به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

سعداوی: صنعت‌نفت انگیزه خاصی مقابل فولاد دارد

سعداوی: صنعت‌نفت انگیزه خاصی مقابل فولاد دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با تمجید از تیم نفت‌ آبادان، گفت:‌ این تیم انگیزه خاصی از رویارویی با تیم ما دارد و با توجه به این‌که هفته گذشته نیز بازی خود را به سایپا واگذار کرد، تمام تلاشش جبران این نتیجه است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در خصوص مصاف تیمش با نفت آبادان در داربی خوزستان، اظهار کرد: ‌نفت آبادان تیم دوست داشتنی و خیلی خوبی است که به نظرم حضور آن به لیگ برتر نیز صفا و گرما بخشیده است. با صعود نفت آبادان به لیگ برتر، آرزوی چندین ساله مردم خوب آبادان نیز برآورده شد. آبادانی‌ها فصل گذشته روند خوبی در لیگ یک داشتند و تیم‌شان برای امسال نیز تقویت شد، ضمن این‌که از مربی با دانش و باسابقه‌ای هم برخوردار است.

وی ادامه داد: نفت آبادان انگیزه خاصی از رویارویی با تیم ما دارد و با توجه به این‌که هفته گذشته نیز بازی خود را به سایپا واگذار کرد، تمام تلاشش جبران این نتیجه در دیدار برابر ما است. به هر حال تمام این‌ها نشان می‌دهد که نفت آبادان حریف بسیار خوبی است و از هر جهت نیز خودش را برای دیدار با ما آماده کرده است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌ کرد: البته ما هم فولاد هستیم و بازیکنان‌مان بسیار خوب، با انگیزه و پر انرژی کار می‌کنند. خدا را شکر طی هفته‌های اخیر نیز یک روند رو به رشد و صعودی را دنبال کرده‌ایم و دوست داریم این روند را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: ‌امیدوارم در دیدار با نفت آبادان یک فوتبال جذاب، زنده و پویا را شاهد باشیم و در کنارش امیدوارم با حمایت هواداران‌مان بتوانیم با توجه به نزدیک بودن به ولادت رسول اکرم (ص) یک عیدی به آن‌ها بدهیم.

سعداوی عنوان کرد:‌ ‌تمام بازی‌ها سخت هستند، چرا که تمام تیم‌ها با آمادگی و با شناخت به مصاف حریفان می‌روند. همچنین انتظار دارم هواداران فارغ از هر نتیجه‌ای در دیدار با نفت‌ آبادان به ورزشگاه بیایند و با تمام وجود سعی کنند تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره روند صعودی که این تیم تاکنون دنبال کرده است نیز گفت: چند فاکتور در این مسیر به ما کمک کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به لطف خدا، تلاش بازیکنان و تمرکزی که روی کار دارند، حمایت هواداران و حمایت تمام عوامل باشگاه اشاره کرد. خروجی و برآیند این عوامل هم به صورتی شده است که ما روی کارمان تمرکز داشته باشیم و روند صعودی را دنبال کنیم.

وی درباره جوان‌گرایی و اعتمادی که در فصل جاری به جوانان در فولاد شده است هم عنوان کرد:‌ چند سیاست مدنظر هیات‌مدیره بود که یکی از آن‌ها بحث جوان گرایی، بومی گرایی و توجه ویژه به آکادمی بود که ما هم در راستای این سیاست‌ها حرکت کردیم، ضمن این‌‌که خودمان هم اعتقاد ویژه‌ای به جوانان داریم و تلاش کردیم که این جوانان بااستعداد کار کنند و آن‌ها نیز به خوبی جواب اعتماد ما را داده‌اند. همچنین دوست دارم چنین اتفاقی برای سایر بازیکنان جوان تیم نیز بیافتد و امیدوارم این جوانان هم بسیار زود چنین فرصتی در اختیارشان قرار بگیرد که توانمندی‌های‌شان را به معرض نمایش بگذارند.

سعداوی در خصوص رهاشدن مهرداد جماعتی و اکبر ایمانی از بند مصدومیت نیز گفت:‌ بعد از مدت‌ها این دو بازیکن، یکی دو جلسه‌ای است که در اختیار کادر فنی هستند و تمرین می‌کنند. ما برای دیدار با نفت آبادان مطلق‌زاده و وکیا را به دلیل محرومیت نداریم ولی سایر بازیکنانم شرایط خوبی دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
9
حاج آقا ما فقط قهرمانى مى خواهيم و همه تيمارو با اختلاف 2 3 گل ببريد چه نفت باشد . چه تيم هاى پايتخت .
فقط ببرید
محمد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
4
4
نیم فصل 5 بازیکن باید جذب کنیم.بنظرم اگر بختیار میخواهد به تیم ملی دعوت شود و حتی به جام جهانی هم برود باید به فولاد برگردد
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
5
4
اره همه تیم ها رو با اختلاف ۵یا۶ گل میبرید اخه بسکتباله
آباداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
6
0
آقاي سعداوي شما و تيم فولاد براي ما خيلي عزيز هستيد اما شرمنده ايم كه بايد بازي روز جمعه را واگذار كنيد پيشاپيش عذر ما را بپذيريد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
3
3
اره درسته ميتونيم 6 7 گل با اختلاف ببريم عجيب نيست . چن تا تيم تا الان با اين نتيجه برديم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها