به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهلت 17 روزه برای بازیکنان سرباز فولاد

بازیکنان سرباز تیم فوتبال فولاد خوزستان 17 روز دیگر برای تعیین وضعیت سربازی خود فرصت خواهند داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در حالی از روز ششم اسفندماه وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 میلادی خواهد شد که وضعیت پنج بازیکن سرباز این تیم تاکنون مشخص نشده است.

باشگاه فولاد خوزستان نام 21 بازیکن را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به AFC معرفی کرده و تا روز 29 بهمن ماه جاری فرصت خواهد داشت که نام 5 بازیکن دیگر را به فهرست اضافه کند.

بختیار رحمانی، سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده، شهاب کرمی و سروش سعیدی بازیکنانی هستند که به واسطه مشکلات سربازی از بازی در لیگ برتر کشور منع شدند. باشگاه فولاد خوزستان به دلیل عدم اعتبار گذرنامه های این بازیکنان تا تعیین وضعیت سربازی، نتوانسته نام آن ها را در فهرست اولیه به AFC ارائه کند.

باشگاه فولاد خوزستان که 17 روز دیگر برای تکمیل فهرست ارائه شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت دارد، کماکان پیگیر رفع مشکل بازیکنان مذکور و اضافه کردن نام آن ها به لیست مسابقات آسیایی است.

بختیار رحمانی، سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده، شهاب کرمی و سروش سعیدی بازیکنانی هستند که حضور آن ها می تواند قدرت مضاعفی به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران بدهد.

 17 روز باقی مانده تا خاتمه ایجاد تغییرات در فهرست تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، زمان حساسی برای باشگاه فولاد و هواداران پرشور این تیم است که همه روزه پیگیر اخبار بازیکنان سرباز فولاد می شوند. این فرصتی است که از سوی کنفدراسیون آسیا تمدید نمی شود و هر اتفاقی قرار است رخ دهد، باید در همین فاصله زمانی باشد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که فهرست 21 نفره ارائه شده از سوی باشگاه فولاد خوزستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدین ترتیب است.

علیرضا سلیمی، ارشاد یوسفی، امید خالدی، مهرداد جماعتی، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان، محمد قاضی نجف آبادی، ساسان انصاری، الویس نونگ، علی سینا ربانی، میلاد همایونی، بهمن جهان تیغ، رضا احمدی، محمد اهل شاخه و هادی حبیبی نژاد.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
jafar
|
Switzerland
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
7
کانون هواداران فولاد در سطح شهر و در بازی با اس-اهواز با استفاده از طومار پارچه ای از هواداران ومردم جهت حل مشگلات و برگرداندن بازیکنان سرباز فولاد حداقل به لیگ امسال و جام باشگاه های اسیا امضاء گرفته و از طریق استانداری به ریاست جمهوری ارسال و بخواهند رسیدگی شود.
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
مطمئن هستم نظام وظیفه بهترین حالت رو برا کشور میخواد انصافا دویدن در میدان برای به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان در آسیا و جهان خواست قلبی همه ما ایرانیان است .دست مسوولان نظام وظیفه و لیگ را میبوسم که در جام ملتها مساعدت کردند .اینجا هم کمک خواهند کرد.انشالا .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها