به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

محرومیت و جریمه تیم زاگرس خوزستان

جنجال های ایجاد شده در مسابقات هفته گذشته دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با محرومیت و جریمه هایی برای تیم زاگرس خوزستان همراه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون فوتبال ایران، در بازی بین دو تیم لیگ برتری زاگرس خوزستان و ارژن شیراز که در روز سوم بهمن ماه برگزار شد از سوی اعضای هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس به دلیل تخلف امیر قاسمی زاده، مربی تیم زاگرس خوزستان مبنی بر ورود به زمین مسابقه و اعتراض و اهانت به داور که منجر به اخراج وی شد و همچنین درگیری با بازیکنان تیم مقابل بعد از اتمام بازی، قاسمی زاده به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی حجت اله محسنی مربی ارژن شیراز را به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داور که در نهایت منجر به اخراجش شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین ستار جمالپور سرپرست زاکرس به دلیل نقض مقررات که با اخراجش همراه بود از سوی کمیته انضباطی با تذکر کتبی مواجه شد.

محمد ساکی بازیکن تیم زاگرس خوزستان هم به دلیل ورود غیر قانونی و جلوگیری از گل مسلم تیم حریف، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است، عباس دوکوهی -مربی تیم ارژن شیراز، مصطفی تمدن زاده -تدارکات تیم ارژن شیراز و حسین غلامزاده سرپرست این تیم نیز به دلیل اعتراض و اهانت به داور بازی، هر کدام به یک جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ضمن اینکه تیم ارژن شیراز و زاگرس خوزستان به دلیل ورود تماشاگران تیم شیراز  به زمین مسابقه پس از پایان بازی و درگیری با بازیکنان تیم میزبان(زاگرس خوزستان) و متقابلا ورود تماشاگران تیم زاگرس و درگیری با یکدیگر ، هر کدام از تیم ها به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


برچسب ها: فوتسال
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها