به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

نفت 3 – اکسین 0؛ طلسم نفت زیر باران شکسته شد

نفت 3 – اکسین 0؛ طلسم نفت زیر باران شکسته شد

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت:
هفته پانزدهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
پنجشنبه 11 آذر 95 – ساعت 14:50
نفت مسجدسلیمان 3 – اکسین البرز 0
گل‌ها: علی کیانی‌فر (4) رضا جباری (53) میلاد صالحوند (83- پنالتی)
داور: علی‌اصغر مؤمنی
کمک داوران: عبدالرسول ذورقی و حمید کاوندی
اخطار: مسعود پورمحمد (نفت) - میثم آقابابایی، بهنام عسکرخانی (اکسین)
تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، شهاب زندی (29- میلاد شیخ‌سلیمانی)، رضا جباری، علی کیانی‌فر (80- عرفان پورافراز)، اکبر افاقی، حسین رسولی خطیر و میلاد صالحوند (2+90- علیرضا خسروی)
سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

اکسین البرز: ارشاد یوسفی، بهنام عسکرخانی، مجتبی شیری، مسیح زاهدی، میثم آقابابایی، اصغر نادعلی (25- علی امیری)، محمود شفیعی (60- مجتبی زارعی)، علی‌اصغر کریمی، شاهین شفیعی، اسماعیل فرهادی (14- ایمان موسوی) و امیر میربزرگی
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی برابر تیم اکسین البرز به پیروزی دست پیدا کرد.

بارش باران و لغزندگی زمین باعث شد تا دیدار نفت و سایپا با 20 دقیقه تأخیر نسبت به زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ آغاز شود و دو تیم از ساعت 14:50 دقیقه روبروی هم قرار گرفتند.


بازیکنان نفت بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی مزد بازی تهاجمی خود را گرفتند. علی کیانی‌فر قفل دروازه‌ی اکسین البرز را در دقیقه چهارم باز کرد تا تیم میزبان با آرامش خاطر بیشتری به بازی ادامه دهد.

فیروز کریمی که از نمایش بازیکنانش در دقایق ابتدایی مسابقه رضایت نداشت، دو تعویض متوالی در تیمش انجام داد و سهراب بختیاری‌زاده هم با آوردن میلاد شیخ‌سلیمانی تیمش را فیزیکی‌تر کرد. بارش شدید باران و لغزندگی زمین باعث شد تا بازیکنان دوتیم با صرف‌نظر از گردش توپ روی زمین، روی به بازی مستقیم و توپ‌کشی روی محوطه‌ جریمه‌ی تیم مقابل کنند تا از این طریق به گل برسند اما این حربه جواب نداد و نیمه نخست با تک گل کیانی‌فر به پایان رسید.

شرایط بازی در نیمه دوم نیز تغییری نداشت و بازیکنان دوتیم به‌دلیل شرایط جوی ناچار به بازی مستقیم یا زدن ضربات از راه دور بودند که تیم نفت روی یکی از ضربات به گل دوم رسید. شاگردان بختیاری‌زاده برای تکمیل پیروزی خوب امروز موفق به زدن گل سوم از روی نقطه پنالتی شدند تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به‌سود میزبان تمام شود.

نفت مسجدسلیمان بعد از 12 هفته موفق به طلسم شکنی شد و با این پیروزی 16 امتیازی شد اما با توجه به نتایج سایر بازی‌ها در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): ضربه بلند پورمحمد دروازه‌بان نفت به زمین تیم اکسین البرز با ضربه سر میلاد صالحوند در موقعیت تک‌به‌تک به علی کیانی‌فر رسید که ضربه اول این بازیکن را دروازه‌بان اکسین برگشت داد اما کیانی‌فر با تعقیب توپ موفق به گشودن دروازه تیم اکسین شد تا میزبان را پیش بیندازد.

2-0 (نفت): شوت رضا جباری از پشت محوطه جریمه تیم اکسین البرز پس از برخورد به زمین به درون دروازه تیم میهمان غلطید و دومین گل نفتی‌ها را به ارمغان آورد.

3-0 (نفت): خطای مدافعان اکسین البرز روی میلاد صالحوند باعث اعلام ضربه پنالتی برای تیم نفت شد. این ضربه را صالحوند تبدیل به گل کرد تا شادی پیروزی نفتی‌ها را مضاعف کند.

برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
5
تبریک. خدا کنه بازیهای بعدی این نتیجه تکرار بشه چون وضعیت تیم در جدول خیلی خطرناکه
افشین کهیش
|
United States of America
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
2
2
ضمن تبریک
عرض کرده بودم بازی با راه اهن هشتاد درصد علت باخت نفت تیم داوری بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
3
ایول رضا جباری
امید بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
3
تبریک میگم این پیروزیه قاطع رو.ولی گوله این بازی رو نباید بخوریم چون شرایط آب وهوا وزمینه بازی خیلی ناجور بود
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
مبارک خوزستانی ها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها