به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

طیبی: رضایت‌نامه دادند که نیم‎فصل برویم

طیبی: رضایت‌نامه دادند که نیم‎فصل برویم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‎گوید اگر تا نیم فصل پول نرسد، بازیکنان زیادی از تیم جدا می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان در گفت‎وگو با ایران ورزشی در رابطه با آخرین وضعیت این تیم خصوصاً جلسه روز دوشنبه بین بازیکنان و مدیران تیم آبی‎پوش دیار کارون که منجر به امضای توافق‎نامه‎ای بین طرفین شد، توضیحاتی داده است که در ادامه مرور می‎کنید:

اوضاع و احوال تیم چطور است؟ ظاهرا دوشنبه مدیرعامل باشگاه بالاخره با تیم‌تان جلسه گذاشت.
 بله، مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با اعضای تیم داشت که قول و قرارهایی هم دادند. البته این بار قول و قرارها به صورتی است که تا نیم فصل باید صبر کنیم و حرفی از بی‌پولی نزنیم.

ظاهرا قرار است اگر تا نیم فصل پول نرسد، می‌توانید جدا شوید.
 درست است. قرار شد اگر تا هفته پانزدهم 50 درصد مطالبات را پرداخت کردند، بمانیم و کار را در استقلال خوزستان دنبال کنیم اما اگر اینطور نشد، هر بازیکنی خواست می‌تواند جدا شود. در واقع به ما رضایتنامه دادند که این مساله باعث شد همه به تمرین برویم و کار را با قدرت ادامه دهیم.

با این وضعیت شرایط خیلی سخت می‌شود. یعنی اگر تا نیم فصل پول نرسد بازیکنان زیادی می‌توانند از تیم جدا شوند. ظاهرا پیشنهادهایی هم داشتید.
 زود است در مورد این مساله صحبت کنم اما یکی، دو باشگاه صحبت کردند که گفتم نمی‌توانم الان پاسخی بدهم چون در خدمت استقلال خوزستان هستم و دوست دارم با این تیم به موفقیت برسم و در آسیا بدرخشیم.

یعنی اگر پول نرسید استقلال خوزستان را تنها می‌گذارید؟
 ما که نمی‌خواهیم تیم را تنها بگذاریم و دوست ندارم اتفاق بدی بیفتد اما اگر پول نباشد انگیزه هم نیست. فوتبال شغل ما است و بدون حق و حقوق نمی‌توانیم کار کنیم. اگر انگیزه هم نباشد به طور حتم نتایج خوبی هم نخواهیم گرفت که اینطور شرمنده مردم و هواداران می‌شویم.

 پس این بار 5 هفته دیگر به خاطر مدیرعامل صبر می‌کنید؟
 این 5 هفته را به خاطر مدیرعامل، سرمربی زحمتکش و دلسوز تیم‌مان و البته مردم صبر می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود. بعد از آن در نیم فصل تکلیف‌مان را مشخص خواهیم کرد.

بالاخره یک میلیاردی که قرار بود به حساب باشگاه بیاید چه شد؟
 گفتند یک میلیارد آمده اما ما فعلا چیزی ندیدیم و پولی به حساب‌مان واریز نشده.

پس چطور شد که دوشنبه تمرین کردید؟ گفته بودند اگر یک میلیارد به حساب بازیکنان نیاید دوشنبه تمرین را تعطیل می‌کنند.
 ما می‌خواستیم این کار را انجام دهیم اما به خاطر لطف استاندار به تیم‌مان ماندیم و کار کردیم چون تنها مسوولی که همه جور پشت تیم‌مان است و از ما حمایت می‌کند، آقای استاندار است. من شخصا از چند روز قبل دیگر نمی‌خواستم به تمرینات بیایم اما وقتی حرف‌های استاندار را خواندم پشیمان شدم.

اگر شما که کاپیتان تیم هستی، به تمرین نمی‌رفتی، بدون شک بقیه بازیکنان هم نمی‌رفتند.
 صددرصد همین‌طور می‌شد اما وقتی این شرایط را دیدم مجبور شدم دست به کار شوم و به تمرین بروم.

تا الان چند درصد از مطالبات‌تان را گرفتید؟
 من 6 درصد گرفتم. البته 30 درصد از فصل قبل هم طلب دارم. ما تیم قهرمان بودیم و فکر می‌کردیم توجه به تیم بیشتر می‌شود. به همین دلیل و البته به خاطر خوزستان پیشنهادهای خوبی که داشتیم را رد کردیم و در استقلال خوزستان ماندیم اما بعد از آن هیچ خبری از حمایت نشد. انگار تنها در روز قهرمانی همه به فکر تیم افتاده بودند و بعد از آن دیگر هیچ خبری نشد که نشد. در ادامه هم چند بار می‌خواستیم تمرین تیم را تعطیل کنیم اما به خاطر پورموسوی ماندیم. سرمربی ما خیلی برای‌مان تلاش کرد و تمام تمرکز خود را برای حل مشکلات گذاشت. او خیلی وقت‌ها فرصت نمی‌کرد حتی به بحث‌های فنی برسد اما با این حال دیدید که یکی از مربیان خیلی خوب است که نتایج خوبی هم گرفت. در کل ما تیم خیلی خوبی هستیم و اگر از همین الان هم به تیم کمک شود ما می‌توانیم سهمیه آسیا را بگیریم و جزو 3 تیم بالای جدول باشیم. تنها نیاز به انگیزه داریم. اگر انگیزه نباشد هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

بودن در آسیا نمی‌تواند به تیم‌تان انگیزه بدهد؟
 بدون امکانات و انگیزه هیچ کاری نمی‌شود انجام داد. ما خیلی انگیزه داشتیم که نماینده خوبی برای استان‌مان در آسیا باشم و می‌دانستیم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم اما بی‌توجهی به تیم همه چیز را از ما گرفت. اول فصل خیلی وعده و وعید شنیدیم اما در ادامه هیچ مسوولی جز استاندار از ما حمایت نکرد که به شخصه تشکر می‌کنم از ایشان به خاطر اینکه اینقدر به فکر ورزش استان هستند.

حالا واقعا اگر تا نیم فصل پول نرسد، جدا می‌شوید؟
 اصلا دوست ندارم به این مساله فکر کنم چون استقلال خوزستان را دوست دارم و می‌خواهم به تیم شهرم کمک کنم اما اگر این بار به وعده‌هایشان عمل نکنند چاره‌ای نداریم جز اینکه جدا شویم. یعنی اگر من هم نخواهم این کار را انجام بدهم مطمئنم که بازیکنان زیادی به فکر جدایی خواهند افتاد چون همانطور که قبلا هم گفتم بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند. من وقتی می‌بینم بازیکن می‌آید می‌گوید کرایه تاکسی هم ندارد واقعا ناراحت می‌شوم و نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم. با این شرایط بازیکن چطور می‌تواند بماند و کار کند؟ پس شک نکنید اگر تا نیم فصل پول نرسد، بازیکنان زیادی از تیم جدا می‌شوند.

بازی بعدی‌تان هم با سیاه‌جامگان است که شرایطی مشابه با تیم‌تان دارد. این بازی را چطور می‌بینید؟
 بله شرایط‌مان مثل هم است ما با این تفاوت که به ما قول دادند بعد از 5 هفته 50 درصد مطالبات‌مان را می‌گیریم. با این مساله فکر می‌کنم تیم ما انگیزه بیشتری برای پیروزی دارد و می‌تواند از سد سیاه‌جامگان بگذرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
9
یک بار توی برنامه راز بقاء یک شیر زخمی رو نشون دادن که کفتارها افتاده بودن به جونش تا بخورنش. شیر با اون همه ابهتش نمی تونست از خودش دفاع کنه. صحنه دردناک و غم انگیزی بود. آیا این رضایت نامه ها حکم مرگ استقلال خوزستانه؟ خبرها می رسه که چند تا کفتار افتادن به جون تیممون؛ فلان سایت اعلام کرده پرسپولیس زهیوی رو میخاد. خدایا نجاتمون بده. داغ استقلال اهواز جگرمون رو سوزوند. دیگه تحمل داغ دیگه ای رو نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
5
واقعا بايد مسئولين از اين به بعد خيلي به فكر تزريق پول به تيم باشند چون شمارش معكوس شروع شد يعني در واقع از لحظه امضاي متمم قرارداد اين چراغ قرمز روشن شد و ديگر جاي هيچگونه شوخي هم وجود ندارد ديگه بعضي از بازيكنان أصلا نخواهد گفت كه چرا به ما پول نميدهيد ما ديگر به تمرين نخواهيم آمد ما تمرين نميكنيم ولي اگر بازي پازدهم تمام شد و نقل و انتقالات نيم فصل شروع گرديد انتظار نداشته باشيد كه بمانند اكثرشان ميروند و پشت سرشان را هم نگاه نخواهند كرد و حق هم دارند اگر بخواهند كه بروند چون واقعا دينشان را هم به باشگاه و مردم خوزستان و مسئولين اداء كردن
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
1
5
بابا به فکر جام باشگاههای اسیا باشید ابرومون تو ایران واسیا میره ، اقای سعیداوی لطفا رحیم زهیوی بیار فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
5
زهیوی و طیبی فولادی میشن ما بازیساز اصلا نداریم دفاع هم عبدالله 35سالشه سال اینده نمیتونه جواب بده هر چن امسال اشتباهاتی هم داشته پ نباید پسرامون از دس بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
3
بدبختي ماخوزستاني ها اگرتيم قهرمان شد سال اينده باكمك مافياء حتما تيم افت شديدي پيداميكنه نهايتش براي بقاءميجنگه چشم ندارن خوزستان هميشه قهرمانه ولي كور خوندن حتما يه تيمي مثل اس خوزستان مياد قهرمان ميشه ان شاءالله اين ظلم ها دوم نميمونه امين يارب العالمين
موسوي شادگان
xcb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
5
امیدوارم حالا که دیگه میخوان برن جذب فولادو صنعت نفت بشن
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
2
5
در یک شهر و یک استان یک تیم دولتی همانند فولاد هیچ دغدغه مالی ندارد یکی هم مثل استقلال خوزستان قهرمان کشور عامدانه در خال اضمحلال و بی پولی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها