به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

فولاد خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی کشور شد

باشگاه فولاد خوزستان میزبان مسابقات گروه الف مرحله دوم لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه های ایران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با خاتمه مرحله نخست مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان ایران 10 تیم به مرحله دوم این رقابت ها صعود کرده و در دو گروه پنج تیمی برای تعیین تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت خواهند کرد.

با پیگیری مدیر تیم های پایه ای باشگاه فولاد خوزستان، میزبانی گروه الف مرحله دوم لیگ نوجوانان ایران به باشگاه فولاد رسید. تیم های فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، مقاومت تهران، شهرداری تبریز و شهرداری فریدون کنار از تاریخ 23 بهمن ماه به شکل دوره ای در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

تیم های مهمان روز 22 بهمن ماه وارد اهواز خواهند شد تا در مهمانسرای ایثار اسکان پیدا کنند و از 23 بهمن ماه به مصاف هم بروند.

تیم نوجوانان فولاد خوزستان در حالی گام به این مسابقات می گذارد که از وجود بهزاد دودانگه کاپیتان و گلزن اول و وحید نامداری بازیکن ملی پوش خود به دلیل مصدومیت بی بهره خواهد بود اما موسی سواری سرمربی این تیم در گفت و گوی کوتاه با خوزستان اسپورت اعلام کرد که سایر بازیکنان تیم نوجوانان فولاد آماده حضور در مسابقات هستند و از انگیزه بالایی برخوردارند.

سرمربی تیم نوجوانان فولاد از هواداران فولاد خوزستان دعوت کرد که از 23 بهمن ماه به محل برگزاری مسابقات بیایند و ضمن تماشای بازی ها به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان دیگر نماینده شایسته فوتبال خوزستان در گروه ب مرحله دوم لیگ نوجوانان ایران با تیم های سپاهان اصفهان، ملوان انزلی، حافظ شیراز و شموشک گلستان همگروه شده است.

محل برگزاری مسابقات گروه ب هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی گفته می شود که طلایی پوشان آبادان باید در اصفهان به مصاف رقیبان خود بروند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها