به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهانه مهاجم راه آهن برای باخت به فولاد

مهاجم راه آهن تهران عقیده دارد چون کمک مربی این تیم در جلسه هماهنگی قبل از بازی شرکت کرده، تیم آن ها نتوانسته روی کار فنی تمرکز کند.
مهاجم تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: مربی فولاد تمام تمرکزش روی نکات فنی بود اما بیچاره کادر فنی تیم ما باید به فکر همه چیز می‌بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امین منوچهری در خصوص شکست راه‌آهن مقابل فولاد اظهار داشت: متأسفانه هوای اهواز به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشت و همین امر باعث شد تا بازی با تأخیر برگزار شود. البته ما عملکرد خوبی در بازی داشتیم و تا دقیقه 70 هم به اهداف خود رسیدیم اما پس از آن روی یک صحنه گل دریافت کردیم و گل دوم هم پس از آن خوردیم. به هر حال فولاد مدیریت قوی دارد و امکانات تماشاگران آنها قابل مقایسه با راه‌آهن نیست.

وی در مورد اینکه شرایط راه‌آهن برای بقا در لیگ دشوارتر شد، تصریح کرد: جا دارد از دادستانی تشکر کنم که پا پیش گذاشتند و تیم را نگه داشتند. باید سازمان لیگ هم در این زمینه با ما همراهی کند. به نظرم آنها باید از تک‌تک بازیکنان راه‌آهن قدردانی کنند که اجازه دادند لیگ‌شان برگزار شود. بازیکنان راه‌آهن از خودگذشتگی کردند و بدون دریافت هیچ پولی و امیدی حتی به دریافت پول تنها با قلب‌شان بازی کردند و فقط به خاطر فوتبال به میدان رفتند. مردانگی خود را اینگونه ثابت کردند و حالا هم باید مسئولان به تیم کمک کنند.

مهاجم راه‌آهن افزود: تیم احتیاج به سرپرست دارد. ما واقعا خیلی تنها هستیم و این مسئله بسیار دشوار است. رحمان رضایی قبل از بازی به عنوان سرپرست در جلسه تعیین رنگ پیراهن شرکت کرد در حالیکه او مربی است و باید تمرکزش روی مسائل فنی باشد. مربی فولاد تمام تمرکزش روی نکات فنی بود اما بیچاره کادر فنی تیم ما باید به فکر همه چیز می‌بودند. شاید اگر مربیان ما هم تمرکزشان روی مسائل فنی بود اتفاقات بهتری می‌افتاد. اسکوچیچ توانست بهتر فکر کند و تمام تمرکزش هم روی بازی بود. او در بین دو نیمه چای خودش را خورد و در نیمه دوم توانست کار را دربیاورد. ما عملکرد خوبی داشتیم و حتی هر کدام‌مان 15 کیلومتر دویدیم اما به عنوان بازیکن نمی‌توانیم همه کار انجام دهیم.

منوچهری در خصوص اینکه آیا معتقد است راه‌آهن در لیگ باقی می‌ماند یا خیر، گفت: من به توانایی خودم و هم‌تیمی‌هایم اعتقاد دارم که در این تیم ماندم اما برخی مسائل هم باید رعایت شود. داوران به راحتی از خطاهای انجام شده می‌گذرند زیرا می‌گویند تیم مدیرعامل و سرپرستی ندارد و کسی پشت این تیم نیست. ما هیچکس را نداریم. به داور باید التماس کنیم که به ضرر ما سوت نزند. قبل از اینکه فولاد به گل اول برسد خطایی در میانه زمین رخ داد که همان توپ تبدیل به گل شد. شاید این خطا اصلا مورد بررسی هم قرار نگیرد زیرا می‌گویند وسط زمین بوده اما همان خطا تأثیرگذار بود. اشتباهات داوری در همه جا هست اما عاجزانه از داوران تقاضا داریم که تمام مشکلات خود را کنار بگذارند و با تمرکز در میدان سوت بزنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد آسیائی
|
Seychelles
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
3
این دیگه چه نوع تعریفی است سوت اشتباه داور و خطای وسط زمین و گل فولادیها . کسی نداند خیال میکند فولاد یکبار حمله کرده که تبدیل شده به گل .بابا کسی نیست به او بگوید هواداران فولاد با توجه به بازی قشنگ تیمشون و تعداد زیاد حملات که به شکل عجیبی تبدیل به گل نشدن ناراجتن که چرا فولادیها نتوانستند بیشتر از دو گل بزنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها