به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

لیست 18 نفره دست‌نشان به باشگاه نفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان یک لیست 18 نفره از بازیکنان موردنظرش را به این باشگاه ارائه کرده است تا نسبت به جذب شش نفر از این بازیکنان اقدام شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، نادر دست‌نشان که طی روزهای اخیر به لزوم تقویت تیم نفت آبادان برای نیم‌فصل دوم اشاره کرده، یک لیست 18 نفره شامل سه گروه شش نفره از بازیکنان موردنظرش را به‌عنوان اولویت‌های اول تا سوم تحویل مسئولان باشگاه صنعت‌نفت داده و از آن‌ها خواسته است تا به ترتیب اولویت‌های درنظر گرفته شده برای جذب شش بازیکن اقدام کنند.

در همین رابطه، روز گذشته فهرستی منتسب به نادر دست‌نشان در رسانه‌ها مطرح شد که شامل اسامی پنج بازیکن می‌شد اما سرمربی صنعت‌نفت می‌گوید که لیست وی 18 نفره بوده است.

دست‌نشان توضیح می‌دهد: «در رسانه‌ها نوشته شده که لیست ما پنج نفره است اما اصلا اینگونه نیست. من 18 بازیکن به باشگاه معرفی کردم و آنها را اولویت بندی کردم تا باشگاه با آنها وارد مذاکره شود و از بین آنها شش نفر را جذب کند، چرا که ما در حال حاضر با توجه به مصدومانی که داریم هشت جای خالی داریم. استراتژی من این است که شش بازیکن جذب کنیم و دو جای خالی دیگر را برای حین مسابقات بگذاریم و از نفرات آزاد استفاده کنیم. نمی‌دانم که باشگاه با بازیکنی به توافق رسیده است یا خیر و فعلاً منتظرم.»

صنعت‌نفت در شرایطی وارد بازار نقل‌وانتقالات زمستانی می‌شود که شایعات زیادی پیرامون این تیم را فرا گرفته است و زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی دست‌نشان شنیده می‌شود. این در حالیست که به انجام اولین بازی نفت آبادان در نیم‌فصل دوم کمتر از 10 روز دیگر باقی مانده است و هواداران صنعت‌نفت نگران وضعیت تیم طلایی پوش آبادان در دور برگشت هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
2
1
من میگم مثل انگلیس که هفتگی حقوق می دن اینجا نقل و انتقالات رو هفتگی کنند، یعنی 24 ساعت بعد هر بازی تا 24 ساعت قبل بازی بعد نقل و انتقالات انجام بشه، مسخرشو درآوردیم بخدا، همه تیم ها می خوان خودشون رو تقویت کنند، این تیم رو نیمکتی های اون کی تیم می خره، اون یکی تیم یکی دیگه رو، آخه بقول ما لرا ای خر کالا بی سی خوش ایکاشت، راستی قضیه بازیکنای استقلال خوزستان چی شد؟ پول چی شد؟ چند روزیه زهیوی مصاحبه نمی کنه، نکنه فهمیده همه قول و قرارا و مشتری ها همه دلال بودند و خبر از سایر پیشنهادات نجومی نیست.
هوادار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
به نظر من مطرح کردن نام سرمربی درجه سومی مثل فیروز کریمی که در لیگ یک هم بر سر نخواستنش دعواست رو نمیشه جدی گرفت، این موضوع احتمالاً با این انگیزه مطرح شده تا کسانی که خواهان تغییر سرمربی هستند کوتاه بیایند و به دستنشان قانع باشند وگرنه همه میدونن که فیروز کریمی از دستنشان مربی قویتری نیست، به قول معروف به مرگ گرفتن که به تب راضی بشیم! البته یک احتمال دیگه هم وجود داره اونم اینکه حالا که دستنشان گفته که در نیم فصل دوم ممکن به عقیل اعتمادی به جای هوری فرصت بازی کردن بده باند هوری دست به کار شده و زیر آب ایشون رو پیش مدیریت باشگاه زده و شاملی مامور شده مصاحبه کنه و از احتمال تغییر سرمربی صحبت کنه!
اما من قبلاً گفتم باز هم میگم یک مربی درجه یک ایرانی در حد پرویز مظلومی یا جلال طالبی با کمک یک مربی تمرین دهنده با دانش خارجی میتونن صنعت رو متحول کنند، در مورد بازیکنان هم تعجب آوره که ممشلی در لیست خروج قرار گرفته یا در لیست ورودی هادی عقیلی که فوتبالش تمام شده قراره جذب بشه. صنعت نفت به بازیکنان با انگیزه نیاز داره نه اینهایی که اسمشون مطرح شده، ما یک مهاجم شش دانگ در حد فونیکه سی نیاز داریم نه آرش افشین که فوتبال بازی کردن رو فراموش کرده. در پایان این رو هم بگم که علاقه هواداران به دستنشان قابل درک همه هم برای صعود تیم به لیگ برتر به ایشون اعتبار دادند حرفی نیست اما قرار نیست احساسات باعث بشه چشم روی نتایج ضعیف و باخت های پیاپی تیم ببندیم و برای کسی که مسئول اول این نتایج و جایگاه متزلزل تیم هست سینه بزنیم، یادمون نره موفقیت تیم صنعت نفت آبادان هست که بایستی ملاک ارزیابی قرار بگیره، بازیکنان، مربیان و مدیران تحت هیچ شرایطی نزد هواداران آبادانی از تیم صنعت نفت آبادان مهمتر یا بزرگتر نیستند اینها میان و میرن اما صنعت هست که ماندگاره، پس دلواپس صنعت باشید نه سرمربی که بعد از باخت میگه "من کاری به نتایج ندارم"
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها