به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۳۰ نظر

توضیحات سعداوی درباره جذب بختیار و استقلالی‌ها

توضیحات سعداوی درباره جذب بختیار و استقلالی‌ها

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنی که بخواهد با خودنمایی در فضاهای مجازی و واسطه قراردادن این و آن به فولاد بیاید در لیست من جایی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان در فاصله چند روز مانده به آغاز رسمی دوره نقل‌وانتقالات زمستانی در رابطه با شایعات پیرامون بازگشت بختیار رحمانی به فولاد یا انتقال چند بازیکن استقلال خوزستان به تیمش توضیحاتی به ایران ورزشی داده و گفته لیست فولاد فقط یک جای خالی دارد که برای تعیین وضعیت سروش رفیعی باقی مانده است.

صحبت‌های سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با شکست برابر پیکان و شایعات نقل‌وانتقالات پیرامون تیم فولاد توضیحاتی داد که در ادامه مرور می‌کنید.

بازی حساسی در هفته پایانی نیم‌فصل اول با پیکان داشتید که می‌توانست تیم‌تان را به رده سوم جدول برساند اما آن بازی را باختید.
 در این بازی، ما هم شناخت خوبی از پیکان داشتیم و هم آنالیز خوبی انجام دادیم که به خوبی هم به بازیکنان منتقل کردیم. ما می‌دانستیم حریف روی ضربات ایستگاهی، کرنرها و توپ‌های سرعتی که برای مهاجم هدف می‌فرستند، برنامه دارند که ما هر بار این مساله را کنترل کردیم و موقعیتی به پیکان ندادیم اما متاسفانه اشتباهات داوری تاثیر زیادی روی نتیجه بازی داشت و باعث شد در 4 دقیقه 2 گل بخوریم. روی گل اول که خطای مسلم مهاجم پیکان روی گلر ما بود که کارشناسان هم در این مورد صحبت کردند و اعتقاد داشتند هیچ گونه خطای پنالتی صورت نگرفته. روی گل دوم هم خطا به اشتباه گرفته شد. ضمن اینکه در نیمه دوم خطای پنالتی که روی ساسان انصاری هم اعلام نشد. در واقع ما نتیجه را به اشتباهات داور واگذار کردیم. ما در این بازی با وجود اینکه یکی از موثرترین بازیکنان‌مان یعنی چاگو را در اختیار نداشتیم اما خیلی خوب کار کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما پیش‌بینی هر چیزی را کرده بودیم جز اشتباهات داوری که آن هم به ما لطمه زد. در کنار آن، البته من باید توصیه خداداد عزیزی را جدی می‌گرفتم که این کار را نکردم و این مساله باعث شد ما نبریم. در کل از عملکرد بازیکنان خیلی راضی‌ام چون خیلی تلاش کردند اما از دپارتمان داوری و آقای کامرانی‌فر که جوان، مسلط، جدی و پیگیر هستند هم خواهش می‌کنم در مورد انتخاب‌هایش دقت بیشتری داشته باشد.

یعنی از داوران جوان برای بازی‌هایتان استفاده نکند؟
 نه، اتفاقا ما از این کار خوب استقبال می‌کنیم اما امیدوارم از داوران جوان در بازی‌های بزرگ و بازی تیم‌های شاخص هم استفاده کنند. ضمن اینکه در نیم‌فصل دوم یک اشتباه می‌تواند سقوط و صعود تیمی را مشخص کند که امیدواریم اشتباهات کمتر شود و به همان نسبت برای تیم‌های بزرگ هم از داوران جوان استفاده کنند که برای بازی‌های ما استفاده می‌شود.

در مورد این اشتباهات اعتراضی هم به کمیته داوران داشتید؟
 من از باشگاه خواستم همه صحنه‌ها را کامل و دقیق انعکاس دهند چون مطمئنم آقای کامرانی‌فر با جدیت پیگیری خواهند کرد. ما که در این بازی متضرر شدیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید اما امیدوارم اعتراض‌ها تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه ما خودمان را بازنده بازی نمی‌دانیم.

در روزهایی که اکثر باشگاه‌ها نقل و انتقالات را شروع کردند فولاد خوزستان هنوز هیچ فعالیتی نداشته که این مساله نگرانی‌های زیادی برای هواداران به وجود آورده. ظاهرا دیروز هم جلسه هیات مدیره در این مورد انجام شده بود. درست است؟
 خوشبختانه جلسه خوبی با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه داشتیم که جا دارد از آقای بابازاده ریاست هیات مدیره تشکر کنم که همیشه پیگیر وضعیت تیم هستند. حمایت مدیرعامل و هیات مدیره باعث شد ما اول فصل را با حداقل استرس و حاشیه شروع کنیم و همینطور ادامه دهیم تا موفق باشیم. ما برای موفقیت بیشتر نیاز به بازسازی و تقویت داریم. هدف این است که استفاده حداکثری از بازیکنان‌مان داشته باشیم و باید عملکرد همه بازیکنان را بررسی کنیم تا تصمیمی جدی بگیریم. امیدوارم خروجی این جلسات کمک برای تقویت تیم باشد. به خاطر اینکه نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود و حتی شرایط آب و هوایی هم سخت‌تر خواهد شد که امیدواریم شرمنده هواداران نشویم.

در چند روز اخیر خبرهای زیادی در مورد بازگشت بختیار رحمانی به فولاد به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد رقمی نجومی برای او در نظر گرفتید. درست است؟
 الان شرایط باشگاه مشخص است و باید بگویم من به این گمانه‌زنی‌ها عادت کردم و اول فصل هم درگیر این فضاهای نقل و انتقالاتی بودم. ما کلا یک جای خالی داریم که آن هم برای سروش رفیعی است. باشگاه با تمام وجود و به شدت پیگیر است که حق و حقوق‌مان تضییع نشود چون اعتقاد راسخ داریم که سروش با فولاد قرارداد دارد. امیدواریم بتوانیم در این زمینه به حق‌مان برسیم.

بحث بازگشت آرش افشین و شهاب کرمی هم این روزها خیلی داغ شده. چه نظری در مورد آن دارید؟
 همانطور که گفتم گمانه‌زنی‌ها در این مورد خیلی زیاد شده اما این را باید بگویم بازیکنی که بخواهد با خودنمایی در فضاهای مجازی و واسطه قراردادن این و آن به فولاد بیاید در لیست من جایی ندارد.

پس به نظر می‌رسد دلخوری باشگاه استقلال خوزستان چندان درست نیست.
 خوب شد به این مساله اشاره کردید. در مدت اخیر گفته می‌شد ما با چند بازیکن استقلال خوزستان مذاکره کردیم. از مسوولان این باشگاه می‌خواهم بازیکنانش را بیاورد و رودررو کند و بگوید چه شخصی از باشگاه فولاد با آنها تماس گرفته و مذاکره کرده. ما نه مذاکره کردیم و نه به دنبال بازیکنان تیم هم‌استانی هستیم. این را همیشه بدانید که من هیچ‌وقت تیم هم‌استانی‌ام را ضعیف نخواهم کرد. پس اگر کسی با بازیکنان استقلال خوزستان مذاکره کرد بیاورید رودررو کنید تا ثابت کنم از طرف باشگاه فولاد نبوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
3
15
رحمانی و افشین جایی در فولاد ندارند و از سکوها بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند بهتر است،بازیکنی که بارها به فولاد توهین کرده و پشت کرده حق بازگشت ندارد،افشین و رحمانی فقط حاشیه دارند .جو فولاد آرام و صمیمی است ولی با آمدن هریک از این دو نفر ،حاشیه به فولاد برمی گردد.
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
16
احسنت به این مردانگی و غیرت نسبت به تیم هم استانی و زیر بار نرفتن هر خفت و خواری، هر بازیکنی که به فولاد پشت کرد لطفا همین الان هم از پشت سر به فولاد نگاه کنه که ما هیچ گونه نیازی به چنین بازیکنانی نداریم
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
7
بختیار کارش با فولاد تمام شده. دیشب با یک لیدر فولاد در رستوران سنتی شام خورده وعکساش در اینستاگرام پخش شده. آقای سعداوی داره شوخی میکنه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
14
اقای سعداوی ادم با هوش با درایتی هستن
در مورد سروش که به هیچ وجه نباید کوتاه بیایم چون با فولاد قرارداد داره
بختیار رو احتیاج نداریم چون پر حاشیه و قدر نشناسه
مبعلی می تونه یه گزینه ی عالی باشه
بازیکنهای اس خوزستان در صورت جدایی می تونن مورد نظر باشن چون در غیر این صورت به خارج استان کوچ می کنن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
10
بازگشت بختیار یه نوع اشتباهه و بازی دادن دوباره رشید فرخی توو نیم فصل جدید یه اشتباه بزرگتر.تیم هافبک نداره اصلا.قبل از اینکه دیر بشه به فکر هافبک باشید اگه سروش درست نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
6
بابا طهماسبى و رشيد فرخى و سينا مريدى باهشون فسخ كنيد
m6
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
9
2
افشین بنده خدا که اول فصل اومد باشگاه فولاد و پارسال هم که اومد اسکچیچ نخواستش کلا فولاد نمی خواستش ولی اگر برگرده مطمن باشبد عین ساسان با انگیزه بازی میکنه چون فولاد واقعا در پست حمله مشکل داره . ارنست هم که اصلا مشخص نیست بازیش در چه سطحیه !!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
2
8
آقای کاه کش و اژدری یک کمی به خودتون حرکت بدید
پرونده سروش در اولویت بذارید باید از حق باشگاه دفاع بشه
آی تی سی بازیکن خارجی رو بگیرید بازی با ماشین سازی دو هفته دیگست
لیست موردنظره سعداوی رو جذب کنید دور برگشت کار سختتره
بازیکنای سفارشی از تیم کنار بذارید ایمانی و طهماسبی و بقیه کسایی که پارسال به اسکوچیچ تحمیل کردین
آقای کاه کش و اژدری کمکاری بسه دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
5
همه ميگن بختيار مبارك فولاد چشم منصوريان ساسان گرفته
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
3
5
بختیار جایگزین فرخی بشه سروش هم بیاد ارنست هم قرار داد داره
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
6
نمیدونیم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس از یکطرف رسانه ها مینوسن که فولاد داره یک میلیارد هزینه میکنه تا بازیکن مازاده استقلالو بیاره از یکطرف باشگاه فولاد میگه بودجه کم شده اقا نعیم هم که میگه بحث بختیار مطرح نیست ولله ماکه گیج شدیم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
1
6
آقا نعیم من از اول فصل حتی روزایی که نتیجه نمیگرفتین ازشما حمایت کردم ولی تواین بحث یارگیری ازتون انتقاد دارم شما دارید برمیگردید به عقب هرچی بازیکن قدیمی زمان فرکی و اسکوچیچه میارید دوباره اگه بختیارو بیارید بی زحمت علی سلیمی و امیدخالدی هم بیارید که دوباره مدعی سقوط بشیم مثل پارسال.من نمیدونم شماچرا به حرفهایی که پارسال میزدید عمل نمیکنید چراچهره های جدید نمیارید رو کنید اگه قرارباشه همون بازیکنای فسیل شده برگردن فولاد که نمیشه گفت تحول ایجاد کردید توفولاد این تیم میشه تیم پارسال و دو سه سال پیش
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
5
باید در فصل نقل و انتقالات حواسشون رو جمع کنند و بلای پارسال سرشون نیاد . فولاد می تونه با جذب یکی دو نفر به سمت قهرمانی بره ولی اگر هوشیار نباشند و انتخاب خوب نکنند این فرصت طلایی رو از دست میدهند .
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
1
7
سروش رفیعی با توجه به قراداد داخلی بازیکن فولاده و باید برگرده ولی احتمال اینکه بخواهند از طریق پرداخت غرامت نگه اش دارند زیاده ؛ و اما بختیار رحمانی در هیچ تیمی مثل فولاد درخشش نداشته ؛ بنابر این با توجه به اینکه تیم احتیاج به هافبک بازیساز داره دو گزینه مهم باقی می گذارند یا مبعلی و یا بختیار و چون مبعلی را از دست نمی دهند پس می ماند همان بختیار . موضوع دیگر اینکه برای رسیدن به آسیا حواستون به داوریهای ضعیف وتاثیر گذار در نتیجه هم باشه و باید کتبا اعتراض کنید که تکرار نشه . در آخر اگر تا پایان فصل آی تی سی ارنست درست نشه در کتاب گینس ثبت خواهد شد !
صادق اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
1
6
فرخی نژاداصلا درحدتیم لیگ برتری نیست نه هم فولادخواهشن ردش کن بره وجاش بختیاروبیااار،ولی نه به عنوان کاپیتان دیگه،وسروش حتمابرگرده ،ممنونم ازاقای سعداوی ،که به فکرتیم هم استانیش هستش ،
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
2
4
آقای سعداوی! بختیار و آرش فرزندان فولادند. قضیه ی این دو رو نمیتوان با معادله بیان کرد که چون رفتندیا در فضای مجازیند پس به فولاد راه پیدا نمیکنند . هموانطور که اگر عضوی در خانواده جنابعالی بدخلقی درآورد آن را با قوانین رسمی کشور مجازات نمیکنید. پس بدان و آگاه باش ،همان طور که هواداران شخص جنابعالی رو دوست دارند هنوز بختیار و آرش رو برادر خود میدانیم و با این برگشت دراماتیکی که داشتند دریای انگیزه هستند و فولاد نبایستی باز مثل گذشته بی سیاستی به خرج دهد که مثلا مرغ ما یک پا دارد. در تیمهای بزرگ این کشور که پول خروار خوار دارند پارو میکنند و بازیکنان درجه 1 روی نیمکتشان نشسته ولی ستاره های خودشون رو رها نمیکنند. نمونه آن نویدکیا در سپاهان. سروش رفیعی علنا دارد با پرسپولیس مذاکره میکند و تمام ملت میدانند که علاقه ای به ماندن در تراکتور ندارد ولی سرمربی و مدیرعامل آن چنان باسیاست صحبت میکنند گویی رفتار سروش را نمیبینند. آقای سعداوی عزیز و هواداران فهیم! تو رو خدا دست از بی سیاستی و نظرات غیرحرفه ای بردارید. فولاد از این سیاستها کم ضربه نخورده واین شده که تمام ستاره های پیشکسوت فولاد از دست باشگاه فولاد ناراحتند. ستاره های باتجربه فولاد در تیمهای تهرانی دارند آقایی میکنند و خودمون آرزوشون رو داریم که نمونه بزرگ آن مبعلی هستش. تورو به خدا این قدر جنگ نفاق و دروغ نیفروزیم. با همدلی و بخشش بگذارید فولادی قدرتمند و مستحکم که استخوان دشمنانمان را هم بشکند، پا بگیرد. بختیار و آرش و شهاب و.... فرزندانمان هستند . آنها را صدا بزنیم. وبا گرمی ازشان استقبال کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
5
اقای سعداوی لطفا خواهشا دنبال بازیکن بومی باشید تا قضییه بختیارو سروش تکرار نشود با یه اشاره از تیمهای تهرانی همه چیرو ازیاد بردند انگار نه انگار مثال عبدالله زاده باغیرت رفت خدمتشو کرد برگشت در اختیار فولاد خودشو گذاشت الان جناب بختیار بعد از اینکه نیمکت نشین شده با اقای افشین سر از وفاداری با فولاد میزنند سروش هم نمک نشناسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
5
بهترين جمله از بهترين سرمربي خوزستاني كه تمام خوزستان براي او يكيست ؛
اين را هميشه بدانيد كه من هيچوقت تيم هم استاني ام را ضعيف نخواهم كرد .
برادر عزيز أمير نعيم سعداوي متشكريم
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
4
بختیار رحمانی رو اگر مفتی بدهند وباشگاه فولاد هم اشتباه کند و دوباره این بازیکن رو بخواد تماشاگران فولاد او را نمیخواهند ؛ بازیکنی که قبله اش تهران وتیمهای پایتخت بود وهر روز برای خوشنودی رسانه های پایتخت مصاحبه میکرد وحتی به تماشاگران فولاد اهانت کرد رو هرگز نمیخواهیم .
زیدون اف سی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
4
حرف اخر سعداوی رو باید طلا گرفت
مهدی حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
4
عجب عکس خاطره انگیزی. استاد شاغلام دهکردی بزرگمرد فوتبال خوزستان مرد اخلاق و مدیر نمونه باشگاه فولاد یادش بخیر ای کاش ذره ای از دانش مدیریت فوتبالی و غیرت خوزستانی بزرگانی مثل شاغلام دهکردی و حاج حسین ابن قاسم در وجوده بعضی از مسئولان فعلی تیم فولاد بود
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
4
آقای سعداوی همچون بازگشت ساسان دلتان را صاف کنید.میانه زمین فولاد ضعیف است.چاگو مثل قبل سر حال نیست.بختیار لازم است.
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
5
4
آقای لشکرآبادی که معلوم نیست با چه ئنیتی این کامنتای تفرقه انگیز را مینویسی! ما به بختیار 100% نیاز داریم، دوستش هم داریم، باشگاه خواهان اوست و او هم علاقه مند به بازگشت. مگه پسرخوب ،گناه کبیره انجام داده که برنگرده! عجب بدبختی گیر کردیم.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
5
اگر اشتباه نکنم بختیار رحمانی همون بازیکنی بود که گفت استقلال مثل دریاست و فولاد مثل قطره!
jafar
|
Switzerland
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
3
اینها همه تاثیرات منفی تبلیغات تلویزیون و جراید به نفع سرخابی هاست که بازیکنان فکر کنند علی آباد خرابه شهره و اینطور صحبت های نامعقولی را می کنند . وقتی تحت تاثیر این تبلیغات بعضی از هم استانی ها گول می خورند و میشن هوادارشون علیه تیم های شهرشون ؛ خوب بعضی بازیکنها هم گول می خورند ولی بعد که رفتن و از نزدیک همه چیز را دیدن می فهمند که فکرشون اشتباه بوده ؛ هر چند که این مسئله ناراحت کننده است و از نظر بعضی هواداران غیر قابل بخشش ولی معتقدم باید کمی سیاست داشته باشیم و در این برهه از زمان اگر نگذارند رفیعی برگرده شک نکنید به دلائل مختلف بختیار بهترین گزینه است و باید هر چه کادر فنی تیم تصمیم گرفت به انتخاب کادر فنی احترام بگذاریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
4
به نظرمن بايد ازبازيكنان باغيرت حرف بزنيم امثال وكيا ناصري شريفات مخصوصا جماعتي والي اينها رگ غيرت دارن درروزهاي سخت فولاد كنارتيم ماندن من بدون تعصب حرف ميزنم اگر فرض كنيم سعداوي فولاد را به اوج نميرسوند اينجا سوال پيش مياد اقاي رحماني حاضر ميشد بياد فولاد؟ من حاضرم قسم بخورم اينكار نميكرد درظمن اينهاي كه ميگن هافپك نفوذي نداريم داريم خوبش هم داريم مگر چاگو چي كم داره؟ كافيه اقاي سعداوي اون را درپست هافپك نفوذي بذاره تازه سه سال متوالي درفولاد هست وجا افتاده درتيم ولي اقاي رحماني خيييييلي وقته ازفولاد رفته تا بياد بازي كنه طول ميكشه ماتاكي ميخواهم به اقاي رحماني نميدونم سروش متكي باشيم؟ بايد به جوانان خوزستان متكي باشيم قرار نيست هرسال بايد برم اسیا ياقهرمان بشيم. بايد از بازيكنان خوزستاني استفاده كنيم و اونها رو به فوتبال ایران معرفي كنيم. مگر سيناءمريدي ازكجا امده نه ازآكادمي؟ كي اول فصل مريدي را ميشناسه اقاي سعداوي به اين بازيكن ميدان داد وخوب هم كار كرد به نظرم بايد باشگاه از آكادمي بيشتر استفاده كنه در كنار بقیه بازيكنان
موسوی شادگان
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
احسنت
jafar
| Switzerland |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
آقای موسوی سلام ؛ فرمایش شما صحیح ولی وجدانا اگر همین ساسان انصاری برنمی گشت و گلزنی هم نمی کرد ما کجای جدول بودیم ؟ ما نباید احساسی فکر کنیم باید بر حسب نیاز و مصلحت تیم در همان برهه زمانی که توش هستیم فکر کنیم . بله بنده هم خواهان بازیکنان بومی خوزستان هستم ولی در بعضی پست ها مجبوریم از بازیکنان غیر بومی استفاده کنیم .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
1
مرحبا به غیرتت نعیم جان دوستت داریم
با آمدن یه هافبک بازیساز و یه مهاجم گلزن و حذف رشید فرخی تیم کامل میشه
از درایتت ممنونیم
سوسنگردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
دمت گرم باغیرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها