به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

طالب‌لو: خوشحالم که شرمنده مردم خوزستان نشدم

طالب‌لو: خوشحالم که شرمنده مردم خوزستان نشدم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که دوباره شرایطی پیش آمد تا در زمین نقش جهان بازی کنیم و خدا را شکر می‌کنم که دست خالی به اهواز برنمی‌گردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، وحید طالب‌لو عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی مقابل سپاهان، اظهار داشت: تمرینات خوبی در هفته‌ای که گذشت انجام دادیم و برنامه‌هایی که مدنظر کادر فنی تیم بود را در زمین پیاده کردیم.

وی گفت: این اولین بازی لیگ برتر بود که در ورزشگاه نقش جهان انجام دادیم. خدا را شکر می‌کنم که شرایطی پیش آمد که ما دوباره به ورزشگاه نقش جهان آمدیم.

طالب‌لو بیان کرد: با توجه به اینکه برای سه امتیاز آمده بودیم اما با شرایط بازی به خصوص مقابل سپاهان که همیشه تیم هجومی و خوبی بوده است و مدیریت، کادر فنی خوب و بازیکنان با کیفیتی هم دارد فکر می‌کنم همین که دست خالی به اهواز برنمی‌گردیم و شرمنده مردم خوب اهواز نمی‌شویم کفایت می‌کند.

وی در خصوص اینکه اگر پنالتی را نگرفته بود احتمال داشت 2 بر یک شکست بخورند، عنوان کرد: بالاخره این مسائل هم جزئی از اتفاقات بازی است و وظیفه ما است این کارها را انجام دهیم و کار خاصی نبود. خدا را شکر می‌کنم شرمنده مردم خوزستان و کادر فنی و بازیکنان نشدم.

طالب‌لو تأکید کرد: ناگفته نماند که ما تمرینات خوبی را زیرنظر مربی دروازه‌بان‌مان داریم که به آمادگی من و سایر دروازه‌بان‌های تیم کمک کرده است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد درخششی که در اولین بازی با استقلال در ورزشگاه نقش جهان داشت که امروز هم مجدداً تکرار شد، افزود: ورزشگاه نقش جهان برای من ورزشگاه نوستالژیکی است و خوشحالم که امروز هم توانستیم عملکرد مناسبی داشته باشیم و با کسب حداقل امتیاز، دست خالی به اهواز برنگردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادی اتشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
5
دمت گرم مردی بخدا مرد
همون روز اول که اومدی فولاد وگفتی درسته من عاشق استقلالم ولی امدم نان حلال بخورم و با تمام وجود به فولاد کمک میکنم
برای کل خوزستان کفایت میکنه ونجابت وراستگوییتو ثابت کردی ،واینو بدون خوزستان به وجودت درفولاد مینازه.
ابادانی
|
Germany
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
5
من کلا بابازکنان غیربومی میانه خوبی ندارم اما بعضی افراد واقعا لیاقت حضور درخوزستان رو دارند که یکی شون شما هستید.هم افتاده و بااخلاق هستید و هم فنی.اهل نمایشی کار کردن و... نیستید.از شما ممنونم.
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
5
واقعا دوست داشتنی هستی وحید جان دمت گرم اصلا تعصبت به تیم مثال زدنیه...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
1
با سپاس از وحید عزیز
اگه مسوولان یه مهاجم خوب هم اضاف میکردن الان تیم تو کورس قهرمانی بود
این تیم با بازیکنان فعلی قابل تقدیره امیدوارم موفق باشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها