به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

ورود زودهنگام سعداوی و دست‌نشان به بازار

ورود زودهنگام سعداوی و دست‌نشان به بازار زمستانی

خوزستان اسپورت- مربیان تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان از تغییرات زمستانی در این تیم‌ها خبر دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل‌وانتقالات زمستانی فرصت خوبی است تا تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به جابه‌جایی بازیکن پرداخته و با جذب بازیکنان موردنیاز به تقویت تیم‌هایشان برای حضوری بهتر در دور برگشت مسابقات بپردازند.

نقل‌وانتقالات میان‌فصل لیگ برتر فوتبال کشور بعد از انجام دیدارهای هفته پانزدهم این مسابقات آغاز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند در دی‌ماه آینده برای جابه‌جایی بازیکن رایزنی کنند. این در حالیست که نعیم سعداوی و نادر دست‌نشان، سرمربیان تیم‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان، زودتر از سایرین برای حضور در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی اعلام حضور کرده‌اند و در مصاحبه‌هایی که طی دو روز گذشته داشته‌اند، از انجام تغییرات در نیم‌فصل خبر داده‌اند.

مصاحبه‌های مربیان فولاد و صنعت‌نفت در فاصله چهار بازی مانده به پایان دور رفت و در شرایطی که این دوتیم بازی‌های حساسی را پیش روی دارند، می‌تواند تبعات منفی را برای فولاد و صنعت‌نفت داشته باشد.

از یک‌سو، گمانه‌زنی درباره بازیکنان خروجی فولاد و صنعت‌نفت باعث برهم خوردن تمرکز یاران این دو تیم برای چهار بازی باقی مانده از دور رفت می‌شود و از سوی دیگر، ادعاهای اخیر برخی از بازیکنان تحت قرارداد سایر تیم‌ها که مدعی شده‌اند از فولاد و صنعت‌نفت پیشنهاداتی برای نیم‌فصل دریافت کرده‌اند، این اتهام را متوجه این دوتیم می‌کند که با بازیکنان تحت قرارداد سایر تیم‌ها مذاکراتی خارج از چارچوب قانونی تعیین شده برای نقل‌وانتقالات داشته‌اند.

به‌نظر می‌رسد که بهتر است مربیان فولاد و صنعت‌نفت در زمان حاضر روی چهار دیدار باقی مانده از دور رفت تمرکز داشته باشند تا امتیازات لازم را از دیدارهای چهار هفته پایانی دور رفت جمع‌آوری کنند و سپس وارد مبحث نقل‌وانتقالات زمستانی شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
6
اگه چشم بازار در نیارند هنر کردند.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
4
ارنست چی شد؟ مشکل ارنست حل کنید این چهار بازی مهمه اگر دوتاشو ببریم شرایط تیم خوب میشه اقای اژدری لطفن یه کم تلاش کنید مشکل ارنست حل بشه چرا هیچ کاری نمیکنید
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
3
حاشیه رو سایت فولاد درست کرد وسط بازیها با مربی مصاحبه می کنه می نویسه نیم فصل چندتا بازیکن رد می کنیم . بقیه باشگاه ها سایتهاشون می نویسن هیچ تغییری نداریم فعلا که حاشیه درست نکنند برا تیمهاشون ولی سایت فولاد برعکس حاشیه می سازه برا تیم
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
صنعت اول سال خرید زیاد کرد بعضیهاشو بازی نمیده نمیدونم برا چی این بازیکنها رو خریده.
با مصدومیت میلاد جهانی نیاز به گوش چپ داریم و اگر مهاجم کلمبیایی موردپسند آقا نادر نیست باید یک فوروارد گلزن بگیریم.
انشالله این هفته بازی سیاه جامگان ببریم بازی حکم شیش امتیازی داره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها