به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مؤمنی: قول داده‌اند تا یکشنبه پول بدهند

مؤمنی: قول داده‌اند تا یکشنبه پول بدهند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که تمایلی به جدایی از این تیم ندارد.
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی مؤمنی در خصوص بحران مالی در استقلال خوزستان  و اینکه بازیکنان این تیم در حال جدایی از جمع آبی‌پوشان هستند، گفت: مسئولان باشگاه قول داده‌اند که حق و حقوق بازیکنان را تا یکشنبه بدهند و ما هم بر اساس خواسته سیدسیروس پورموسوی (سرمربی استقلال خوزستان) قرار است تا روز یکشنبه صبر کنیم. البته یکی دو بازیکن جدا شده‌اند و و بقیه بچه‌ها هم منتظرند تا ببیند روز یکشنبه مشکلات حل خواهد شد یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان استقلال خوزستان به حل مشکلات مالی خوش‌بین هستند یا خیر، تصریح کرد: تا الان بارها مسئولان باشگاه و حتی استان قول داده‌اند، اما وعده‌های آنها عملی نشده است. با این وجود امیدواریم که این بار همه چیز به خوبی پیش برود و بچه‌ها مطالبات‌شان را دریافت کنند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا خودش با تیمی مذاکره کرده است، اظهار داشت:‌ یکی دو پیشنهاد دارم که صحبتی با آنها نکردم، چون دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم. اگر مشکلات حل نشود مجبورم به پیشنهادها فکر کنم، ولی امیدوارم مشکلات مالی حل شود و همه بازیکنان در استقلال خوزستان بمانند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
1
4
انشاءالله تمام مشكلات مالي حل خواهد شد و شماها بازيكنان با غيرت كه از جان مايه گذاشته ايد تمام حق و حقوقتان را ميگيرد و هيچ بازكني بدليل مشكلات مالي تيم را ترك نخواهد كرد مگر بازيكناني كه كادر فني خواهان رفتن آنهاست
واقعا استاندار محبوب و دوست داشتني براي حل مشكلات مالي باشگاه آس خوزستان سنگ تمام گذاشتن و انشاءالله نتيجه اين دلسوزيها در نيم فصل دوم و بازيهاي آسياي بيشتر نمايان خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
2
1
اگه جدا شدی باید بری تو خونه .چون کدوم تیم تو رو می خواد!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها