار,ن قدرت,ن افتخار...درخوزستان فقط صنعت آبادان واستقلال اهواز,رقبای سنتی و دشمنای دیرینه ی فولادن...ادمین خواهشا چاپ کن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
4
حالا همه بازیاتونو میباختین یا مساوی میکردین شانس ما حالا عزمتونو جذب کردین این بازی که ما به 3 امتیازش نیاز داریمو ببرین ویسی جان سخت نخیر عوضش ما فولادی وقتی تو غدیر بازی دارین میایم ورزشگاه تیمتونو تشویق میکنیم نظرت چیه؟
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
2
فولاد باید ببره
ویسی اذیت نکن برو سراغ تیما دیگه ببر
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
1
آقای ویسی عزیز کاش عزمتان را برای بردن نفت تهران و تیمهای دیگر هم جزم می کردید و امتیازات را دودستی تقدیمشان نمی کردید. همه تیمها به فولاد که می رسند انگار در فینال جام جهانی بازی می کنند. 3 امتیاز این بازی هم از آن فولاد خواهد شد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
ضمن احترام به تمامی نظرات دوستان بخصوص اونکه خودش رو با اسم مستعار من یعنی محمد معرفی کرده باید بگم این بازی باید جوانمردانه برگذار بشه و از این جور نظرات که تیم ویسی شل بازی کنه بپرهیزید چون فولاد کم مشکل نداره که انگ تبانی هم بهش اضافه شه. انشاءالله فولاد تمام بازیها رو میبره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
1
باشه.امر دیگه ای ندارین؟ نظرتون به مقامات ارشد فیفا اطلاع داده میشه.درضمن اگر یه خورده فکر میکردی میفهمیدی فقط شوحی بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
2
ببین دوست عزیز هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.شوخی با کی شوخی؟ تو فوتبال شوخی؟ تو جایی که همه دندون تیز کردن تا ی نقطه ضعف از فولاد پیدا کنن و اشد مجازات رو براش تعیین کنن؟.تو بازی با تراکتور خود لک خوب بازی نکرد ولی اینها بردش کمیته اخلاق و چون مدرکی علیهش نداشتن تبرئش کردن. تو این بازی فقط همین هم استانی بودن کفایت می کنه تا اشد مجازات رو براش تعیین کنن.یادت رفته دوپینگ ایوب والی رو که خودشون هم اعتراف کردن که عمدی نبودن ولی با این حال دو سال محرومش کردن. و پرونده های دیگه که احتمالا چند ساعت قبل از مسابقات حساس فولاد حکمش رو اعلام میکنن مثل پرونده سعداوی و درخشان و بازیکن ندادن به تیم امید.
احتمالا وقتی که تو برنامه نود بحث کارون و زاینده رود مطرح شد گفتید شوخی میکنه ولی چند روز بعد زاینده رود پر اب شد و کارون خشکید.
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
1
ويسي تيمش رو با قدرت به ميدان مي فرسته و يه بازي كاملا شرافتمندانه رو شاهد خواهيم بود به اميد برد فولاد قهرمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها