به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

سلیمی: دربی خوزستان بیش از حد بزرگ شده است

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم دربی روز جمعه برابر استقلال خوزستان بیش از حد برای هواداران بزرگ شده است.

 به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی سلیمی در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل راه‌آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم در اکثر 90 دقیقه سوار بر توپ و میدان بودیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل به راه‌آهن بزنیم. مهم کسب 3 امتیاز بود که ما را در کورس نگه داشت. امیدوارم در هفته‌های بعد هم همین روند ادامه پیدا کند.

دروازه‌بان فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا موقعیت خاصی روی دروازه تیمش اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: در بازی با راه‌آهن حریف یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت که آن هم به گل تبدیل نشد. خدا را شکر تیم ما از همان خط حمله آنقدر قوی عمل می‌کند که توپ زیاد به سمت دروازه نمی‌رسد. دفاع تیمی ما بسیار مستحکم و خوب است و همین مسئله کار را برای حریفان سخت می‌کند.

وی در مورد تعطیلات نیم‌فصل و اینکه به نظر می‌رسد فولاد خوزستان از این تعطیلات بهره برده است اظهار داشت: نمی‌شود گفت این تعطیلات به ضرر تیم بوده یا به سود تیمی تمام شده است. تیمی مثل استقلال که 5-6 ملی‌پوش داشته در شروع دوباره مسابقات به پیروزی رسید و نمی‌توانیم بگوییم تعطیلات برای‌شان بد بوده است. در همه جای دنیا تعطیلات وجود دارد. در بوند‌سلیگا تعطیلات نیم‌فصل 40 روز است و این تعطیلی چیز عجیبی نبود. شاید برخی تیم‌ها که مشکل مالی داشتند برای برگزاری تمرین دچار مشکل شده بودند.

سلیمی در رابطه با بازیکنان جدیدی که فولاد خوزستان جذب کرده خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز‌هایی که داشتیم 3 - 4 مهره خوب جذب کردیم، محمد قاضی، محسن مسلمان، احمد آل‌نعمه و نونگ به تیم ما کمک می‌کنند تا نتایج بهتری بگیریم.

وی در رابطه با دیدار هفته نوزدهم تیمش مقابل استقلال خوزستان و اینکه این دیدار دربی شهر اهواز است گفت: به هر حال بازی‌های دربی حساسیت خاص خودش را دارد اما مهمترین چیز برای ما کسب 3 امتیاز است. فکر می‌کنم بیش از حد این مسابقه برای هواداران بزرگ شده است. امیدوارم به دور از هر حاشیه و جنجالی دو تیم ضمن ارائه یک بازی جوانمردانه مسابقه‌ای زیبا به نمایش بگذارند و در پایان هم ما برنده بازی باشیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها