به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

خط حمله‌ی خوزستانی‌ها قوی‌تر از پرسپولیس

خط حمله‌ی خوزستانی‌ها قوی‌تر از پرسپولیس

خوزستان اسپورت- تعداد گل‌های زده‌ی هرکدام از سه نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر از تعداد گل‌های زده‌ی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات بیشتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر به ترتیب در رده‌های ششم، هشتم و نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. این در حالیست که هرکدام از سه تیم خوزستانی بیشتر از پرسپولیس صدرنشین گل زده‌اند.

فولاد و استقلال خوزستان هرکدام 16 گل زده دارند و نفت آبادان 14 گل به حریفانش زده، اما پرسپولیس صدرنشین 13 گل را تا پایان هفته دوازدهم به ثمر رسانده است.

تیم‌های خوزستانی که بعضاً در امور دفاعی آسیب‌پذیر نشان داده‌اند، بازی‌های اغلب تماشاگرپسندی را طی فصل جاری به نمایش گذاشته‌اند و در بخش گلزنی جزو تیم‌های موفق لیگ شانزدهم بوده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
7
خط حمله ای که طارمی باشه دیگه معلومه چیه گل خالی رو هم میزنه بیرون ولی متاسفانه رسانه ها تهرانی یا برنامه نود یا هربرنامه ای دیگه ای اسمی از شادکام : انصاری یا زهیوی نمیارن چون فوتبال این مملکت کثیفه اشخاصی مثل طارمی رو دعوت میکنه تیم ملی که فقط اسمشو بزرگ کردن واقعا خوزستان مظلومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
الحق و أنصاف بزنيم به تخته امسال هر سه نماينده خوزستان در ليگ برتر هم خيلي قشنگ و ديدني دارند بازي ميكنند و هم خدا را شكر آهسته آهسته و بدور از جنجال دارند نتيجه ميگيرند فقط خدا كند مسئولين نگذارند كه مشكلات مالي باعث پيشرفت اين روند شود بخصوص مسئولين باشگاه استقلال خوزستان كه اگر قبل از نيم فصل مشكلات مالي را حل كنند و مانع رفتن بازيكنانشان به ديگر تيمها شوند حتي ميتوانند تا كسب سهميه هم بالا برند فولاد و صنعت هم انشاءالله بيشتر از انتظارات براي هوادارانشان موفقيت كسب خواهند كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
این هم بگو.که خط دفاع پرسپولیس در امار جهانی امسال فعلا بهترین دفاع جهان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها