به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مربی و بازیکنان استقلال خوزستان محروم شدند

خوزستان اسپورت- سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان که شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران ندارد، بنا به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با محرومیت سرمربی و چند بازیکن روبرو شده است.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان برگزار شد و کمیته انضباطی آرای زیر را در خصوص این مسابقه صادر کرد:

دغاغله مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

معصومه طهماسبی بازیکن تیم استقلال خوزستان به خاطر اهانت به داور بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

نسیم شریفی بازیکن تیم استقلال خوزستان به خاطر اهانت به داوری طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

تیم استقلال خوزستان نیز به خاطر تهدید داوران توسط بازیکنان تیم، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در همین راستا، گلنوش خسروی بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فاطمه مخدومی بازیکن تیم ذوب‌آهن نیز به دلیل بی احترامی به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
هوادار فولاد در ترکیه
|
Turkey
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!! آخه چه اصراریه تیمی که توی چند روز تشکیل شده و تدارک درست نداشته و بازیکن خوبی نگرفته رو راهی مسابقات کنن تا کیسه گل تیمهای دیگه بشه و اینقدر هم حاشیه داشته باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها