به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
تعداد نظرات: ۸ نظر

مهاجم فولاد نیم‌فصل را از دست می‌دهد؟

مهاجم فولاد نیم‌فصل را از دست می‌دهد؟

خوزستان اسپورت- مهاجم خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان احتمالاً تا پایان نیم‌فصل قادر به همراهی این تیم نخواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند روز پیش در خبرها داشتیم که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در تاریخ 30 شهریور 95 طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اشتباهات رخ داده از سوی دست‌اندرکاران تیم فولاد خوزستان در زمان ثبت اطلاعات قرارداد ارنست ان‌فور در سیستم انطباق اطلاعات (تی ام اس) توضیحات کامل را داده است.

باتوجه به اینکه ارنست ان‌فور در هفته‌های گذشته مجوز حضور در مسابقات را نداشته و مسئولان تیم فولاد خوزستان نیز در رابطه با مفاد رأی فیفا هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی نکرده بودند، می‌شد حدس زد که این رأی به‌سود تیم خوزستانی نبوده و به‌همین دلیل مسئولین فولاد از انتشار متن کامل نامه ارسالی فیفا خودداری کرده‌اند.
 
در عین حال، پیامی که شب گذشته از سوی ارنست ان‌فور در صفحه رسمی‌اش منتشر شد، گمانه‌زنی در خصوص احتمال بیرون ماندن این بازیکن تا پایان نیم‌فصل را تقویت کرده است. این بازیکن در پیامی از اشتباهات رخ داده در زمان ثبت اطلاعات قراردادش که باعث دوری وی از میادین شده، ابراز نارضایتی کرده است. ان‌فور نوشته است که اشتباهات غیر حرفه‌ای باعث عدم صدور مجوز بازی‌اش شده و برای او سخت و طولانی است که تا ژانویه برای بازی در تیم فولاد انتظار بکشد.

ماه ژانویه، زمان باز شدن پنجره‌ی نقل‌وانتقالات زمستانی برای جابه‌جایی بازیکنان و البته اصلاح اشتباهاتی است که در قراردادهای تابستانی رخ داده است. اگر گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بیرون ماندن ارنست ان‌فور تا ژانویه 2017 میلادی درست باشد، می‌توان روزهای سختی را برای تیم فولاد تا پایان دور رفت لیگ شانزدهم متصور شد.

تیم سرخ‌پوش اهوازی گرچه در هفت بازی قبلی‌اش در لیگ برتر شکست نخورده، اما کم بودن تعداد بازیکنان بخش تهاجمی این تیم در کنار محرومیت و مصدومیت‌هایی که این بازیکنان را از ترکیب دور می‌سازد، نیاز تیم فولاد به داشتن حداقل دو بازیکن دیگر در بخش تهاجمی را بیش از پیش می‌کند.

به‌هرحال باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان تیم فولاد خوزستان طبق وعده‌های قبلی موفق به دریافت کارت بازی ان‌فور در طی دور رفت مسابقات می‌شوند یا اینکه گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بیرون ماندن مهاجم خارجی فولاد تا نیم‌فصل درست از آب در می‌آید؟

شاید انتشار متن کامل نامه‌ی فیفا که در تاریخ 30 شهریور 95 از طریق فدراسیون فوتبال ایران به باشگاه فولاد ابلاغ شده است، پاسخ این سئوال را مشخص سازد. انتشار متن کامل این نامه همچنین مشخص می‌کند که چه اشتباهاتی در زمان ثبت اطلاعات قرارداد ارنست ان‌فور در سیستم انطباق اطلاعات (تی ام اس) رخ داده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
8
صنعت نفت امسال برگشت لیگ برتر چطور راحت برا بازیکنا خارجیش ای.تی.سی گرفت ولی ماکه چندساله لیگ برتر بودیم اسیا رفتیم بلد نیستیم با سیستم کامپیوتر کارکنیم!!!!
علي نعامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
10
اقاي اژدري استعفا بده برو يه فروشگاه مواد غذايي بزرگ بزن هم اشتغال زايي كردي هم دعاي خير ما هواداران فولاد پشت سرتون هم اونجا ميتونيد به كار مديريت ادامه بديد اقاي كاهكشم بزاريد سرپرست فروشگاه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
5
عبدا... ناصری سه کارتست رشیدفرخی ناآمادست ساسانم از هرچندتا توپ یکیشو گل میکنه اگر میشه از هیات فوتبال کمک بگیرن برا حل مشکل ارنست به بازی سپاهان برسه خیلی خوب میشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
7
بدتر از باخت فولاد حرکات اقای کاه کش بود بعده بازی تا دید عکاسها اومدن سمت نیمکت فولاد که عکس بگیرن زود دستاشو جلو صورتش گرفت که مثلا خیلی ناراحته بابا زشته این کارها بخدا این اقا ما رو چی فرض کرده اقای کاه کش اگه دلش براتیم میسوخت وظایفشو درست انجام میداد هنوز یادم نرفته بازی ذوب اهن که دوتا خورده بویدم وقتی دوربین تلویزیون چرخید سمتش حواسش نبود داشت میخندید فولاد دوتا خورده بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
4
با این دسته گلی که اقایان دادن مطمئن باشید نمیرسه تازه اگر نیم فصل دوم توانست بازی کنه باید کلاهمونو بندازیم هوا.
من بعنوان یک خوزستانی در عجبم چطور بعد از این همه اشتباه از سوی این مدیریت هنوز صحیحو سالم و بدون هیچ تهدیدی دارن کارشونو ادامه میدن. یعنی یک مدیر پیدا نمیشه اینارو کات کنه و بندازه بیرون؟ نماینده هایی که در به در دنبال رای بودن کجان استاندار چرا وارد نمیشه یک میلیارد پول مفت از این استان سر چه حسابی قراره خارج بشه انهم بدون بازی؟
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
یه جوری میگی یه مدیر نیست اینارو کات کنه انگار مدیرای بالا سر این آقا کیان؟ خوب اونا هم عین خود همین آقان، مثل داستان مرد هزار چهره همه اینها اشتباهی اومدن، همین جور برو بالا همه اشتباهی اومدن.
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
4
اخه کی باید جواب این خسارتها رو بده، این حذف از گردونه جام حذفی اینم لیگ برتر که داریم امتیاز از دست میدهیم همینطوری،گناه ما هوادارها چیه؟؟ دیروز 120دقیقه حرص و جوش خوردیم پای این بازی کجاست این لا ما سیای فوتبال ایران؟؟
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
2
0
پولتون دور نریزین، مثل اون پارسالی که همه استان رو جمع کردین تا آوردینش آخرش هم آخرین بازی های عمرش رو برا فولاد انجام داد، اینم یکیه عین اون، این همه جوون تو استان هست، 2 تا 3 تاشون به تیم اضافه کنید باری آینده تیم خوب می شن البته به شرطی که مثل سروش و امثالهم نشن، همین ساسان و رشید فرخی و مابقی خیلی هم خوبن، ول کنید این قضیه رو، کسی که 7-8 ماهه هیچ بازی انجام نداده به چه دردی می خوره؟ یه ذره عقلتون به کار بندازین.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها