به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

ابن قاسم: خوب شد بنجامین به اهواز نمی‌آید

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دنبال جذب یک بازیکن جدید هستیم، البته گزینه خاصی مدنظر ما قرار نگرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمدحسین ابن‌قاسم در رابطه با اینکه فولاد خوزستان پس از تعطیلات لیگ را قدرتمند آغاز کرد و توانست با پیروزی دو بر صفر مقابل راه‌آهن هم‌ امتیاز با نفت تهران صدرنشین شود، گفت: ما در نقل و انتقالات نیم‌فصل عملکرد خوبی داشتیم و در کنار آن اردوی بسیار مناسبی در کشور امارات برگزار کردیم.تیم ما کاملا آماده است و خدا هم کمک کرد که توانستیم در یک هوای نه چندان مناسب به پیروزی برسیم. جا دارد از هواداران هم به خاطر حضور در ورزشگاه و تشویق تیم تشکر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به شرایط بد آب و هوایی امکان برگزاری مسابقه در آن وضعیت وجود داشت، اظهار داشت: از هواشناسی استعلام گرفتیم و آنها اعلام کردند از ساعت 18 عصر به بعد باد کمتر می‌شود و گردوغبار می‌نشیند. این مسئله را در جلسه‌ای به سرپرست راه‌آهن و نماینده سازمان لیگ اعلام کردیم و قرار شد مسابقه با 2 ساعت تاخیر آغاز شود. به همین خاطر در هنگام شروع مسابقه وضعیت آب و هوایی بسیار مساعدتر از قبل شده بود.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که شرایط بازی از لحاظ فنی چطور بود، گفت: بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. راه‌آهن با یک شیوه دفاعی سعی در استفاده از ضدحملات آنها در نیمه اول باد را موافق خود می‌دیدند و در طول بازی یک موقعیت خوب هم به وجود آوردند اما ما بهتر بودیم و عملکرد مناسبی به نمایش گذاشتیم.

ابن‌قاسم در مورد اینکه هر دو بازیکنی که در نیم فصل اول جذب کردند (محمد قاضی و احمد آل‌نعمه) در بازی دیروز گلزنی کردند، گفت: شیوه بازی فولاد خوزستان به نحوی نیست که فقط روی یک یا دو بازیکن خلاصه شود. همه بازیکنان در موقعیت گل قرار می‌گیرند. خوشبختانه دیروز بازیکنانی که به تازگی جذب کردیم بسیار آماده ظاهر شدند و توانستند در اولین حضور خود گلزنی کنند.

وی در مورد اینکه مسئولان AFC از حضور بنجامین ویلیامز در اهواز برای قضاوت یکی از دیدارهای فولادخوزستان در لیگ قهرمانان آسیا خودداری کردند و به نظر می‌رسد با توجه به ذهنیتی که به این داور وجود دارد شاید این مسئله به نفع فولاد خوزستان بوده باشد، عنوان کرد: فکر می‌کنم مسئولان AFC به خاطر قضاوت بد این داور در جام ملت‌های آسیا در دیدار ایران مقابل عراق این تصمیم را گرفتند و گرنه ما درخواستی نکرده بودیم. به هر حال ممکن بود حضور او تبعاتی داشته باشد و برخی از هواداران به خاطر ناراحتی که دارند نسبت به او واکنش نشان دهند که خوشبختانه از حضور او در ایران منصرف شدند.

سرپرست فولادخوزستان درباره دربی خوزستان و دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و مطمئنا این نمایش یکی از بازی‌های خوب لیگ است. امیدوارم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند بتوانند بازی زیبایی مشاهده کنند. استقلال خوزستان بازی خوبی مقابل نفت تهران انجام داده و آنها هم آماده هستند.

ابن‌قاسم در پایان درباره اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرده باید یک بازیکن دیگر در خط هافبک جذب کند، عنوان کرد: دنبال جذب یک بازیکن جدید هستیم البته گزینه خاصی مدنظر ما قرار نگرفته اما روی این مسئله فکر می‌کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها