به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

حفاری اهواز سه بر صفر بازنده اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نتیجه دیدار ناتمام تیم های فوتسال شهید منصوری قرچک و ملی حفاری اهواز را سه بر صفر به سود شهید منصوری قرچک اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت از فدراسیون فوتبال، هفته گذشته دیدار دو تیم فوتسال شهید منصوری قرچک و شرکت ملی حفاری برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شهید منصوری قرچک فحاشی نسبت به بازیکن تیم مقابل و درگیری با نیمکت تیم ملی حفاری انجام شد.

پس از بررسی گزارش داور و ناظر مسابقه، کمیته انضباطی تیم شهید منصوری قرچک را به انجام اولین بازی خانگی بدون حضور تماشاگر و با توجه به سوابق قبلی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

در همین راستا، به دلیل ترک زمین مسابقه در دقیقه 39 بازی توسط تیم ملی حفاری در حالیکه نتیجه سه بر صفر به سود تیم شهید منصوری قرچک بود و عدم توجه به توصیه های نماینده فدراسیون در جهت ادامه بازی، کمیته انضباطی باشگاه ملی حفاری را نتیجه این بازی را سه بر صفر به سود منصوری قرچک اعلام کرد و با توجه به ترک خود سرانه تیم ملی حفاری، این تیم را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین حسن شاکری، تدارکات تیم شهید منصوری قرچک به دلیل پرتاب بطری به زمین مسابقه  به چهار جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها