به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

میلاد میداودی: زاویه باز بود؛ ضربه را محکم زدم

مهاجم مسجدسلیمانی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: امیدوارم مشکلات مالی تیم نفت برطرف شود و بهروز مکوندی به این تیم برگردد.

میلاد میداودی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص پیروزی سایپا و گل زیبایش مقابل گسترش فولاد گفت: بازی خوبی انجام دادیم. خدا را شکر من هم توانستم رضایت کادر فنی را جلب کنم. پاس گل اول را دادم و گل دوم را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساندم تا در پیروزی تیمم سهیم باشم.

میداودی در پاسخ به این سئوال که چرا ضربه ایستگاهی را به سبک همیشگی نزده، چنین گفت: وقتی دیوار دفاعی گسترش فولاد بسته شد، متوجه شدم فضایی در کنار دیوار دفاعی بازیکنان گسترش وجود دارد. بلافاصله تصمیم گرفتم با یک شوت محکم و مستقیم دروازه حریف را هدف قرار بدهم که خوشبختانه توپ به همان جایی رفت که توقع داشتم.

مهاجم مسجدسلیمانی سایپا که با 5 گل زده و 5 پاس گل، مؤثرترین بازیکن تیم مجید جلالی در این فصل بوده، درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان و استعفای بهروز مکوندی اظهار کرد: صحنه هایی از بازی نفت و پیکان را از تلویزیون دیدم. اگر تیم نفت بدشانس نبود می توانست پیکان را شکست دهد. از شنیدن خبر استعفای مکوندی ناراحت شدم، چون بهروز مکوندی تنها کسی است که می تواند تیم نفت را از شرایط فعلی خارج کند.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت نفت همان گونه که سایر تیم های تحت پوشش این وزارت خانه را حمایت مالی می کنند، باید به تیم محبوب مردم مسجدسلیمان توجه کنند. پرداخت هزیه های تیم نفت مسجدسلیمان حداقل کاری است که وزارت نفت می تواند برای اولین شهر نفتی خاورمیانه انجام دهد. امیدوارم زودتر مشکلات مالی تیم نفت برطرف شود تا مردم مسجدسلیمان خوشحال شوند.

میلاد میداودی درباره حذف تیم ملی ایران از جام ملت های آسیا هم گفت: هنگام برگزاری بازی ایران و عراق به همراه تیم سایپا در عراق حضور داشتیم. مسابقه را در یک رستوران در نجف اشرف مشاهده کردیم و در طول مسابقه با عراقی های حاضر در آن رستوران کری شدیدی داشتیم. خیلی حیف شد که بازی را باختیم. شاید اگر پولادی اخراج نمی شد، تیم ملی به نیمه نهایی می رفت. به هر حال جام ملت ها تمام شده و مسئولان فوتبال ایران باید برنامه ریزی خوبی برای حضور در جام جهانی بعدی داشته باشند.

میداودی: زاویه باز بود؛ ضربه را محکم زدم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها