به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: از زهیوی هیچ دلخوری نداریم

پورکیانی: از زهیوی هیچ دلخوری نداریم

خوزستان اسپورت-  قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: زهیوی نورچشم و جای پسر من است، اما به هر تیمی می‌خواهد برود باید ابتدا از ما رضایت‌نامه بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی پورکیانی در مورد مذاکره مهدی رحیم زهیوی با باشگاه استقلال اظهار داشت: ما از زهیوی هیچ دلخوری نداریم و اعتقاد داریم این بازیکن تا الان یکی از با تعصب‌ترین و پرتلاش‌ترین بازیکنان استقلال خوزستان بوده است. زهیوی نور چشم من و جای پسر من است و تا الان هم برای تیم هیچ چیز کم نگذاشته است. ان‌شاءالله چند روز دیگر تکلیف او با باشگاه مشخص خواهد شد.

وی در واکنش به توافق باشگاه استقلال با زهیوی نیز گفت: زهیوی برای جدایی از تیم نیاز به رضایت‌نامه دارد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره اینکه وضعیت این باشگاه به کجا کشیده خواهد شد، خاطرنشان کرد: هفته آینده طی جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره و سرمربی تیم راجع به همه مسائل تصمیم‌گیری خواهد شد.

پورکیانی در ادامه راجع به اینکه گفته می‌شود زهیوی با توجه به عدم دریافت حق‌وحقوقش می‌تواند قرارداد خود را یک طرفه با باشگاه استقلال خوزستان فسخ کند، عنوان کرد: در مورد این مسئله اجازه دهید جلسه هفته آینده برگزار شود. پس از برگزاری جلسه خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
8
ضرب المثل « یک چیزی شنیدی ولی بش نرسیدی » با فوتبال ما مصداق دارد شنیدند که در اروپا به بازیکن پول میلیاردی می دهند ولی فکر نکردند که اولا به همه میلیارد نمیدن در ثانی باشگاهها درآمد زا هستند و هم باشگاهها و هم بازیکنان در آخر سال یک پول کلانی را به عنوان مالیات به دولت پرداخت می کنند . حالا فوتبال ما که از نظر سخت افزاری مشگل داره مثل کمبود استادیوم و غیره ؛ درآمد زا که نیست هیچ تازه هر سال از پول بیت المال بی دلیل به تیم های نورچشمیشان میلیاردها می دهند که همین باعث بی نظمی و بی عدالتی و وسوسه بازیکنان تیم های دیگر می شود نتیجه اینکه بازیکنی بدون فسخ قرار داد سر از باشگاه دیگری در می آورد . در جامعه ای که بعضی اوقات حقوق ناچیز کارگر دیر پرداخت میشه و حقوق فرهنگیان خیلی پایین است دلیلی ندارد که چند تیم خاص به بازیکنان آنهم با سطح کلاس پایین پولهای کلان بدهند که بقیه تیم ها را به دردسر بیندازند و بشود مشگلی لاینحل ؛ ماندم توی این موارد قانون چی میگه ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها