به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

استقلال خوزستان هواپیما چارتر کرد

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای سفر به تهران یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان را چارتر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرواز استقلال خوزستان به تهران که قرار بود ساعت 13:30 امروز انجام شود به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی شهرستان اهواز لغو شد. پس از آن که تلاش چندین ساعته مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای تهیه بلیط در اندک پروازهای امشب اهواز به تهران نتیجه نداد، باشگاه استقلال اقدام به چارتر کردن یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان کرد تا بازیکنان این تیم بتوانند راهی تهران شوند و مقابل نفت تهران بازی کنند.

بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان که از شب گذشته همراه با عبدالله ویسی راهی تهران شده، در این رابطه به خوزستان اسپورت گفت: با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردیم تا با توجه به شرایط پیش آمده، بازی را به تعویق بیندازند اما این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت.

روشنایی ادامه داد: مدیریت باشگاه استقلال خوزستان برای احترام گذاشتن به نظر سازمان لیگ و برای جلوگیری از ایجاد اختلال در روند برگزاری مسابقات تصمیم گرفت که برای اعضای تیم یک فروند هواپیما چارتر کند. طبق برنامه قرار است که کاروان استقلال ساعت 23 امشب از فرودگاه اهواز به سمت تهران پرواز کند و امیدوار هستیم که در ساعات باقی مانده با مشکلات جوی روبرو نشویم.

سرپرست استقلال خوزستان در پایان در خصوص غایبین این تیم در بازی با نفت تهران گفت: سومایلا دیاکیته دروازه بان تیم ما برای همراهی تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا در کشور گینه استوایی حضور دارد و در بازی با نفت تهران غایب خواهد بود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان ساعت 21 امشب شام را در رستوران کوهرنگ اهواز صرف کنند و سپس راهی فرودگاه بین المللی اهواز شوند.

دیدار تیم های نفت تهران و استقلال خوزستان ساعت 15 روز جمعه 10 بهمن برگزار خواهد شد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها