به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/شکستن مقاومت استقلال در دقیقه 90

عکس/شکستن مقاومت استقلال در دقیقه 90

خوزستان اسپورت- واگذاری نتیجه در واپسین دقایق بازی مقابل گسترش فولاد، برای بازیکنان استقلال خوزستان با ناراحتی زیادی همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان استقلال خوزستان در آستانه کسب یک امتیاز از دیدار با گسترش فولاد تبریز بودند که شوت پای چپ لوسیانو پریرا در دقیقه 90 باعث شکستن مقاومت استقلالی‌ها و اختصاص سه امتیاز به تیم گسترش شد.

عکس فوق، تقابل غم و شادی بازیکنان دو تیم بعد از گل دوم لوسیانو پریرا را نشان می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
2
۱۹ گل خورده در ۱۴ بازی و عنوان سومین دفاع ضعیف در بین ۱۶ تیم دیگه جای هیج بحثی را باقی نمی گذاره که ضعف تیم در کجاست ؛ یعنی به عبارت واضح تر نقطه قوت تیم در فصل قبل تبدیل شده به بزرگترین نقطه ضعف تیم در این فصل ! با توجه به اینکه خط هافبک و حمله با ۱۷ گل زده خوب کار کردند در واقع باید گفت یا جای خالی دخسوس و مخصوصا کولی بالی هنوز پر نشده و یا سیستم و تاکتیک دفاعی تیم مشگل داره ؛ هر چند که کمبود پول و منابع مالی باشگاه نیز روی عملکرد بازیکنان درون زمین و نتایج بدست آمده تاثیر گذار بوده ولی این مشگل اصلی نبوده و نباید خودمون را گول بزنیم . به هر حال چون هم به پایان نیم فصل رسیدیم و هم بازیهای آسیایی در پیش است مسئولین تیم در هدف گذاریشون در مسئله تیم داری و رفع ضعف ها و کمبودهای تیم باید زودتر تصمیم بگیرند .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
2
من از اول فصل گفتم مشکل اصلی تیم وجود پورقاز توو ترکیبه ولی پورموسوی چشای نابینایی داره با تمام احترام به ایشون.َخب بنده خدا تو که همش داری می بازی به جای اینکه مثل شطرنج پورقاز رو توو ترکیب جابجا کنی بزارش رو نیمکت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها