به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

مکوندی: امروز در تمرین حاضر می‌شوم

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان از حضورش در تمرينات اين تيم خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مكوندي اظهار كرد: با صحبت​هايي كه با آقاي رضاييان داشتم، قرار شد كه از امروز (دوشنبه) در تمرينات تيم شركت كنم.

وي در ادامه بيان كرد: باشگاه نامه​اي درخصوص رفع مشكلات​ و تصويب بودجه​مان به آقاي زنگنه، وزير نفت داده بود كه او هم اين موضوع را به شوراي عالي ورزش وزارت نفت ارجاع داده و آقای رضاييان هم جلسه​اي با اين شورا داشته كه همگي تاييد كردند كه بودجه درخواستي باشگاه ما كه 10 ميليارد تومان است، بسيار نيست و نسبت به بودجه تمام باشگاه​هاي ليگ برتري، يكي از مقاوم​ترين بودجه​هاي ارايه شده است.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: خوشبختانه در اين شورا بودجه ما تاييد شد و قرار بر اين شد كه امضاي آقاي زنگنه و تاييديه نهايي او را هم بگيرند و طي مدت يك هفته، 50 درصد از بودجه پيشنهادي ما كه پنج ميليارد تومان است، به حساب باشگاه واريز شود.

وی ادامه داد: امروز هم آقای رضاییان براي پيگيري كارها و مذاكرات با يك اسپانسر، به تهران رفته است. با توجه به اين كه كارمان به وزير نفت رسيده است و او هم در تلاش است كه مشكلات​مان رفع شود، اميدواريم كه مشكل طي يك هفته​اي كه قول داده شده است، برطرف شود.

مکوندی در ادامه درباره شرايط تيم خاطرنشان‌كرد: طي چند روزي كه خودم در تمرينات شركت نمي​كردم، همكارانم آقايان خاچاطوريان و هنديجاني در تمرينات حضور داشتند و من با آن​ها در ارتباط بودم و مشكل خاصي در تمرينات​مان به وجود نيامد و تيم به صورت كامل تمريناتش را انجام مي​داد و اميدوارم هر چه سريع​تر مشكل مالي​مان حل شود و بتوانيم در ادامه مسابقات با تلاش بيشتر و همت بازيكنان​مان به نتايج در خور توجه دست پيدا كنيم و تيم​مان را از اين وضعيت خارج كنيم.

وي گفت: واقعيت امر اين است كه من دوست دارم مشكل تيم حل شود و زماني هم كه استعفا دادم واقعا در شرايطي قرار گرفتم كه كار كردن امكان​پذير نبود و بازيكنان مشكل داشتند و تمام تلاشم، حتي استعفايم جهت رفع اين مشكل بود و خوشبختانه با پيگيري​هايي كه انجام شد، قول داده​اند كه طي يك هفته مشكل ما حل شود كه اميدوارم به همين صورت شود و ما هم بتوانيم به باشگاه كمك كنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ادامه در ارزيابي​اش از تيم صبا، حریف هفته آینده‌شان، گفت: صبا تيم بسيار خوبی است و نيم​فصل اول هم امتيازات خوبي جمع كرده است و آن​ها يكسري مشكلات داشتند و مرفاوی مربي خوبشان را از دست دادند و بعد هم مهدي تارتار كه از مربيان جوان و بسيار خوب است، سرمربي اين تيم شد.

وی افزود: شناخت نسبتا خوبي نسبت به صبا داريم و نياز داريم كه حداكثر امتيازات بازي​هاي خانگي​مان را به دست آوريم و تلاش مي​كنيم برخلاف بازي با پيكان كه نتوانستيم به حداكثر امتياز برسيم، در اين ديدار پيروز شويم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها