به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: داور یک گل درست ما را قبول نکرد

پورموسوی: داور یک گل درست ما را قبول نکرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:اگر همین روند رو به رشد را داشته باشیم در آخر فصل جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: در بازی قبل هم برابر تراکتورسازی نباید می‌باختیم. برای قلعه نویی احترام قائل هستم. در نیم فصل دوم گفتند مشکلات مالی حل شده اما ما یک میلیارد تومان هم دریافتی نداشتیم که مربوط به کادر فنی و بازیکنان بود. اگر همین روند رو به رشد را داشته باشیم در آخر فصل جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از استاندار تشکر می‌کنم چراکه اگر شریعتی نبود شاید تیم ما منحل می‌شد. از زهیوی هم تشکر می‌کنم. او پیش از این در تیم ما بود اما حالا از تیم ما جدا شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این بازی را بردیم اما در بازی هفته قبل مقابل تراکتورسازی هم با وجود اینکه شایسته پیروزی بودیم،‌اما نتیجه را واگذار کردیم. احترام خاصی برای قلعه‌نویی قائل هستم اما باید بگویم هفته گذشته نباید می‌باختیم. در بازی امروز هم که داور یک گل درست ما را قبول نکرد.

پورموسوی اظهار داشت: ما مشکلات مالی داریم، بازیکنانمان فداکارانه نه، اما با احساس مسئولیت و با قلب خود بازی می‌کنند. دلخوشی مردم در جنوب کشور به همین تیم‌های خوزستانی مانند فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان است.

وی عنوان کرد:‌ من همیشه دوست دارم که تیمم هجومی بازی کند، به همین دلیل در مسابقات هم زیاد گل می‌زنیم و هم گل می‌خوریم. من به‌شخصه بازی تهاجمی را می‌پسندم که مردم هم از دیدن آن لذت می‌برند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
2
آقای پورموسوی عاشوری بازیکن خیلی خوبیه چرا گذاشتیش رو نیمکت و به مومنی بازی میدی افشین و مومنی خیلی کم تلاش میکنن و اصلا کیفیت لازم رو ندارن .درضمن درسته ما خوزستانی ها دنبال فوتبال زیبا هستیم ولی فوتبال فقط زیبا بازی کردن نیست نتیجه هم باید گرفت شما فقط بفکر بازی زیبا هستی و اصلا بفکر نتیجه گرفتن نیستی حیفه این تیم ک توانایی بردن رو داره چرا باید به تراکتور گسترش پیکان سپاهان ببازه .شما روال فصل پیش رو در نظر بگیر دنبال نتیجه باش توی ایران فوتبال زیبا جایگاهی نداره تو رو خدا هرکی با پورموسوی در ارتباطه بهش بگه دنبال نتیجه باش نه فوتبال زیبا
خوزستانی بودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
0
وای شماها کی میخواهید دست از سر این بدبخت بردارید ..بابا ولش کنید کار وزندگی ندارید ...یارو داره با هزارتا مشکل این تیم رو نگه میدارد. .برد میاره ..خوب بازی میکنه ..من موندم شماها کی هستین ..اخه چقدر گیر میدین ...برید به چیزای دیگه فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
1
خوزستانی عزیز اینا دشمن اقای پورموسوی هستند
سوال من اینه از همه منتقدان کدام سرمربی در لیگ سه را سراغ دارید که از اول فصل تاکنون حتی یک ریال از نبلغ قراردادشه نگرفته تازه از جیبش هم هزینه کرده ؟
بعضی از افراد که انتقاد می کنند این واقعیت را می دونند ولی چون عموم مردم اگاهی تدارند جوسازی می کنند
اقای پورموسوی هم مثل ویسی می توتست اول فصل بره سپاهان و باز هم بعنوان دستیار اول حدالاقل سیصدمیلیون تومان بگیره ولی نرفت و موند و اگر هر کسی دیگه جاش بود تو این شرایط سخت بی پولی دوام نمیاورد ایشان تواتست ساختار تیمش حفظ کنه نیم فصل علارغم میلش به چند بازیکن رضایت نامه بده چون واقعا بعضی از اینا دیگه عصبی شدن و توتست با دست خالی چند مهره با ارزش بگیره
دوستان یادتان باشه حفظ طیبی و بیت سعید تو تیم فصل شاهکار بود و چند بازیکن دیگه
چون تیم های اماده خور برا شیرزادی و ماهیتی و کعبی و مومنی
و کعبی و سالاروتد و عاشوری و خصوصا طیبی و بیت سعید بدجوری خیز برداشته بودند
تصور می کنید چه کسی تواتست اینان را راضی کنه ایا مدیریت باشگاه ؟
نه اینا فقط بخاطر پورموسوی موندن و بس
از زحمات استاتدار محترم و اقای افشین حیدری و بهمن روشنایی نیز تشکر می کنم
سید یادت باشه نتیجه همه فوتبال نیست
بازی زیبا و هجومی و در عین حال جوانمردانه هم کیفیت بازی را دو چندان می کنه
سید یادت باشه من چقدر دوستار شمایم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
استقلال خوزستان هر چند در گل زدن موفق هست ولی تاکتیک دفاعیش در حفظ توپ و نتیجه بسیار ضعیف است.
ابی خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
1
باسلام
اقای پورموسوی مربی بزرگی واسه ی ایران واین استان هست .تیم مشکلات مالی داره درست میگه پس همه باید تیم رو ازحاشیه ها دور کنیم وتیم روحیه بگیره.هرچی باشه چه پورموسوی وچه بازیکنان همه بومی هستن پس حمایت مثبت داشته باشیم.متشکر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها