به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

عکس/قرارداد 12 هزار تومانی عادل کلاه‌کج

سازمان لیگ فوتبال ایران امروز مبالغ قراردادهای نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را منتشر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سازمان لیگ فوتبال ایران به مانند ابتدای فصل جاری مسابقات لیگ برتر اقدام به انتشار مبالغ قراردادهای بازیکنان انتقال یافته در نقل و انتقالات میان فصل کرد. سازمان لیگ اعلام کرده انتشار مبالغ قراردادهای بازیکنان به منظور شفاف سازی و آگاهی عموم مردم کشور از درآمد بازیکنان فوتبال صورت می گیرد.

در بین قراردادهایی که امروز رسماً از سوی سازمان لیگ فوتبال منتشر شد، مبالغ جالبی در برخی از تیم ها به چشم می خورد. ویژه ترین قراردادهای نیم فصل لیگ برتر متعلق به باشگاه راه آهن تهران است.

در همین رابطه، مبلغ قراردادهای عادل کلاه‌کج و عباس محمدرضایی که سابقه بازی در تیم های استقلال و فولاد خوزستان را داشته اند، کاملاً جلب توجه می کند. این دو بازیکن برای نیم فصل دوم با باشگاه راه اهن قراردادهایی به مبلغ 12 هزار تومان منعقد کرده اند.

چندر روز قبل که حجت الاسلام علیپور رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ از عقد قرارداد 4 بازیکن با راه آهن تهران به مبلغ هر کدام 12 هزار تومان خبر داده بود، خیلی ها این صحبت را شوخی پنداشتند ولی امروز با انتشار مبالغ قراردادها مشخص شد که این موضوع واقعیت دارد.

لازم به ذکر است که ذکر مبلغ در قراردادها الزامی بوده و هیچ قراردادی بدون مبلغ در دفتر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران به ثبت نمی رسد. ظاهراً رقم 12 هزار تومان درج شده در قراردادهای عادل کلاه‌کج، عباس محمدرضایی، محسن میرابی و محمدرضا خزایی فرد بدین دلیل بوده که سازمان لیگ ثبت قراردادهای سفید و بدون مبلغ را منع کرده است.


عکس/قرارداد 12 هزار تومانی عادل کلاه‌کج