به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

کاپیتان طیبی منتظر استقلال خوزستان می‌ماند

طیبی منتظر استقلال خوزستان می‌ماند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته منتظر تحقق وعده‌ی مسئولان این تیم می‌ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی مدافع میانی استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که اگر تا دوشنبه (دیروز) مطالبات وی از سوی این باشگاه پرداخت نشود، مجبور است که برخلاف میل باطنی از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

در همین رابطه، از باشگاه استقلال خوزستان خبر رسید که در پی تماس تلفنی مسئولان باشگاه با محمد طیبی، این بازیکن نظرش را تغییر داده و گفته است تا پایان هفته منتظر دریافت مطالباتش می‌ماند.

مسئولان استقلال خوزستان در گفت‌وگوی تلفنی با طیبی از وی خواستند که تا روز چهارشنبه به این باشگاه فرصت بدهد تا مطالباتش را پرداخت کند و طیبی به آن‌ها اعلام کرد یک روز بیشتر از تاریخ موردنظر باشگاه هم صبر می‌کند و امیدوار است که تا روز پنجشنبه پولش را پرداخت کنند.

باشگاه استقلال خوزستان چندی پیش متمم‌هایی به قراردادهای بازیکنان اضافه کرد که به موجب این متمم‌ها چنانچه تا نیم‌فصل به میزان 50 درصد از قراردادهای فصل جاری آبی‌پوشان خوزستان پرداخت نشود، آن‌ها می‌توانند به‌صورت یک‌طرفه قراردادهایشان را فسخ کنند.

سیروس پورموسوی چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد محمد طیبی و رحیم زهیوی از جمله بازیکنانی هستند که پیشنهاداتی از تیم‌های مختلف دریافت کرده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
6
تعصب و غیرت این بازیکنان اشتقلال خوزستان مثال زدنی است الان داریم متوجه می شویم که چگونه این تیم پارسال قهرمان شد . تعصب و یکدلی . واقعا بدا به حال مسوولان که به فکر ابن تیم نیستند .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
5
همه استقلال خوزستان مد نطر سپاهان
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
3
اقای ویسی درست تیمو با کمترین امکانات قهرمان کردی ولی یادت باشه با رفتنت اکثرمردم اهواز ازت متنفرشدن پ میاگین تنفرتو به صدرصد نرسون چون سه چهار هفته قراره با ما روبرو بشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها