به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

استقلال 1 – مس 2؛ جنجال با سوت داور و تماشاگر

استقلال 1 – مس 2؛ جنجال با سوت داور و تماشاگر

رضا رشیدی‌نسب
خوزستان اسپورت:
هفته هفدهم لیگ یک – استادیوم غدیر اهواز
چهارشنبه 24 آذر 95 – استادیوم غدیر اهواز
استقلال اهواز 1 – مس رفسنجان 2
گل‌ها: مسلم ساکی (15) برای استقلال – میثم خداشناس (63) امیرحسین موسی‌زاده (5+90) برای مس
داور: مجید محمدی
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و علی دودانگه
اخطار: سجاد عسکری (مس)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: علی عساکره، مصیب جمعه‌زاده، مصطفی کیانی، جابر یوسفی، مجید دیلمی، حمدالله ابدام، احسان آغاجریان، محمدجواد کردونی، مصطفی ساکی (62- سامی بنی‌خالدی)، هادی دغاغله و حمید جرفی (75- محمد حق‌شناس)
سرمربی: محمد سجادیان

مس رفسنجان: نیما علیپور، عباس کاظمیان، میثم خداشناس، امیر خدامرادی، علیرضا محمودی، آرمان رمضانی، جواد رمضانی (46- امیرحسین موسی‌زاده)، سجاد عسکری (80- علیرضا میرزاحسینی)، محسن ورزکار، مهیار نوری و مجتبی محبوب‌مجاز (60- علی‌اکبر حیدری)
سرمربی: میشو کریستچویچ

خلاصه بازی
تیم فوتبال استقلال اهواز در یک بازی جنجالی مقابل مس رفسنجان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محل بازی استقلال اهواز و مس رفسنجان به‌دلیل برگزاری المپیاد آتش‌نشانی در استادیوم تختی اهواز تغییر کرد و در ورزشگاه غدیر برگزار شد. استقلالی‌ها که امسال برای اولین بار در این زمین به میدان می‌رفتند، در دقیقه 15 با گل مسلم ساکی که با ضربه بغل پا از درون محوطه جریمه مس به‌ثمر رسید، از تیم میهمان پیش افتادند و نیمه اول را برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و در حالی که بازی متعادل پیش می‌رفت، یک شوت ناگهانی از میثم خداشناس در دقیقه 63 باعث رقم خوردن یک گل زیبا برای تیم مس رفسنجان شد تا کار به تساوی کشیده شود اما اتفاقات مهم و جنجالی این دیدار در دقایق پایانی رخ داد.

در دقیقه 76 توپ وارد محوطه جریمه استقلال اهواز شد و یک تماشاگر که سوت به همراه داشت، اقدام به سوت زدن کرد. مدافع استقلال با تصور اینکه داور سوت زده است، توپ را با دست گرفت و داور نیز به‌نفع مس رفسنجان اعلام پنالتی کرد اما وقتی با اعتراض شدید استقلالی‌ها روبرو شد و بازیکنان مس نیز اعلام کردند این ضربه پنالتی را به اوت می‌زنند، مجید محمدی داور مسابقه نظرش را تغییر داده و با لغو ضربه پنالتی توپ را بین بازیکنان دوتیم انداخت تا به بازی ادامه دهند.

تماشاگر جوانی که در این صحنه با به‌صدا در آمدن سوت باعث اشتباه بازیکنان و توقف مسابقه برای چند دقیقه شد، بلافاصله شناسایی و توسط مأموران انتظامی توقیف شد. بازی هم پس از دقایقی توقف ادامه پیدا کرد و در حالی که دوتیم در وقت تلف‌شده با تساوی به کارشان ادامه می‌دادند، یک اشتباه از سوی داور باعث رقم خوردن گل دوم تیم مس رفسنجان شد.

جواد محمدی در دقیقه پنجم وقت تلف شده مسابقه، خطای بازیکن مس روی بازیکن استقلال اهواز را در میانه میدان اعلام نکرد و همین توپ در محوطه جریمه میزبان به امیرحسین موسی‌زاده رسید تا گل دوم مس رفسنجان را به‌ثمر برساند. این اتفاق که لحظاتی قبل از سوت پایان بازی رخ داد، با اعتراض شدید بازیکنان استقلال اهواز و رفتن آن‌ها به‌سمت داور بازی همراه شد که دخالت نیروهای انتظامی به غائله خاتمه داد.

استقلال اهواز با این شکست و با 5 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند تا خطر سقوط به دسته دوم را بیش از پیش احساس کند.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
گله دار
|
United States of America
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
4
نتايج درخشان نيم فصل اول رو تبريك ميگم به ملكي وجهانداري و بقیه دست اندرکاران استقلال اهواز.
واقعا درود به شرف هر كس اين تيمو بسته
آوردن سجاديان و فرزانه و ميرزائيان و بابايي و دوباره سجاديان نشان از لياقت مديران استان و بخصوص استقلال اهواز داره
بايد فدراسیون مدال بدن كه اين مربيها رو پرورش داده
بقرآن شريف يعني اينقدر اعصابمون خرابه كه هيچكس خبر نداره از دلمون
لعنت بر اونايي كه بخاطرمنافعشون استقلال اهواز به اين روز انداختنش
يك نيم فصل بدون برد يعني خاك تو سرمون شد ديگه
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
4
هم آقای سجادیان که معلوم نیست از کجا آوردنش و هم بختیار زاده مربی نفت واقعا دارن خیانت میکنند به این فوتبال که خودشون استعفا نمیدن
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
3
متاسفانه تبم استقلال رو به کسی دادند که اصلا فوتبال براش اهمیت نداره گویا مجبورش کرده بودند باشگاه رو بخره . استقلال اهواز رو سیاسی کاری یک عده ای به این بدبختی کشاند .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
2
آقايان ملكي و جهانداري تحويل بگيرند نتايج خوب و عالي در يك نيم فصل كامل ، آخه كي قبول ميكند تيمي مثل استقلال اهواز يك نيم فصل كامل بدون يك برد . و ماندن اين آقايان چه حكمتي دارد و دليل اصرار براي ماندنشان چيست ؟ ما نميدانيم حالا كه آقايان شفيع زاده حاضرند با هزينه خودشان تيم را از بحران خارج كنند دليل اصرار اين آقايان براي ماندن و ندادن تيم به شفيع زاده آن هم با اين نتايج ضعيف چيست ؟
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
2
مرگ بر ملکی
مرگ بر جهانداری
دیگه راهی برامون باقی نمونده
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
باز خدا پدر مقتدايي استاندار سابق رو بيامرزه كه حداقل هر چند وقت يكبار يادي از استقلال اهواز ميكرد... آقاي شريعتي لازمه يه يادآوري به شما بكنيم اين تيم سرمايه استانه ... سرمامه و اعتباري به قدمت 70 سال مطمئناً نابودي و تاراج اين سرمايه استاني و مردمي به پاي مديريت و عملكرد شما نوشته خواهد... پس اس اس اهواز روحفظ كنيد، همينطور كه بايد كارون عزيزمون رو حفظ كنيد!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها