به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: پورقاز درباره ماندن یا رفتن مختار است

پورموسوی: پورقاز درباره ماندن یا رفتن مختار است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ‌گفت‌: می‌خواهم به مردم خوزستان یک نوید خوب بدهم مبنی بر این که با تمام وجود ما می مانیم و به کارمان ادامه می‌دهم.

به‌ گزارش ‌خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم با تشکر از خبرنگاران جهت انعکاس مشکلات این تیم در نیم فصل اول، اظهار کرد: می‌خواهم به مردم خوزستان نوید خوبی را بدهم. مبنی بر این که ما با تمام وجود می‌مانیم و با تمام توان به کارمان ادامه می‌دهیم، چرا که در محضر بزرگانی همچون مجید باقری‌نیا، لفته سه‌برادران، جاسم اهل یرف، رضا پورگر و سیدطاهر موسوی یاد گرفتیم که در سختی‌ها استوار باقی بمانیم و بجنگیم تا به هدفمان برسیم. ما از این بزرگان درست مقاومت یاد گرفته ایم.

وی بیان‌ کرد: من این موضوعات را به بازیکنانم نیز منتقل می‌کنم که با کوچک‌ترین مشکل شانه خالی نکنید و ادامه دهید و به همین سبب ما چند روز پیش با مصطفی ماهی قرارداد بستیم و به دنبال تقویت تیم برای ادامه لیگ و رقابت‌های آسیایی هستیم.

وی با اعلام خبر تایید تست پزشکی نانگ، گفت‌: مشکل پزشکی نانگ حل شد و ان‌شاء‌الله شنبه یا یکشنبه هفته‌ آینده نیز با او قرارداد می‌بندیم. همچنین مارکو که اهل کشور برزیل است به کادرفنی تیم اضافه شد و با توجه به شناختی که از او داشتم و همچنین تجربه فعالیت او در تیم‌های حوزه خلیج فارس مانند الجزیره  و التعاون به کادرفنی ‌اضافه شد.

پور موسوی در ادامه صحبت‌های خود در این نشست، خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته نیز آقای یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی در راستای حل مشکلات ما داشتند و توانستند کمک‌هایی برای ما بگیرند و بحث ‌اسپانسری تیم را دنبال می‌کردند که جا دارد در این جا نیز از وی تشکر کنم.

وی درباره بازی فردا برابر صبا نیز عنوان کرد: خوشحالم که فردا (جمعه) با تیمی بازی داریم که قابل احترام است. در کادرفنی این تیم آقای مرفاوی و بوستانی حضور دارند که از مربیان خوب و اخلاق مدار کشورمان است. به نظرم بازی فردا تماشاگر پسند خواهد شد. مشکل حضور هواداران در ورزشگاه نیز حل شده است و ان‌شاء‌الله بازی فردا با حضور هواداران خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کنیم و با فراغ بال به نیم فصل برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه، خاطر نشان کرد: استاندار خوزستان نیز پیگیر مشکلات تیم بوده است و بر این اساس مذاکراتی را هم با آقای حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی داشته و قرار است آنها به عنوان ‌اسپانسر چهار میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کنند. ان‌شاء‌الله فرصتَ‌هایی که در نیم  فصل اول از دست دادیم در ادامه لیگ جبران کنیم و اکنون نمی‌توانیم بگوییم که ما از کورس خارج شده ایم، چرا که هنوز امیدواریم که به جمع مدعیان باز گردیم و در این‌ راستا تلاشمان را می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ‌اضافه کرد: از بازیکنانم خواسته ام که علی‌رغم پیشنهاداتی که دارند بمانند. آنها نیز قول داده‌اند تا جایی که راه دارد به جز استقلال خوزستان به تیم دیگری فکر نکنند. ما افتخار می‌کنیم که به عنوان سرباز برای مردم خوزستان شادی بیافرینیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر جدایی عزت الله پورقاز گفت‌: ما باید واقع بینانه نگاه کنیم و باید بگویم که پورقاز چقدر در سوپر جام اشتباه داشت،  ولی در تمامی بازی‌ها با تمام وجود با غیرت بازی کرد. بحث مشکلات پورقاز وجود دارد و به همین دلیل به او فرصت دادیم که به مانند دیگر بازیکنان فکر کند. به‌ هر حال او مختار است و می‌تواند نسبت به آینده‌اش تصمیم گیری کند. پورقاز بازیکن حرفه‌ای است و ملی‌پوش هم است و خوشحال بودیم که او را جذب کردیم و به همین دلیل امیدواریم که بماند و اگر هم جدا شد بحث مشکل فنی نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
2
1
جام جم زده رفته تيم قرمز غارتگر پايتخت
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
2
4
با تعارف و تعریف الکی از یه بازیکن اماتور تیم نتیجه نمی گیره اقای پورموسوی.دوران فردین بازی تمام شده.یه استان چشمشون به این تیمه شما تعارف تیکه پاره میکنی؟بفرستش بره.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
5
هر بازیکنی دلش با تیم نیست ،به سلامت،اینو در مورد همه تیمهای خوزستان می گم، برن تیمهای سرخابی سکونشین و نیمکت نشین بشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
الان روحيه مضاعفي داره .من مطمئنم اقاسيد بعد ازمدتي درمورد مشكل مالي حرف ميزنه
موسوي شادگان
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
2
اصلا این کیه پور غاز این همه بازیکن خوب باتعصب داریم اصلا چی برا تیممون کرده الکی فقط دلمون خوش بود تواول فصل مدافع تیم ملی رو اوردیم تیممون بخدا وندی خدا هیچ کاری برا تیممون انجام نداد هیچ تازه به تیم ملی هم الکی الکی دعوت میشه واقعا که سلیقی ایه یه سنگ جاش تو پستش میذاشتیم بهتر بود تازه این همه. حرف حدیث نمیورد براتیم محبوبمون استقلال خوزستان قهرمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها