به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات طالقانی پیرامون لغو میزبانی ماهشهر

خوزستان اسپورت- رییس هیات فوتبال خوزستان توضیحاتی درباره عدم برگزاری دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد از سری رقابت‌های جام حذفی به میزبانی ماهشهر، ارائه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: طی دو مرحله، نماینده سازمان لیگ با حضور در ماهشهر به بررسی شرایط ورزشگاه این شهرستان پرداخت و این ورزشگاه را از نظر امکاناتی، ‌زمین چمن و امنیتی مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: ‌طبق گزارشی که در مرحله اول تهیه شد، سازمان لیگ به ما اعلام کرد که در این ورزشگاه نمی‌شود مسابقات لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ یک را برگزار کرد و به خاطر همکاری، اجازه بازی‌های لیگ دو را در این ورزشگاه می‌دهیم. من باز هم صحبت کردم ولی تاکید داشتند که ورزشگاه مساعد میزبانی نیست.

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: روز گذشته (یکشنبه) نیز با حضور در سازمان لیگ، با رییس این سازمان در این خصوص صحبت کردم و خواستم با توجه به این‌که علاقه‌مندان این تیم دوست دارند تیم‌شان از شرایط میزبانی استفاده کند، اگر امکانی هست بازی در ماهشهر برگزار شود که رییس سازمان لیگ به من گفت چیزی که ممکن نیست را چگونه بگویم ممکن است؟

وی بیان کرد: ‌تمام تلاش‌مان را کردیم که میزبانی در ماهشهر باشد ولی با توجه به شرایطی که اشاره کردم، شدنی نیست.

طالقانی عنوان کرد:‌ ما هم به مسوولان باشگاه شهرداری ماهشهر اعلام کردیم که تا عصر امروز (دوشنبه) یکی از شهرستان‌های اهواز و آبادان را برای بازی روز جمعه (28 آبان ماه) انتخاب کنند که اگر این کار را نکردند، ما خودمان ورزشگاه غدیر اهواز را به سازمان لیگ معرفی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
1
4
اقای طالقانی از حق ماهشهر کوتاه نیا چطور فولاد تو زمین مصنوعی مجبور شدبازی کنه ایناهم مجبور بیان ماهشهر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها