به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود

پورکیانی: هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: همانطور که قبلا هم گفتم بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را به طور کامل حل کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد اینکه کمک شهرداری به استقلال خوزستان از سوی شورای شهر به تصویب رسید و قرار است امروز به حساب باشگاه پول واریز شود، اظهار داشت: روز گذشته اعضای شورای شهر مصوبه کمک مالی به باشگاه استقلال خوزستان را به تصویب رساندند. جا دارد از استاندار محترم خوزستان، اعضای شورای شهر، شهردار، کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال، فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سایر مسئولان استانی که به جد پیگیر حل مشکلات باشگاه هستند تشکر کنم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت قرار است مبلغی پول به باشگاه واریز شود و این  اتفاق بخشی از مشکلات‌مان را حل می‌کند. امیدواریم در ادامه مسابقات شرایط بهتری پیدا کنیم. همه مدیران استانی تلاش کردند تا معضلات ما حل شود و بتوانیم با شرایط بهتری در ادامه لیگ حاضر شویم و از حیثیت استان دفاع کنیم.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادمه تأکید کرد:‌ قرار است از  16 تا 20 دی اردویی در هتل المپیک تهران برگزار کنیم. در این اردو تیم یکی دو بازی تدارکاتی هم مدنظر دارد. این اردو با تلاش‌های جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل و اعضای محترم هیأت مدیره فراهم شد.

پورکیانی در مورد اینکه آیا با رسیدن پول دیگر کسی از این تیم از جمله زهیوی جدا نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همانطور که از قبل اعلام کرده بودم هیچ بازیکنی از جمع نفرات ما جدا نخواهد شد و در ادامه مسابقات هم با تمامی نفرات به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا بازهم برای تقویت تیم اقدامی می‌کنند، گفت: تا به اینجا نانگ، مصطفی ماهی و ... را جذب کردیم و این اقدامات همه در راستای تقویت تیم بوده است بر اساس نیازهای فنی تیم و خواست کادر فنی اقدامات لازم را می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
1
4
اگر بازیکنان استقلال خوزستان بازیکنان بومی نبودند تا الان تقریبا همه ی ستاره های تیم می رفتند ولی تعصب خوزستان اجازه رفتن به اون ها رو نداد
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
4
با تشکر از آقای پورکیانی و همه کسانی که به تیم کمک کردند ؛ دیروز یکی از سایت ها تیتر زده بود که شاه ماهی ( زهیوی ) از دست استقلال پرید و شهرداری و استانداری اهواز به تیم استقلال خوزستان کمک مالی کردند . جناب پورکیانی شالوده تیم اس خوزستان را بازیکنانی تشکیل داده اند که به ترتیب ابتدا قهرمان لیگ دو بعد لیگ یک و در نهایت قهرمان لیگ برتر شدند معتقدم این تیم اگر از نظر خط دفاعی و روحی روانی تقویت بشه می تواند براحتی از گروه خود بالا آمده و حتی شگفتی ساز شود ؛ ضمنا پیروزی در هر بازی باعث کمک مالی از طرف ای اف سی می شود که می تواند مشگلات مالی تیم را در فصل بعد رفع کند و درخشش بازیکنان نیز باعث ترانسفر آنها خواهد شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها