به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

استقلال 1 – صبا 0؛ سه امتیاز با سوپرگل بیت‌سعید

استقلال 1 – صبا 0؛ سه امتیاز با سوپرگل بیت‌سعید

خوزستان اسپورت:
هفته پانزدهم لیگ شانزدهم – استادیوم غدیر اهواز
جمعه سوم دی 95 – ساعت 15:15
استقلال خوزستان 1 – صبای قم 0
گل: حسن بیت‌سعید (89)
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: حسن انتظاری و فرزاد بهرامی
اخطار: فرشاد سالاروند (استقلال) - حامد لک، هاشم بیک‌زاده (صبا)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، سیدجلال عبدی، محمد طیبی، ابولفضل علایی، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، علی اصغر عاشوری (80- یونس دلفی)، مهدی مؤمنی (85- حسین بهرامی)، مهدی زبیدی (61- فرشاد سالاروند)، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

صبای قم: حامد لک، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، داوود بهادری (87- مهدی محمدزاده)، پویا سیف‌پناهی، قاسم دهنوی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، عبدالکریم اسلامی (78- مجید علیاری)، احمد حسن‌زاده (77- امید جهانبخش) و رضا عنایتی
سرمربی: عبدالصمد مرفاوی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و صبای قم با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان استقلال خاتمه یافت.

بازیکنان استقلال خوزستان که پس از حضور استاندار در محل تمرین این تیم و اعلام برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان روحیه بالایی به‌دست آورده بودند، بازی را با انگیزه زیادی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی دروازه صبای قم را با چند خطر جدی روبرو کردند. گل بیت‌سعید در دقیقه دوم سرآغاز حملات استقلال بود اما داور به‌دلیل برخورد توپ به دست این بازیکن گل را مردود اعلام کرد و در دقیقه چهارم نیز ابوالفضل علایی نتوانست در دهانه دروازه صبای قم به توپ ضربه بزند.

کنترل توپ و میدان در ادامه این نیمه هم در اختیار استقلالی‌ها بود و آن‌ها سه بار دیگر توسط مهدی زبیدی، علی‌اصغر عاشوری و رحیم زهیوی می‌توانستند به گل برسند اما از این فرصت‌ها بهره‌ای نبردند و دوتیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، فشار تیم استقلال خوزستان ادامه پیدا کرد اما بازیکنان صبای قم نیز روی ضدحملات خطرناک نشان می‌دادند. در دقیقه 67 پس از اینکه حامد لک با یک خروج عالی ضربه سلمان بحرانی را برگشت داد، توپ با ضربه بیت‌‌سعید به دست سیدمهدی حسینی بازیکن تیم صبای قم برخورد کرد ولی داور دستور به ادامه بازی داد تا با اعتراض استقلالی‌ها روبرو شود.

آبی‌پوشان استقلال در دقیقه 89 با ضربه محکم و تماشایی حسن بیت‌سعید از پشت محوطه جریمه مزد حملاتشان را دریافت کردند تا با این ضربه صاحب سه امتیاز مسابقه شوند.

استقلال خوزستان با این پیروزی 18 امتیاز شد و به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرد.

شرح گل
1-0 (استقلال): حسن بیت‌سعید پس از دریافت توپ در پشت محوطه جریمه صبای قم، چند متر پیشروی کرد و با ضربه‌ای دیدنی دروازه حامد لک را باز کرد تا شادی به اردوی استقلال بیاید.

در حاشیه
* با بخشیده شدن یک جسله از محرومیت سه جلسه‌ای هواداران استقلال خوزستان، طرفداران این تیم با حضور در استادیوم غدیر به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* قبل از آغاز مسابقه برای گرامیداشت شهدای مدافع حرم یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.
* بازی به دلیل نامشخصی با سه دقیقه تأخیر آغاز شد.
* قضاوت حسن اکرمی در جریان مسابقه با اعتراضاتی از سوی بازیکنان دوطرف میدان همراه بود.
* غلامرضا عنایتی قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و مهدی مؤمنی و علی‌اصغر عاشوری هم به طرف نیمکت صبای قم رفتند.
* طرفداران استقلال خوزستان در نیمه اول از قضاوت داور ناراضی بودند و شعارهایی سر دادند. این شعارها در نیمه دوم که داور از اعلام پنالتی به‌سود استقلال خودداری کرد، ادامه یافت.
* حدود یکصد تماشاگر به تشویق تیم صبای قم مشغول بودند.
* توپ‌ جمع‌کن‌های ورزشگاه غدیر در هفته پایانی دور رفت بالاخره لباس‌های نو پوشیدند. مسئولان ورزشگاه برای توپ‌ جمع‌کن‌ها گرمکن‌های یک دست و آبی‌رنگ تهیه کردند.
* داور در نیمه اول چهار دقیقه و در نیمه دوم شش دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد تا این بازی در مجموع 100 دقیقه ادامه داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
بیات
|
United States
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
6
تبریک و تبریک و تبریک بابت این پیروی بزرگ
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
6
استقلال خوزستان 1 صبا قم + داور 0
حمید آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
5
تبریک میگم به استقلال خوزستان بردشرینی بود
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
5
تبریک به استقلال خوزستان و هوادارانش،حق استقلال خوزستان بیشتر از یک گل بود ،داور برای صبا سنگ تموم گذاشت
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
5
تبریک بابت این پیروزی . توی این بازی بالاخره هر چی بود نهایتا حق به حقدار رسید . امروز یکی از جراید نوشته بود منصوریان و استقلال تهران کتبا می خواهند درخواست معاوضه زهیوی را با آرش افشین به استقلال خوزستان بدهند . به هوش باشید این کار فوق العاده خطرناکه و مسئولین استقلال خوزستان نباید قبول کنند چون تیم بسیار ضعیف خواهد شد . الان وقت تقویت تیم است و نه تضعیف آن . موضوع دیگه اینکه با توجه به خرید یک هافبک دفاعی بهتره که پورقاز نباشه و یک دفاع خوب بجاش بگیرند .
lمحسن از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
2
تبریک به همه خوزستانیا بابت این برد . به نظرم نبودن پورقاز توی ترکیب یکی ازعوامل برد اس خوزستان بود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها