به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اسکوچیچ: مشکلات راه‌آهن به من ربطی ندارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برخی از دوستان می گویند که راه آهن مشکلاتی دارد که من باید بگویم این مشکلات مربوط به خود آنهاست و به ما مربوط نمی‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با راه آهن تهران، اظهار کرد: این 50 روز تعطیلی خوبی‌هایی داشت، ولی ما تشنه بازی‌های رسمی بودیم و بی صبرانه منتظر هستم تا سوت بازی‌ها به صدا در آید.

وی بیان کرد: قرار بود در ابتدا برای اردو به اسپانیا برویم که در لحظات پایانی همکاری صورت نگرفت و با توجه به این که از قبل هم تصمیم داشتیم به دوبی برویم برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه با باشگاه داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در رابطه با تغییر تیم باید بگویم که از روند راضی هستم ، ولی با توجه به این که تیم ما در جبهه دیگر یعنی جام باشگاه‌های آسیا هم باید حضوری فعال داشته باشد در برخی از پست‌ها به بازیکن نیاز داریم و دچار فقر هستیم.

وی درباره بازی فردای تیمش مقابل راه آهن عنوان کرد: برخی از دوستان می گویند که راه آهن مشکلاتی دارد که من باید بگویم این مشکلات مربوط به خود آنهاست و به ما مربوط نمی‌شود و ما باید برای بازی فردا (جمعه) تمرکز داشته باشیم.

اسکوچیچ بیان کرد: تا نیم فصل با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم حضور چند بازیکن‌مان مواجه بودیم ولی توانستیم به خوبی این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره این که در بازی فردا خالدی و مساریچ را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد ، خاطر نشان کرد: تجربه به من می‌گوید تیم‌هایی که فکر می‌کردیم دچار مشکلاتی هستند مقابل ما عرض اندام خوبی داشته‌اند و من منتظر بازی فردا هستم. برای من یقینا بازی با راه آهن برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم سه امتیاز بازی را بگیریم تا در روند رو به رشدمان حرکت کنیم. همچنین امیدوارم که توفان شن فردا آرامش بگیرد تا هواداران بسیاری جهت حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این که در بازی فردا دو دفاع خود را در اختیار ندارید آیا این موضوع شما را دچار مشکل نمی‌کند ؟ گفت: با توجه به این که دو بازیکن مهم و کلیدی‌مان را نداریم، ولی در بازی‌هایی هم بوده که بازیکن نداشته ایم ولی توانسته ایم راه حل های مناسبی داشته باشیم. به هر حال ما در برخی از پست‌ها دچار کمبود هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره نظرتان درباره اردوی دوبی چیست؟ عنوان کرد: اردوی بسیار موفقیت آمیزی بود و اگر چه در ابتدا از داشتن جماعتی و شریفات بی‌بهره بودیم ولی آنها به ما اضافه و بازیکنان با هم هماهنگ شدند. قاضی و مسلمان بازیکنان جدید ما هم توانستند بسیار زود خودشان را با پیکره تیم تطابق دهند که از آنها تشکر می‌کنم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال دیگری که آیا حریفان بازی‌های تدارکاتی‌تان در دوبی را بر اساس دیدارهایتان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده‌اید ؟ گفت: طبیعی است که ما نیم نگاهی هم به بازی‌های آسیایی مان داشتیم. تیم رستوف تیم محکم و سازمان یافته ای بود و می توانم بگویم که در کل کمال رضایت را از بازی های تدارکاتیمان داشتم و از بازی‌های تدارکاتی و حریف بد نمی‌توان به خوبی تجربه کسب کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: هیچ موقع نمی‌توان یک تیم را به صورت ایده‌آل دید و همیشه در پست‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد و فردا با توجه به محرومیت هایی که داریم مجبوریم کارهایی را انجام دهیم و امیدوارم که از این وضعیت خارج شویم. ما باید همیشه واقع بین باشیم و طبیعی است که دوست داریم هر چه سریع تر به گل برسیم و ابتدا باید گل نخوریم و روحیه ما بالاست.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
6
آقای اسکوچیچ همیشه عاقلانه و حرفه ای صحبت می کند .با لطف خدا امسال اسکوچیچ جام را بالا خواهد برد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها