به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

والی: به‌خاطر پنالتی خیلی سختی کشیدم

والی: به‌خاطر پنالتی خیلی سختی کشیدم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید خودم را مقصر حذف تیم می‌دانم. از اینکه نتوانستم هواداران را خوشحال کنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم، ناراحت هستم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، ایوب والی کاپیتان فولاد خوزستان اگرچه در بازی مقابل نفت و گاز گچساران خیلی خوب کار کرد اما او در زدن نخستین پنالتی تیمش ناموفق بود تا تیم به شوک برود و نتواند در ادامه هم موفق کار کند.

صحبت‌های ایوب والی در خصوص دیدار مقابل نفت‌وگاز گچساران و ادامه مسابقات لیگ برتر را مرور کنید.

چطور شد که مقابل تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران شکست خوردید؟ این تیم را دست‌کم گرفته بودید یا اینکه حریف خیلی خوب بود؟
 نه، ما حریف را دست‌کم نگرفته بودیم و با تمام وجود بازی کردیم. نفت و گاز گچساران هم در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و تنها وقت تلف می‌کردند که بازی به پنالتی بکشد. البته در بازی هم دنبال فرصت بودند اما ما هیچ فرصتی به آنها ندادیم. به هر حال بازی به پنالتی کشیده شد و ما باختیم. خیلی‌ها بعد از باخت دنبال بهانه و توجیه هستند اما ما اینطور نیستیم و واقعا خوب کار کردیم. ما باید تفاوت لیگ برتر و لیگ 2 را نشان می‌دادیم و خوب هم کار کردیم اما توپ‌هایمان توی گل نمی‌رفت. خیلی موقعیت داشتیم که یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. در پنالتی‌ها هم خوب نبودیم و باختیم چون ما فکر می‌کردیم کار را در 90 دقیقه تمام می‌کنیم اصلا به پنالتی فکر نمی‌کردیم.

یعنی تمرین پنالتی نکرده بودید؟
 چرا، اما آن را جدی نمی‌گرفتیم. فکر می‌کردیم در 90 دقیقه کار را تمام می‌کنیم. می‌دانستیم حریف ما استقلال خوزستان را حذف کرده. به همین دلیل قرار گذاشته بودیم در وقت قانونی کار را تمام کنیم اما توپ‌هایمان گل نشد. وقتی توپ به 2 تیر دروازه بخورد و گل نشود، واقعا باورکردنی نیست.

فکر می‌کنید گل زدن به این تیم طلسم شده بود؟
 بحث طلسم نیست. من فکر می‌کنم هر کسی در مقطعی موفق باشد، لطف خدا است که شامل حال‌شان شده. در این بازی هم خدا به نفت و گاز گچساران کمک کرد و خدا دوست داشت آنها صعود کنند. حریف 120 دقیقه دفاع کرد و در نهایت در پنالتی پیروز شد.

وحید طالب‌لو دروازه‌بانی است که خوب پنالتی می‌گیرد، چطور آنها دوست داشتند بازی به پنالتی کشیده شود؟
 بله، طالب‌لو دروازه‌بان پنالتی‌گیری است. نفت و گاز گچساران هم مطمئن نبودند در پنالتی می‌برند. آنها وقتی بازی را به پنالتی کشاندند، شاهکار بود برایشان. نفت و گاز گچساران خیلی راضی بودند از اینکه 120 دقیقه گل نخوردند و بعد از آن برایشان مهم نبود چه اتفاقی می‌افتد. این مساله آنها را از فشار بیرون آورد و خیلی راحت‌تر کار کردند که همین بحث روانی به آنها بیشتر کمک کرد اما ما تحت فشار بودیم و پنالتی‌ها را خوب نزدیم.

نخستین پنالتی را شما خراب کردی.
 من وقتی پشت توپ رفتم استرس نداشتم اما پنالتی را خوب نزدم. آن زمان انگار مغزم دیگر خوب کار نمی‌کرد. قبل از اینکه من ضربه بزنم دیدم دروازه‌بان چه جهتی را برای پرش انتخاب کرده اما گفتم همان جا می‌زنم. اگر کمی مکث می‌کردم و می‌زدم گل می‌شد اما بعد از 120 دقیقه بازی، مغزم کشش نداشت. البته داور هم می‌توانست این پنالتی را تکرار بدهد چون دروازه‌بان قبل از ضربه یک قدم جلو آمده بود و موقع ضربه هم یک قدم دیگر. در هر صورت من ضربه را بد نزدم اما اگر مکث می‌کردم بهتر بود. گفتن این حرف‌ها دیگر مثل بهانه می‌ماند. من پنالتی را گل نکردم و شرمنده هواداران شدم. باورتان نمی‌شود من از آن اتفاق تا الان خیلی سختی می‌کشم. خودم را مقصر حذف تیم می‌دانم. از اینکه نتوانستم هواداران را خوشحال کنم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، ناراحتم.

به هر حال اتفاقی است که افتاده.
 بله اما ناراحت‌کننده است و نمی‌شود کاری کرد. امیدوارم بتوانم در لیگ جبران کنم.

فکر می‌کنی بتوانید سپاهان را شکست دهید؟
 تیم ما خیلی خوب است. ما همان تیمی هستیم که در تبریز با نتیجه 2 بر یک از تراکتور جلو افتاده بودیم و در نهایت مساوی کردیم. جلوی استقلال خوب بازی کردیم و اگر داور پنالتی‌هایمان را می‌گرفت می‌توانستیم ببریم. ما تیم خیلی خوبی هستیم که می‌توانیم از هر حریفی امتیاز بگیریم. پس بدون شک می‌توانیم جلوی سپاهان بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

پیش‌بینی می‌کنی در پایان لیگ چه جایگاهی به فولاد برسد؟
 وقتی لیگ را شروع کردیم هدف‌مان این بود که بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم اما حالا می‌خواهیم بهتر از این هم باشیم و حتی به سهمیه آسیا نگاه ویژه‌ای داریم. البته اگر در نیم فصل دوم تیم تقویت شود، می‌توانیم به این هدف بزرگ برسیم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
2
4
تیم کاملا سنگین و بی برنامه با یه ترکیب افتضاح
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
1
6
فدای سرت ایوب خان، مدیران باشگاه باید خجالت بکشند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
2
6
اشکال نداره اقا ایوب. پنالتی رو ممکنه هر بازیکنی خراب کنه. روی لیگ برتر تمرکز کنید روند خوبتونو ادامه بدید. جام حذفی بالا هم میومدیم با این کمبود بازیکن نهایتش دور بعد حذف میشدیم. باخت در پنالتی به تیم نفت فرصت خوبی شد برا بعضیها که عقده هاشونو خالی کنن منظورم دشمنای داخلی باشگاه و کسانی که توسط اونها ساپورت میشن
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
1
6
آقای والی سلام ؛ دلیل باخت فولاد شما نیستید . مشگل فولاد ضعف مدیریت اجرایی در خارج از زمین فوتبال و در زمین بازی نداشتن یک هافبک بازیساز و یک گلزن شش دانگ و گهگاهی ضعف تاکتیکی است که باعث شده توپ های زیادی در مسابقات مختلف گل نشن ؛ برای مثال تیم تراکتور به لطف سروش رفیعی و ادیینو تقریبا در صدر جدول است دلیل اینکه تراکتور سالیان زیادی ول بکن ادینیو نیست و یا به هر قیمتی نمی خواهد که رفیعی را از دست بده همینه ؛ به جرات میشه گفت در صورت نبود این دو بازیکن ؛ جای تراکتور وسط یا انتهای جدول خواهد بود همانطور که در گذشته با رفتن ادینیو تراکتور در جدول سقوط کرد . مشگلات فولاد را هواداران می دانند از کجاست شما مقصر نیستید .
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
1
4
فولاد اگر یک مهاجم زهردار داشت کار در 90دقیقه تمام بود .اژدر باید بره
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
1
5
چاگو ضعیف شده تیم هافبک طراح و مهاجم نوک نداره
علي نعامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
1
5
اژدري برو تيّم رو نابود كردي
برو بزار يك فرد با دانش و مدير لايق أمور را در دست بگيره
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
1
3
دقیقا دوستان درست ميگن عامل ناکامی های فعلی و بعدی اژدری است.کسی که مرتکب خطا شده و البته جوابگو هم نیست .مهاجم مثل ارنست قطعا دفاع حریف را دچار بحران میکرد و شانس گلزنی را زیاد میکرد.دوستان بازی های بعدی بسیار دشوار هستند و تیم فولاد هم چندان با وجود آزار دهنده اژدری سر حال نیست.من 120 دقیقه در شرایطی که از خستگی کار نایی نداشتم در ورزشگاه فولاد رو حمایت کردم اما ناجوانمردانه است که امثال اژدری باعث نا امیدی ما میشوند.من به از این به بعد فولاد امیدی ندارم.بحران داریم.
محمدمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
5
این بازیکنان که اینقدر مبتدیانه پنالتی می زدن همشون ادعای ملی پوش بودن دارن کسی که می خواهد ملی پوش باشه باید بتونه تیم در مواقع بحران نجات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
4
2
فداي سرت 4 ابدي
موسوي شادگان
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
1
4
فدای سرت ایوب جان.فولاد بد بازی کرد.به جرات میگم فولاد تو این بازی مثل ابتدای فصل سنگین شده بود.شاید تمرینات سنگینی رو دوباره داشتید.من که خبر ندارم. شما سپاهان رو تو اصفهان ببرید به اندازه قهرمانی اسیا واسه ما ارزش داره.تو فوتبال مهره ها هنوز هم حرف اول رو می زنند.شما مسی رو از بارسلونا بگیرید چی از تیم می مونه؟ با اینکه بارسلونا ستاره زیاد داره.فولاد و هرتیم دیگری احتیاج دارند به مهره هایی که وقتی بازی گره می خوره بتونند مشکل رو حل کنند مثل زهیوی تو اس خوزستان یا مبعلی نفت تهران یا ادینهو و... فولاد فاقد این بازیکن هست. ساسان انصاری یه بازیکن خیلی معمولیه که اگه رسانه ها بزرگش نمی کردن جاش روی نیمکت فولاد بود.اسماعیل شریفات هم به نظرم از نظر بدنی کم میاره و وقتی پشت سرهم بازی می کنه افت می کنه ولی وقتی استراحت می کنه یه بازیکن فوق العاده س. تو سالهای گذشته مهرداد جماعتی و کرمی خیلی جاها گره گشا بودند اما امسال افت کردن.و امیدوارم اماده بشن. به نظرم این دو بازیکن از نظر انگیزه ضعیف هستند و باید بهشون انگیزه و روحیه داد.پارسال چاگو بهترین بازیکن فولاد بود.امیدوارم کادر فنی علت ضعف چاگو رو بررسی کنه.به هرحال فقط و فقط به خاطر اینکه تو این فوتبال کثیف ، هنوز هم مربیان با اخلاقی مثل نعیم هست همه جوره باید پشت تیم بایستیم به امید موفقیت.
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
1
برادر عزیز
بد بازی کردید.کدام وقت تلف کردن
شما 120دقیقه بد بازی کردید .تا صبح هم بازی می کردی گل نمیزدید.
واقعا خجالت داره یک تیم دسته دومی دوتیم مدعی خوزستان را حذف کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها