به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

علیرضا سلیمی: تیم ملی دروازه‌بان قوی نداشت

علیرضا سلیمی اعتقاد دارد که اگر تیم ملی دروازه‌بان باهوش و قوق در اختیار داشت به راحتی عراق را شکست می‌داد.
دروازه‌بانی که در نیم فصل اول لیگ برتر، بیشترین تعداد کلین شیت و کمترین تعداد گل خورده را به نام خود ثبت کرده، اعتقاد دارد که عملکرد ضعیف علیرضا حقیقی باعث حذف تیم ملی ایران شده است.
علیرضا سلیمی که در نیم فصل نخست لیگ برتر آمار قابل قبولی داشته، به هواداران فولاد قول می دهد که در دور برگشت مسابقات نیز همه تلاش خود را برای حفاظت از دروازه سرخ پوشان اهواز انجام دهد.
علیرضا سلیمی در مصاحبه با خوزستان اسپورت به سئوالات پاسخ داد. مصاحبه سلیمی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

از وضعیت تیم فولاد بگویید.
خدا را شکر وضعیت فولاد خوب است. اردوی امارات به تیم ما خیلی کمک کرد تا بازیکنان جدید با بچه های قبلی هماهنگ شوند. واقعاً به این اردو نیاز داشتیم و طی چند روزی که در امارات بودیم، به دور از هیاهو و مسائل حاشیه ای تمرین کردیم تا برای لیگ آماده شویم.

بازیکنان جدید فولاد را چطور دیدید؟
خیلی خوب کار کردند. آقای اسکوچیچ هم از آن ها رضایت داشت. قاضی، مسلمان و آل نعمه بازیکنان باتجربه ای هستند و می توانند به تیم فولاد کمک کنند.

با توجه به بازی های تدارکاتی که در امارت برابر تیم های خارجی داشتید، فکر می کنی تیم فولاد باز هم در برخی پست ها نیاز به بازیکن داشته باشد؟
ببینید چون تیم ما باید در دو جبهه بجنگد، نیاز به بازیکنان بیشتری داریم. به هر حال بازی ها از این به بعد فشرده می شود و ممکن است بازیکن مصدوم یا محروم بدهیم. به نظرم اگر بازیکنان دیگری به تیم اضافه شوند، خیلی بهتر می شود و در غیر اینصورت می توانیم از بایکنان جوان باشگاه فولاد استفاده کنیم.

بازی فولاد و راه آهن را چگونه می بینی؟
تیم راه آهن الان تیم ناشناخته ای است. تعدادی از بازیکنان این تیم رفته اند و نفرات دیگری جایگزین آن ها شده اند. از راه آهن فعلی شناخت خیلی زیادی نداریم ولی مهم اینست که سه امتیاز این مسابقه برای فولاد از ارزش بالایی برخوردار است و حالا که بعد از 40 روز قرار است به لیگ برگردیم، برای کسب پیروزی همه تلاش خود را خواهیم کرد.

علیرضا سلیمی: تیم ملی دروازه‌بان قوی نداشت

شما در نیم فصل اول کمترین گل خورده را در بین دروازه‌بانان لیگ برتری داشتید. فکر می کنی در نیم فصل دوم بتوانی مثل نیم فصل اول خوش بدرخشی؟
همه تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم به تیم کمک کنم. خدا را شکر کادر فنی و هواداران فولاد از عملکردم در نیم فصل اول رضایت داشتند و حالا مصمم هستم که باز هم فقط روی کارم تمرکز کنم و مثل دور رفت برای تیم فولاد خوزستان بازیکن مفیدی باشم.

در خصوص حذف تیم ملی از جام ملت ها چه نظری داری؟
به نظر من تیم خوبی داشتیم و نسبت به جام جهانی بهتر ظاهر شدیم. در مسابقات جام ملت های آسیا دو سه بازیکن جدید در لباس تیم ملی نمایش خوبی داشتند و این نکته مثبتی است ولی خب باید بگویم که در برخی پست ها خصوصاً دروازه‌بان ضعف داشتیم.

به عنوان دروازه‌بانی که در نیم فصل اول لیگ برتر کمترین گل خورده را داشته، عملکرد علیرضا حقیقی را چگونه دیدید؟
 قبلاً هم به شما گفتم که از سه دروازه‌بان حاضر در تیم ملی فقط علیرضا بیرانوند شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی است. ما اگر در جام ملت های آسیا از یک دروازه‌بان باهوش و قوی استفاده می کردیم به راحتی عراق را شکست می دادیم. درست است که علیرضا حقیقی در یک باشگاه پرتغالی عضویت دارد ولی به نظر من هیچ کمکی به تیم ملی نکرد. شما ببینید حقیقی از مجموع 9 پنالتی تیم عراق حتی نتوانست یک ضربه را بگیرد. هر چه بازیکنان ایران در مقابل عراق تلاش می کردند، زحمات آن ها را حقیقی به باد می داد. باز هم تأکید می کنم که تیم ملی درون دروازه مشکل داشت و از این ناحیه ضربه خوردیم.

 در پایان اگر حرف خاصی مانده است.
از هواداران فولاد می خواهم که مانند همیشه از تیم خود حمایت کنند. فولاد بازی های حساسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد و برای موفقیت نیاز به حمایت هواداران داریم.

علیرضا سلیمی: تیم ملی دروازه‌بان قوی نداشت


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
5
آقای سلیمی عزیز شما بازیکن حرفه ای و با اخلاقی هستید و به جرات می توان گفت جزء 5 دروازه بان برتر ایران هستید. .بهتر است قضیه تیم ملی را رها کنید و روی موفقیت فولاد تمرکز کنید .به امید قهرمانی فولاد خوزستان .
مذحجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
1
آقای سلیمی در نیم فصل ثابت کردی که در پست دروازبانی حرفی برای گفتن داری و از اولین بازی که در حضور اسکوچیچ انجام دادی نظر او را صد در صد جلب کردی انشاءالله با درخشش بهتر در نیم فصل دوم و قهرمانی فولاد در لیگ چهاردههم علاوه بر نظر مربیان لیگ برتر نظر سرمربی تیم ملی و همچنین باشگاههای خارجی جلب خواهد شد .مطمئن باش فولاد با وجود شما اصلا بفکر جذب دروازبان نخواهد بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها