به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

شریفات: آقای روحانی به فکر مردم خوزستان باشید

اسماعیل شریفات می گوید رئیس جمهور روحانی باید مشکل زیست محیطی خوزستان را پیگیری کند.
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان از رئیس جمهور درخواست کرد برای رفع مشکلات مردم خوزستان وارد عمل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ورزش سه، اسماعیل شریفات در خصوص بازی فولاد و راه آهن و مسائل زیست محیطی موجود در استان خوزستان صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید.

راه‌آهن وقت کشی می‌ کرد
فولاد بازی خیلی خوبی مقابل راه‌آهن انجام داد، ما یک بازی حساب شده و منطقی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان راه‌آهن از همان ابتدای بازی خودشان را به زمین می‌ انداختند و قصد داشتند وقت کشی کنند. نیمه دوم راه‌آهن به جز دو شوت هیچ حرفی برای گفتن مقابل فولاد نداشت.

هیچ کس مثل اسکوچیچ نمی‌ توانست تیم را جمع کند
در مورد حرف آقای لطیفی که عنوان کرده بود، هر مربی ای فولاد را داشته باشد می‌ تواند برنده باشد باید پاسخ دهم که اصلا اینطور فکر نمی‌کنم تنها مربی ای که در ایران می‌ توانست تیم فولاد را جمع کند و مدعی قهرمانی کند، اسکوچیچ است. در همان بازی هفته اول با تراکتورسازی او مجبور شد به خاطر مشکلات سربازی 3 بار ترکیب تیم را عوض کند. یک بار شهاب کرمی را گذاشت، یک بار بختیار را گذاشت، عبدالله زاده را گذاشت، من را دفاع راست گذاشت، ساسان را فوروارد گذاشت، او مشکلات خیلی بزرگ را در فولاد توانست در فولاد مدیریت کند. در همین بازی ما فقط 11 نفر بودیم چون امید خالدی و مساریچ که مصدوم بودند.

بازی قاضی و آل‌نعمه را می‌ شناسم
ما در نیم فصل توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. قاضی، مسلمان و آل‌نعمه می‌ توانند به تیم فولاد کمک کنند. من و بختیار رحمانی یک سال با آل‌نعمه و قاضی  در فولاد همبازی بودیم برای همین وقتی به قاضی پاس دادم چون بازی او را می‌ شناختم می‌ دانستم چطور سر می‌ زند، برای همین از گل دوم مطمئن بودم.

برای بازی های آسیایی نیاز به بازیکن داریم
برای بازی های آسیایی نیاز به بازیکن داریم تا تیم ما را تقویت کند. ما اول قرار بود برویم اسپانیا که متاسفانه قسمت نشد، اما اردوی امارات برای ما خیلی خوب بود و شرایط تیم بهتر شد.

آقای روحانی به فکر مردم اهواز باشید
مساله خیلی مهم در اهواز الان گرد و خاک آن است. درست است که بازی ما مقابل راه‌آهن برگزار شد اما امکان این وجود دارد که بازی های بعدی ما و دیدارهای آسیایی ما لغو شود.
چند سال است که همه می‌ بینند شرایط مردم اهواز به چه صورت است. بیماری ها و مشکلات زیادی برای مردم خوزستان به وجود آمده است. مسئولین می‌ توانند با یک هزینه کم و پاشیدن مواد نفتی روی بیابان های عراق این مشکل را حل کنند. آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری اش قول داده بود که این مشکل را حل کند، اما هیچ کاری نکرد. من از آقای روحانی تقاضا می‌ کنم که فکری به حال مردم خوزستان بکند و به این مساله رسیدگی کند.

شریفات: آقای روحانی به فکر مردم خوزستان باشید


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها