به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

گزارش روز: گلزنی یاران قدیمی پس از 2106 روز

پنج سال و نیم پس از گلزنی در ورزشگاه تختی اهواز، احمد آل نعمه و محمد قاضی بار دیگر گلزنی با پیراهن فولاد خوزستان را تجربه کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین بار که آل نعمه و قاضی با پیراهن فولاد گلزنی کرده بودند، به 2106 روز قبل برمی گشت. به روز ششم اردیبهشت 88 که این دو بازیکن دروازه ذوب آهن اصفهان را در ورزشگاه تختی اهواز باز کردند. در آن روز ذوب آهن مدعی قهرمانی با نتیجه 4 بر یک به فولاد باخت تا استقلال تهران با شکست دادن پیام مشهد قهرمان شود. تصویر امیر قلعه نویی هنوز در خاطر اکثر فوتبالدوستان مانده است. قلعه نویی در ورزشگاه مشهد رو به دوربین های تلویزیونی داد می زد: مجید جلالی خیلی مرده!

آل نعمه و قاضی پس از آن بازی از فولاد جدا شدند و مسیر دیگری را برای ادامه فوتبال انتخاب کردند. مسیری که در نهایت به سمت اهواز باز می گشت. دو بازیکن بلند قامت فولاد خوزستان پس از سپری کردن نیم فصل ناموفق در استقلال و تراکتورسازی، جمعه شب اولین حضورشان در فولاد دهه 90 را با گلزنی جشن گرفتند.

بازگشت یاران قدیمی پس از 2106 روز

احمد آل نعمه و محمد قاضی، اولین بار در سال 86 به عضویت فولاد درآمدند. فولاد خوزستان که به دسته اول سقوط کرده بود، آل نعمه، کاملی مفرد و بداوی را با مبالغ بالا از استقلال اهواز نایب قهرمان لیگ ششم به خدمت گرفت. محمد قاضی هم به عنوان بازیکنی گمنام از تیم هما تهران به فولاد منتقل شد، در حالی که رقم قراردادش از 20 میلیون تومان تجاوز نمی کرد.

از بازیکنان فعلی فولاد خوزستان، فقط اسماعیل شریفات و بختیار رحمانی در آن سال عضو تیم فولاد در لیگ دسته اول بودند. فولاد با مربی گری آگوستو ایناسیو تا یک قدمی لیگ برتر آمد ولی نتوانست از سد پیام مشهد عبور کند و در نهایت با خریداری امتیاز سپاهان نوین به لیگ برتر بازگشت.

قاضی و آل نعمه که با فولاد قرارداد دوساله داشتند، در فصل 87-88 برای فولاد در لیگ برتر بازی کردند. پس از پیروزی 4 بر یک فولاد مقابل ذوب آهن در روز ششم اردیبهشت و اتمام قراردادهای دو ساله این دو بازیکن، آن ها به پیشنهاد باشگاه فولاد برای تمدید قرارداد جواب منفی دادند و اهواز را به مقصد اصفهان ترک کردند.

آل نعمه به سپاهان رفت و قاضی پیراهن ذوب آهن را بر تن کرد. آل نعمه و قاضی سپس برای ادامه فوتبال راهی تهران و تبریز شدند و در نهایت مسیر فوتبال آن ها به اهواز منتهی شد.

یاران قدیمی فولاد حالا قدم به تیم متفاوتی گذاشته اند. تیمی که گرچه نام و عنوانش همان نام و عنوان سابق است ولی فولاد دهه 90 تیمی با تفکرات و هدف های بزرگ تر است. فولاد دیگر مثل آن دو سال که آل نعمه و قاضی قبلاً در این تیم تجربه کرده بودند، برای بقا و ماندن در لیگ نمی جنگد. این تیم مدافع عنوان قهرمانی و مدعی تکرار این عنوان است. تیمی که برخلاف سال های کم تماشاگر دهه 80 به خانه های مردم خوزستان رخنه کرده و هزاران نفر را با خود همراه کرده است.

احمد آل نعمه و محمد قاضی که خود بازیکنانی باتجربه بوده و با تیم های غیرخوزستانی به افتخاراتی در لیگ برتر رسیده اند،  حالا باید در کنار سایر ستاره های فولاد برای تکرار قهرمانی تیم محبوب اهواز در لیگ برتر ایران بجنگند.

بازگشت یاران قدیمی پس از 2106 روز


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
2
مقاله بسیار زیبایی بود
ممنون خوزستان اسپورت...
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
1
امیدوارم قاضی و ال نعمه بتونن مثل بازی با راه اهن توی بازیای اسیایی برای فولاد مفید باشن
خبرگزاری ورزشی شهرامام ورزش نیوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
1
بسیار تحلیل زیبایی نوشته شده

احسنت بر این قلم
همیشه موفق باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها