به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

فرکی: به باشگاه سایپا به‎خاطر نوروزی اعتراض کردم

به باشگاه سایپا به خاطر نوروزی اعتراض کردم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای این که در دیدار با نفت آبادان به پیروزی برسیم، مصمم بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نفت آبادان، اظهار کرد: برای پیروزی در این دیدار مصمم بودیم. گرفتن امتیاز از نفت آبادان با توجه به تیم خوبی که دست نشان درست کرده است و شرایطی که خودمان داشتم، ساده نبود.

وی بیان کرد: بازیکنانم امروز بسیار تلاش کردند و در نیمه اول نیز نسبت به حریف برتری داشتیم و توانستیم به گل هم برسیم و طبیعی بود که نفت آبادان در نیمه دوم هجومی‌تر کار کند. ما برای این که از گل‌مان محافظت کنیم و به گل‌های دیگر هم برسیم، حساب شده وارد نیمه دوم شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما توانستیم با یک بازی فشرده از گل زده‌مان محافظت کنیم و به فکر زدن گل‌های دیگر هم بودیم که اگر دقت می‌کردیم شاید گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر می‌رساندیم ولی توان بازیکنانم تمام شد و در نهایت سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم و به هدف‌مان رسیدیم.

وی بیان کرد: ما تاکنون بدشانس‌هایی داشته‌ایم و امیدوارم که این برد مقدمه‌ای برای شرایط روحی بازیکنانم باشد و این پیروزی‌ها را تکرار کنیم و در نهایت به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص محرومیت رضا نوروزی، بازیکن نفت آبادان توسط باشگاه سایپا و این که  به نظر می‌رسید این باشگاه اقدام جوانمردانه‌ای نباشد، گفت: این حق را به شما می‌دهم که به این صورت قضاوت کنید اما این موضوع به اخلاق من بر نمی‌گردد. من اصلا از این موضوع اطلاعی نداشتم و در فرودگاه بودیم که مطلع شدم.  به دست نشان هم گفتم که کادرفنی اطلاعی از این موضوع نداشته است و هیچ ارتباطی به ما ندارد و این نیز عین واقعیت است

وی ادامه داد: به هر حال چنین تصمیمی گرفته شد و من هم اعتراض خود را به باشگاه سایپا اعلام کردم و اکنون هم می‌گویم که ای کاش تمام حکم‌ها به این سرعت اجرا می شدند تا با یک تیم مانند نفت آبادان که این قدر محروم و مصدوم دارد، این گونه گرفتار نمی‌شد. من خودم را جای شما و نفت آبادان می‌گذارم و اصلا دوست ندارم در تیمی که هستم این گونه رفتار شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان از عملکرد تمام تیمش به ویژه بازیکنان جوانش ابراز رضایت کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
افای فرکی ارزش جواب دادن نداری تیم تو با نیم صنعت اگر کمک فدراسیون و داور نبود هم شانس برد نداشت ...
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
تو گفتی ماهم باور کردیم لعنت به این فوتبال پایتخت که انقدر کثیفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
من هم جاي شما بودم بابت اين حركت ناجوانمردانگي و بدور از فوتبال واقعي خودم را بي خبر نشان ميدادم ولي دوست داريم بدانيد كه اين حركات در فوتبال خوزستان معني ندارند
Mobina
|
Saudi Arabia
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
اقای فرکی ، تو یه جوری میگی به گل رسیدیم و تلاش کردیم که انگار حالا چه کار کردی ، اخه خاک بر سر تو شانسی با یه گل پنالتی به گل رسیدی . متاسفم برای تو ، حیف سنت بالاست وگرنه یه حرفهایی بهت میزدم که کف کنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها