به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

تیم‌های بدهکار حق نقل و انتقالات ندارند

تیم‌های بدهکار حق نقل و انتقالات ندارند

خوزستان اسپورت- دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست کارگروه بررسی وضعیت باشگاه های بدهکار با حضور ارکان قضایی فدراسیون، نامه‌ای را به سرپرست سازمان لیگ ارسال کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون فوتبال، در نامه علیرضا اسدی- دبیر فدراسیون فوتبال به حیدر بهاروند- سرپرست سازمان لیگ فوتبال آمده است که پیرو برگزاری نشست کارگروه بررسی وضعیت باشگاههای بدهکار با حضور رئیس فدراسیون و ارکان قضایی و دیگر بخش های ذیربط، اقدامات اجرایی برگرفته از کارگروه فوق به تایید رئیس فدراسیون فوتبال رسیده و موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می شود:

1- ایجاد دبیرخانه دائمی جهت تهیه لیست مستمر بدهکاران و به روز کردن اقدامات و اخطارهای ابلاغی.

2- تهیه لیست دقیق باشگاههای بدهکار و لیست بستان کاران و به روز کردن آن توسط کمیته انضباطی.

3- اجرای آرا در نیم فصل آتی نقل و انتقالات حتما عملی شود.

4- تیمهای بدهکار در صورتی اجازه نقل و انتقال در نیم فصل را دارند که حداقل 10 درصد بدهی های خود را با نظر کمیته انضباطی تسویه کنند و همچنین معادل مبلغ اسمی مندرج در قراردادهای جدید را جهت تسویه استهلاک بدهی های خود تادیه کنند.

5- برای شروع فصل جدید نیز باشگاههای بدهکاری که از قبل از تاریخ 15 مرداد ماه 95 محکومیت یافته اند، حق فعالیت و هرگونه نقل وانتقالات را نداشته باشند.

6- از شروع فصل جدید مطابق آیین نامه انضباطی، راهکارهای قانونی کسر امتیاز برای اجرای دادنامه های بعد از تاریخ 25 مرداد ماه 93 اعمال شود(در این خصوص پیشنهاد ارائه شود)

7- از نیم فصل 96-95 باشگاههای بدهکار اجازه ثبت بازیکن خارجی نداشته باشند(با نظر کمیته انضباطی).

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
بدبخت استقلال اهواز
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
خداييش اگه اتفاقي كه توي اصفهان افتاد و سر تيم حفاري رو توي روز روشن بريدن و با نامردي هر چه تمامتر حقشو خوردن توي اهواز مي افتاد چقدر جار و جنجال خبري و رسانه اي بود ... تا ابد الدهر اهوازو از تماشاگر و امتياز محروم ميكردن ولي اصفهان چي شده كه آب از آب تكون نميخوره مال بي زبوني مسئولين و بي كفايتي خوزستاني هاست.... حالا اس اس اهواز يه نمونه بارزشه كه ميشه خدا ديوارش از همه تيمها و شهرها كوتاتره......!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
تا آقایون اصفهانی آقای تاج و ساکت و .... را در فدراسیون دارن همینه دیگه . تازه مسئولان ورزشی و شهری اونها مثل اهواز نیستن که بخورن و دم نزنن .
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
استقلال وپرسپولیس تا خرخره توقرض وبدهکاری مالیاتی وبازیکن شاکی خارجی هستن چرا اینا رومحروم نمیکنید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها