به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

رفیعی: در نیم‌فصل بازیکن آزاد می‌شوم

رفیعی: در نیم‌فصل بازیکن آزاد می‌شوم

خوزستان اسپورت- سروش رفیعی اعتقاد دارد که پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و سپس در خصوص تیم بعدی‌اش تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که باشگاه فولاد خوزستان از طریق کمیته انضباطی پیگیر موضوع قرارداد سروش رفیعی است، این بازیکن امروز در مصاحبه‌ای با ایران ورزشی عنوان کرده است که در پایان نیم‌فصل لیگ برتر با خاتمه دوره خدمت سربازی‌اش بازیکن آزاد محسوب می‌شود و سپس در خصوص تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند.

مصاحبه سروش رفیعی با ایران ورزشی را مرور کنید تا از نظرات این بازیکن مطلع شوید.

هنوز هم با شک و تردید در باره تمام شدن سربازی ات حرف زده می‌شود، در این باره توضیح می‌دهی؟
 قبل از هر چیزی باید خدا را شکر کنم، نه به خاطر اینکه دوران سربازی‌ام رو به پایان است، بلکه به این خاطر که مدتی در خدمت هواداران خونگرم و بسیار خوب تبریز بودم و توانستم در خدمت تیم تراکتورسازی باشم اما در باره تمام شدن دوران خدمتم در پایان نیم‌فصل باید بگویم که خود آقای آجورلو تاکید کرده بود که دوران خدمتم در نیم‌فصل تمام می‌شود و طبق قانون هم همینطور است و به امید خدا در پایان نیم‌فصل بازیکن آزاد خواهم بود. این موضوع به کادر فنی هم اعلام شده است.

دوران سربازی چطور گذشت، خودت راضی بودی؟
 من همیشه حرف‌هایم را صادقانه با مردم می‌زنم و خیلی رک باید بگویم با رضایت صددرصدی به تبریز و سربازی نرفتم اما با رضایت صددرصدی و با تمام وجودم برای هواداران تراکتورسازی بازی کردم و فکر می‌کنم توانستم رضایت آنها را جلب کنم که جای شکر دارد. این را از محبتی که مردم تبریز به من دارند، فهمیدم وگرنه باید دراین مورد از خود آنها سوال شود. این را باید اضافه کنم که در خیلی از روزها حتی با درد و برعکس نظر دکتر تیم، برای موفقیت تراکتورسازی به میدان رفتم که کادر پزشکی و فنی تیم شاهد این بودند.

چیزی که الان برای هواداران فوتبال مهم است، اینکه سروش رفیعی کجا خواهد رفت و مقصد تو کجاست، هر چند در طول چند روز اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی بوده و از تیم‌هایی هم اسم برده شده است؟
 واقعیت این است که پیشنهادهایی دارم و در طول روزهای گذشته اسم برخی تیم‌ها هم برده شده است اما واقعا هنوز تصمیم نگرفتم و حتی هنوز به جدایی از تراکتورسازی هم فکر نکردم. ما دو بازی مهم پیش رو داریم و برای صدرنشینی رقابت می‌کنیم. می‌خواهم تا روز آخر باتمام توان در خدمت هواداران تراکتورسازی باشم. واقعا هنوز تصمیم قطعی نگرفتم تا بخواهم عنوان کنم، باید ببینم چه پیش می‌آید.

اما پیشنهادهایی که مطرح می‌شود، ظاهراً بسیار جدی هستند، از یونان و سوییس و...
 بله، درست می‌گویید اما تصمیم قطعی نگرفتم و اگر قرار باشد انتخاب دیگری داشته باشم، باید با شناخت خوب پیش بروم و انتخاب کنم.

یعنی این باشگاه‌هایی که مطرح می‌شود، مورد رضایت تو نیست؟
 گفتم، هنوز تصمیم قطعی نگرفتم اما اگر قرار باشد بروم حتما جای خوبی خواهم رفت. جایی که بتوانم پیشرفت کنم و فضا برای بازی هم داشته باشم. واقعا نمی‌خواهم جای ضعیف بازی کنم و حتی لیگ برتر خودمان را به بعضی جاها ترجیح می‌دهم.

مطرح می‌شد که مسوولان پرسپولیس هم درصدد مذاکره با تو هستند، آیا مذاکره‌ای با آنها داشتی؟
 نه، به هیچ‌وجه هنوز با هیچ کسی حرف نزدم و همانطور که گفتم، همه چیز را به پایان نیم‌فصل موکول کردم.
انتخاب آینده تو می‌تواند در مورد حضورت در تیم ملی هم تاثیرگذار باشد، درست است؟
 صددرصد، یکی دو سال پیش رو برای فوتبال ما بسیار مهم است، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و به امید خدا حضور در جام جهانی و بازی با تیم‌های مطرح جهان پیش روی تیم ملی قرار دارد و برای من بسیار مهم است که بتوانم با تمام توان در خدمت تیم ملی باشم و با کسب تجربه بهترین بازی‌هایم را برای تیم ملی انجام دهم. قطعاً یکی از مسائل مهم در انتخاب بعدی تیمم، تیم ملی خواهد بود، به جهت اینکه بتوانم در تیم ملی بیشتر مثمرثمر باشم.

فکر می‌کنی برای بازی‌های بعدی بتوانی خودت را به کارلوس کی‌روش تحمیل کنی؟
 هر بازیکنی تلاش می‌کند که با عملکرد بهتر نظر سرمربی تیم ملی را به خودش جلب کند. به طور حتم من هم همینطور هستم و تلاش می‌کنم با بازی‌های خوب به تیم ملی برسم.

اینطور که حرف می‌زنی انگار فارغ از تیم‌هایی که مطرح می‌شود، از جای دیگری هم پیشنهاد داری؟
 الان چیزی در این باره نمی‌توانم بگویم اما اگر بنا باشد بروم، حتما یک جای خوب می‌روم. ضمن اینکه الان بین فصل است و اگر اول فصل بود قطعاً می‌توانستم انتخاب‌های خیلی بهتری داشته باشم.

شاید یک نگرانی هم هواداران تراکتورسازی داشته باشند، که با رفتن تو تیمشان به مشکل بخورد، در این باره حرف می‌زنی؟
 اصلا اینطور نیست، اولا تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوبی دارد در ثانی یک کادر فنی با تجربه و خوب بالای سر تیم است و حتما تراکتورسازی موفق می‌شود. این را هم باید بگویم که به هیچ وجه در هیچ جا، تیمی به یک نفر وابسته نیست و این همکاری تیمی است که باعث موفقیت می‌شود. امیدوارم هر روز موفقیت‌های بیشتر تراکتورسازی را ببینم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
3
3
در هر صورت قبول کنید کلا باشگاه فولاد در زمینه گذاشتن خاطرات خوب برای بازیکنان بزرگ بد بوده است البته نه نام نیک فولاد که منظور مدیریت ها بوده است.همه گلایه از مدیریت دارند .فقط دم از پسران فولاد می زنند مگه نباید با خوبی ها بازیکنان را دلتنگ برگشتن به خانه کرد؟
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
7
متاسفم برات سروش فقط همین
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
5
2
اولا که دوستان گفتم خیلی یه بازیکن رو گنده نکنید، دوم اینکه باید به امثال ایشون حق بدیم، معلوم نبود اون موقعی که به مشکل خوردن فولاد یه قدم جلو نذاشت، شاید به همین دلخور باشند، قطعا چیزهایی پشت پرده هست که م بیخبریم و دست اندرکاران فولاد خودشون بهتر می دونند چه خبر، سوم اینکه این حرکات باید عبرت بشه برای باشگاههای خوزستانی که الکی هزینشون رو صرف هر کسی نکنند، امثال بختیار، سروش و حتی همین ساسان انصاری، باید دنبال امثال ایوب و مهرداد باشیم، چهارم اینکه بنظرم ما دنبال خرید یه ماشین نیستیم، دنبال کسی که با علاقه بیاد نه مثل محسن مسلمان بعد هر بازی بجای اینکه با تیم برمی گشت اهواز می رفت تهران، آخرش هم همون شبی که فصل تموم شد رفت تهران، پس دنبال اهلش باشیم .
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
2
6
آکادمی فولاد فقط باید از بچه های خوزستان استفاده کنه، غیر بومی عرقی به فولاد و خوزستان نداره ،
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
1
7
این باید بزرگترین درس برای باشگاه باشد که 1-بازیکنان آکادمی را حتما از افراد بومی انتخاب کنند که حداقل تعصب تیم شهر خود را داشته باشند .2- حتما باید قراردادهای درست و حسابی و بلند مدت با بازیکنان بسته شود اگر این دو شرط در آکادمی فولاد برقرار نگردد باید آکادمی را تعطیل کرد و فقط روی خرید بازیکن خوب سرمایه مزاری کرد چون اینجا ایران است و فوتبال یعنی دلالی و رسانه ها همین و بس . وقتی در یک پروسه چندین ساله بازیکن ساخته میشود ثمره آن نباید به دست دیگر تیمها برسد و باید برای فولاد سود داشته باشد در ضمن نکته مهم که متاسفانه اغلب از آن غافل هستند این است که بازیکنانی مثل سروش و بختیار با جعل کارت پایان خدمت می خود را در فولاد نگه داشتند و با این کار بزرگترین ضربه را به تیم فولاد زدند و این تیم را در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دادند فولاد باید تا کی تاوان اشتباهات دیگران را پس بدهد . سروش اگر به فولاد نیاید باید تاوان سنگینی بابت ضربه سنگینی که به فولاد زد پرداخت کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
2
تمام اين صحبتها و همچنين نظرات شما كاربران عزيز درست ولي آيا لازم است كه سروش اين روزها مدام مصاحبه كند و به باشگاه بزرگ فولاد كه تمام اين موفقيتهايش را بعد از خدا مديون آن مي دارند بايد اينچنين بي تفاوت باشد همش يك فصل است كه در تراكتور بازي ميكند ولي طوري از اين باشگاه و هوادارانش تعريف و تمجيد ميكند كه انگار پرورش يافته اكادمي آن است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
1
ما نیازی به سروش نداریم خدارو شکر بازیکنان خوزستانی با تعصبی داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها