به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

زهیوی: پرسپولیس یا تراکتورسازی قهرمان می‌شود

زهیوی: پرسپولیس یا تراکتورسازی قهرمان می‌شود

خوزستان اسپورت- مهاجم استقلال خوزستان تاکید کرد که اگر قصد جدایی از این تیم را داشته باشد، پرسپولیس و استقلال اولویت‌های او برای انتخاب تیم جدیدش خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، رحیم زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار کاپ درخصوص شرایط استقلال خوزستان و مشکلات مالی که هنوز حل نشده است، گفت: قرار بود درمورد مسائل مالی صحبت نکنیم و مسئولان قول داده‌اند که بعد از بازی با صنعت نفت آبادان مشکلات را حل کنند. وقتی نیم فصل اول تمام شود، بازیکنانی که متمم دارند، می‌توانند از استقلال خوزستان جدا شوند. من به‌عنوان یک خوزستانی و به‌خاطر تعصبی که به تیم شهرم دارم، حاضرم یک هفته بیشتر صبر کنم. اگر دیدم بی‌احترامی به بازیکنان ادامه دارد، برخلاف میل باطنی‌ام مجبور به جدایی خواهم بود.

او ادامه داد: شرایط روحی تیم اصلا خوب نیست و انگار نه انگار که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. مشکلاتی که در استقلال خوزستان وجود دارد و اتفاقاتی که اینجا رخ می‌دهد، حتی در محلات هم دیده نمی‌شود. ما از لحاظ فنی تیم خوبی داریم، ولی وقتی تمرکز بازیکنان به‌هم می‌ریزد نتیجه نمی‌گیریم. در تیم ما آقای پورموسوی خانه‌اش را می‌فروشد تا به بازیکنان پول بدهد و هیچ‌کدام از مربیان چنین کاری را انجام نمی‌دهند.

زهیوی خاطرنشان کرد: وقتی سایپا را شکست دادیم به ما قول دادند که پاداش بدهند. شب بازی با سیاه‌جامگان فرارسید، ولی پاداشی در کار نبود. در آن شرایط آقای پورموسوی به‌خاطر اینکه به بازیکنان بدقولی نشود از یکی از بازیکنان مطرح خوزستانی 30میلیون گرفت و آنها را بین بازیکنان پخش کرد. اگر تا اینجا تحمل کرده‌ایم، فقط به‌خاطر شخص پورموسوی است. مطمئن باشید اگر پورموسوی نباشد استقلال خوزستان حتی یک امتیاز هم نمی‌گیرد.

مهاجم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ایم که مسئولان باید به استقلال خوزستان و پورموسوی کمک کنند، ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نمی‌دانم چرا هیچ اسپانسری پیدا نمی‌شود و هیچ‌کس به‌فکر استقلال خوزستان نیست. این تیم نیاز به حمایت دارد و البته نیاز به جذب بازیکن. شما می‌بینید که سرمربی ما از مشکلات دفاعی تیم صحبت می‌کند و امیدوارم در نیم فصل شرایط طوری پیش برود که چند بازیکن خوب بگیریم و ضعف‌ها را در خط دفاعی و نقاط دیگر زمین برطرف کنیم.

زهیوی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او صحت دارد، گفت: من از اکثر تیم‌ها پیشنهاد دارم که استقلال و پرسپولیس هم شامل آنها می‌شوند و این دو باشگاه صحبت‌هایی را با مدیر برنامه‌هایم انجام داده‌اند. من به هیچ عنوان دوست ندارم از استقلال خوزستان جدا شوم، ولی اگر این اتفاق رخ داد، اولویتم یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهند بود. دوست دارم جایی بازی کنم که از هر لحاظ پیشرفت کنم.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است، گفت: شما شک نکنید که از بین پرسپولیس یا تراکتورسازی یک تیم چند هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
8
اینو نگاه اخه این چ تعصبیه آقای زهیوی اگه واقعا تعصب داری خب بیا فولاد از همه نظر هم پیشرفت میکنی هم مالی هم فنی ولی بیای استقلال پرسپولیس افت میکنی چون هنر بازی گرفتن از بازیکنای تکنیکی رو ندارن .اینو هم بدونین که فولاد میخواد نیم فصل هزینه بکنه و ستاره بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
7
قهرمان ليگ نميشن
مطمئنم
m6
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
9
آقای زهیوی مگه فراموش کردی تهرانیها چه بلای سره مجاهد خذیراوی آوردن ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
8
واقعا حرفات عجیبه؟ اصلا پرسپوليس فوتبالتو نابود ميكنه
بعدشم استقلال اينقدر بازيكن هدزن و شوت زن دارن
نيازى نيست برى بين عموم بدنام ميشى
بزار اوليتت از اول تا دهم اس خوزستان باشه يا اگه نخواستى بيا فولاد
m6
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
1
2
فولاد مهاجم نوک داره ساسان انصاری آمادست مهاجم خارجی نیم فصل اضافه میشه ارنست. ترکیب فولاد جا نداره. اقای زهیوی بره تیمی که دلش اونجاست بهتره تا خلاف میل باطنیش بیاد فولاد یا بمونه استقلال صنعتی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
5
استقلال خوزستان رو نابود نکنید اقایون.حیفه اهواز یه تیمه بشه.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
1
1
رحیم جان لطفن توضیح بده این خونه ای که پورموسوی فروخته پولش به کی داده؟ همه بازیکنا دارن مصاحبه میکنن میگن یک ریال پول نگرفتیم. جریان خونه چیه وپولش کجا رفته؟
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
3
رحیم جان اگر بشینی تو خونت بهتره تا بری تو تیمهای سرخابی اینا فوتبالتو نابود میکنن گذشته اینو ثابت کرده بخدا برات پاپوش درست میکنن محو میشی ازما گفتن دیگه خود دانی اینده خودتو خراب نکن
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
3
هرجا دوس داشتی برو ازادی من حرفی ندارم منت هیچ بازیکنی رو نمیکشیم فقط بدون رحیم تو رو ما بزرگ کردیم تو هم باید مثل میداوودی فوتبالت نابود بشه
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
2
آقا رحیم با این مصاحبه هات داری میشی مثل بختیار رحمانی و آرش افشین !! کاری نکن که از چشم هواداران خوزستانی بیفتی !!!
سوسنگردی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
سلام خدمت اسطوره بزرگ فوتبال خوزستان جناب آقای زهیوی . امروزه در دنیای مدرن فوتبال امروزی مصالح شخصی و فردی بر همه چیز ارجحیت دارد ببین بزرگان فوتبال در دنیا فوتبال چطوری برای خود سرمایه گذاری میکنند و فوتبال خود را مدیون باشگاههای بزرگ هستند. نمی دانم بعضی از عزیزانی که اظهار نظر می فرمایند ایا در باشگاهی که از آن حمایت میکنند همه کاره هستند. یا نه. نمیدانم عزیزان تعصب را با کدام (ص) می نویسند. کدام تعصبی که شما از ان حرف به زبان می آورید. ایا همین عزیزان تعصب خود را به رخ بازیکنانی که تا دقیقه 90در ورزشگاه ازادی چشم به قهرمانی دوختند . نگذاشتند. قهرمان نشدند. بابا به چه زبانی به شما بگویند بانک ملی از هرچه تیمداری بیزار است. نمیشه که با تعصب فوتبا بازی کرد. شما تماشاگرانی که دم از تعصب خوزستانی میزنید. پس چرا تا امروز استقلال خوزستان 3 بازی از دیدارهای خانگی محروم است مگر در بازی با پیروزی نصف جایگاه هواداران خوزستانی متعصب پیروزی نبودند. شما عزیزان بروید اول دل دیگر هوادران را بدست آورید و در ورزشگاههای خوزستانی یکدل و یک رنگ شوید بعدا برای بازیکنان تعیین تکلیف بکنید. کدام بازیکن خوزستانی است که به تیمهای بزرگ اسپانسر شد و موفق نشد. پژمان منتظری، ایمان مبعلی، میلاد میداودی و دیگر عزیزانی که رفتند. ایا موفق نشدند. چرا علکی حرف میزنیدو اما حساب آقای مجاهد خضیراوی و عدم موفقیت او در فوتبال جداست خواهشا چنین بحث هایی را انجام ندهید. آقای رحیم با فوتبال تکنیکی و تاکتیک منحصر به فردی که داری راه پیشرفت و رسیدن جنابعالی به تیم ملی از تیمهای بزرگ میگذرد . من نمیگم به تیمهای سرخابی برو ولی میگویم تیم استقلال خوزستان تیم بزرگی نیست و ترقی و پیشرفت در این تیم راکد و سکون است . پس بفکر خود باشید و با اظهار نظرات خودرا قانع نکنید. به امید روزی که پرچم فوتبال خوزستان توسط شما و دیگر عزیزان برافراشته و فوتبال خوزستانی را به نمایش بگذارید. درود بر خوزستان و خوزستانی با تعصب
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
پس برو با اونا قهرمان !!!! شوووو...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها