به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

قاضی: فوتبالم را مدیون فولاد هستم

قاضی: فوتبالم را مدیون فولاد هستم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید  فولاد یکی از تیم‌های خوب است که از وقتی سعداوی سرمربی آن شده، تغییرات خوبی داشته و تیمی ایده‌آل شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد قاضی با گلی که در بازی با سایپا زد، هفت گله شد تا همچنان به تنهایی صدر جدول گلزنان را از آن خود کند. قاضی که این روزها خیلی آماده نشان می‌دهد و یکی از بهترین‌های تیمش است، حالا خود را برای بازی با فولاد خوزستان آماده می‌کند. برای بازی با تیمی که سال‌ها در آن حضور داشت و هم خاطرات خوب و هم دلخوری از آن دارد.

محمد قاضی در مورد شرایط تیمش، خداحافظی ایمان مبعلی، بازی مقابل فولاد خوزستان و ... صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

وضعیت نفت تهران چطور است؟
 وضعیت تیم خیلی خوب است و هفته خوبی بوده. ما تلاش کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم که تا اینجای کار خدا را شکر به هدف‌مان رسیدیم. حالا هم می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم تا فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

بعد از گلی که به سایپا زدی، علی دایی خیلی متفاوت از شما تشکر کرد و لقب باغیرت به شما داد.
 علی‌آقا خیلی به من لطف دارد. من سال دوم است که شاگردی ایشان را می‌کنم و فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان دوست دارند افتخار شاگردی او را داشته باشند. من واقعا زحماتی که بچه‌های تیم می‌کشند را سعی می‌کنم گل کنم. کادرفنی خیلی به من لطف دارد که به خاطر همین من تلاش می‌کنم بازی خوبی انجام دهم تا هم به تیم کمک کنم و هم اینکه به بازیکنان روحیه بدهم.

تیم‌تان در کل تیم آقایان گل شده. علی دایی که آقای گل جهان است، محسن خلیلی آقای گل لیگ برتر بود و الان که شما صدرنشین جدول گلزنان هستید.
 واقعا. علی‌آقا که آقای گل جهان و افتخار ایران است و من افتخار می‌کنم شاگردی‌اش را می‌کنم. خلیلی هم که آقای لیگ برتر بود و از اینکه در کنارمان است خیلی خوشحالیم. در کل هم علی‌آقا و هم آقامحسن خیلی به من کمک می‌کنند.

باتوجه به تجربه بالایی که شما داری، واقعا مساله‌ای هست که به شما بگویند که بهتر کار کنید؟
 بله، بالاخره نکاتی است که گوشزد می‌کنند و می‌تواند در شرایط مختلف کمک کند. علی‌آقا همیشه روحیه بالایی دارد و به تیم انرژی و شور وهیجان می‌دهد. محسن‌خلیلی هم با حضورش حس خوبی به من داده. فکر می‌کنم این 2 عزیز خیلی به من کمک کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم و امیدوارم بتوانم مسیر را طوری ادامه دهم که تیم به موفقیت برسد.

وقتی در فولاد خوزستان بودی، خیلی‌ها می‌گفتند فوتبال محمد قاضی تمام شده. چه چیزی باعث شد شما الان اینقدر خوب کار کنید؟
 متاسفانه یک بحث‌هایی است که نمی‌دانم چرا مطرح می‌شود. مثلا اینکه می‌گویند پیرمرد هستیم. این مساله را نه تنها به من، بلکه به خیلی‌های دیگر هم می‌گویند. من نمی‌دانم این چه بحثی است. وقتی جوان بودیم می‌گفتند جوان و بی‌تجربه هستند، حالا هم که باتجربه شدیم این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. به نظر من بحث سن مطرح نیست، مهم تمریناتی است که انجام می‌دهیم و البته عملکردمان در زمین.

مثل مهدی رجب‌زاده که نشان داد سن در فوتبال خیلی مطرح نیست و مهم نظم و ممارست در تمرین است.
 دقیقا. مهدی با این هت‌تریک نشان داد سن مطرح نیست اما متاسفانه مسائل اینطوری زیاد می‌نویسند. در حالی که ما داریم زحمات خودمان را می‌کشیم. همین صحبت‌ها باعث دلخوری می‌شود.

این هفته مقابل فولاد خوزستان بازی دارید. تیمی که زمان جدایی از آن، گفته بودید خیلی دلخور هستید.
 فولاد یکی از تیم‌های خوب است که از وقتی سعداوی سرمربی آن شده، تغییرات خوبی داشته و تیمی ایده‌آل شده. فولاد الان بازیکنان خوب و باتجربه‌ای مثل طالب‌لو دارد که در کنار جوان‌ها تیم خوبی را تشکیل دادند. من هیچ‌وقت از فولاد دلخور نبودم. دوره‌ای آنجا بودم که با مربی مشکل داشتم که آن را هم فراموش کردم. الان بیشترین تمرکز را روی کارم گذاشتم. فولاد هم تیمی است که من آنجا رشد و پیشرفت کردم و از آنجا به فوتبال ایران معرفی شدم که خودم را مدیون آن می‌دانم.

البته در دوره اول حضورتان در این تیم.
 بله، اما من همیشه آنجا را دوست دارم و وظیفه خودم می‌دانم از این باشگاه تشکر کنم که به فوتبال معرفی شدم. تماشاگران فولاد هم همیشه به من لطف داشتند و خونگرم هستند. من وقتی می‌خواستم از استقلال جدا شوم پیشنهادهای زیادی داشتم اما به خاطر اینکه فولاد آسیایی بود و حس خوبی به این تیم داشتم به آنجا رفتم تا کمک کنم اما یکسری اتفاقات اجازه این کار را به من نداد.

چند روز پیش ایمان مبعلی در مصاحبه‌ای اعلام کرده شاید به زودی از فوتبال خداحافظی کند. شما دلیل این مساله را می‌دانی؟
 من چند روز پیش با ایمان صحبت کردم و فکر نمی‌کنم فعلا چنین تصمیمی بگیرد چون او الان بهترین پاسور لیگ برتر است و فوتبال ایران به داشتن ایمان می‌بالد. پاسور خوب مثل ایمان کم داریم و مطمئنا چند سال طول می‌کشد پاسوری با این سبک و سیاق که خوب پاس می‌دهد، خوب کاشته می‌زند، بیاید. فکر می‌کنم ایمان حالا حالاها جا دارد که بازی کند.

پس چرا چنین تصمیمی گرفت؟
 دلخور است و البته حق دارد. خب بحث پیرمردها خیلی‌ها را دلسرد کرده که ایمان هم یکی از آنهاست.

اما فکر می‌کردیم بحث دیگری باشد. مثلا بی‌توجهی مسوولان باشگاه به تیم.
 دقیقا نمی‌دانم. شاید این مساله هم باشد اما یکسری صحبت‌ها دلخوری به وجود آورد. بالاخره همه اینها باعث دلسردی می‌شود. وگرنه ایمان صدرجدول پاسورهای لیگ برتر است. یا مثلا رجب‌زاده که گل زده الان اوضاع خوبی دارد. نمی‌دانم چرا می‌نویسند پیرمردها گلزنان لیگ برتر هستند. این صحبت‌ها جالب نیست. بهتر از این هم می‌شود تیتر زد. ما هنوز جوان هستیم. فقط تجربه پیدا کردیم.

شما قصد خداحافظی نداری؟
 نه من که وقت زیاد دارم.

فکر می‌کنید این فصل نفت تهران بتواند سهمیه آسیا بگیرد؟
 از الان زود است در مورد این مساله صحبت کنیم اما سعی می‌کنیم عنوان خوبی به دست بیاوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
6
مسئولین فولاد کادرفنی چرا مبعلی رو نمیارید فولاد چرا ب ایشون میگین پیرمرد ایشون از صدتا جوون بهتره مبعلی صدتا رجب زاده رو می ارزه چرا ایشون رو خورد میکنید خوز اسپرت خواهش میکنم بچاپ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها