به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

منصوریان: استقلال فقط یک فرصت گلزنی داشت

علیرضا منصوریان ادعا می‌کند که استقلال خوزستان در بازی امروز فقط یک فرصت گلزنی داشت.
سرمربی نفت تهران گفت: استقلال خوزستان یک شانس داشت که توانست به گل برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تفکر ما این بود که در این بازی با مشکل خاص خود برمی‌خوریم زیرا 50 روز رقابت‌ها تعطیل بود و ما در واقع لیگ را دوباره آغاز کردیم مانند ابتدای فصل همه چیز از صفر آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که مقابل تیم صدر جدولی بازی می‌کنند به یک امتیاز قانع هستند البته پس از تساوی تلاش می‌کنند که دنبال سه امتیاز هم باشند من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما باید حتما این موضوع را یاد بگیریم که در خیلی از بازی‌ها می‌توان با نتیجه یک بر صفر هم به پیروزی رسید و از گل خود محافظت کنیم.

سرمربی نفت یادآور شد: در خیلی از بازی‌ها کسب یک امتیاز حرفه‌ای تر است و با همان یک گل می‌توانیم زمین را ترک کنیم. نباید در همه بازی‌ها به دنبال به ثمر رساندن دو سه گل باشیم. تیم ویسی با تجربه‌تر شده و تغییراتی داشته اما این موضوع طبیعی بود که آنها عقب بکشند. استقلال خوزستان یک شانس داشته که توانست به گل برسد.

منصوریان افزود: بازیکنان ما شانس‌های زیادی را از دست دادند و نتوانستند تبدیل به گل کنند. در آینده بازی‌هایی می‌رسد که حتما با یک گل به برتری برسیم. افتخار می‌کنم که میانگین سنی ما 22، 23 سال است و باید سعی کنیم که در بازی‌های آینده از گل به ثمر رسانده حفاظت کنیم.

وی در خصوص عملکرد حسین ابراهیمی و اینکه در این بازی از او در دو جناح مختلف استفاده کرد گفت: ابراهیمی با تمام وجود خود بازی کرد و قابلیت این را دارد که در هر دو جناح بازی کند. نه تنها از او بلکه از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم. ما باید این را یاد بگیریم که در آسیا از همان یک گل محافظت کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها