به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

چرا بانوان استقلال خوزستان در بازی حاضر نشدند؟

چرا بانوان استقلال خوزستان در بازی حاضر نشدند؟

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: باتوجه به این که 9 بازیکن تیمم مصدوم بودند و برخی دیگر نیز امتحان داشتند نتوانستیم برابر همیاری آذربایجان غربی حاضر به بازی شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فاطمه دغاغله در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عدم حضور تیمش در هفته ششم لیگ برتر کشور برابر همیاری آذربایجان غربی، اظهار کرد: 9 بازیکنم آسیب دیده بودند و برخی از آن ها نیز امتحان داشتند و به همین دلیل نتوانستیم برابر نماینده آذربایجان حاضر به بازی شویم. هفته گذشته تمرینات مان تنها با 10 بازیکن برگزار شد.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیمش، عنوان کرد: تیمم نسبت به هفته‌های آغازین مسابقات از نظر هماهنگی به شرایط بهتری رسیده است و این امید می‌رود که هفته به هفته روند بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: 21 آبان‌ماه در هفته هفتم مسابقات، به مصاف تیم آینده سازان میهن نجف آباد می‌رویم و 25 آبان‌ماه نیز دیدار معوقه‌مان از هفته نخست مقابل شهرداری سیرجان برگزار می‌شود. هر دو تیم خوب و دارای ملی‌پوش هستند. آینده‌سازان تیم صدرنشین لیگ است و نماینده سیرجان هم در جایگاه دوم قرار دارد.

وی بیان کرد: برای دیدارهای پیش رو تمرینات خوبی داشته‌ایم و تمرینات‌مان را تا رسیدن به شرایط بهتر ادامه می‌دهیم و امیدوارم که روندمان تیمی‌مان بهتر شود.

دغاغله در پایان عنوان کرد: جا دارد از حمایت‌های آقای طالقانی، رییس هیات فوتبال استان که زمین چمن ورزشگاه تختی را در اختیار ما گذاشته است و به راحتی می‌توانیم تمرین کنیم، قدردانی کنم. همچنین از حمایت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر مسوولان استان هم از تنها تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر بانوان حمایت کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
1
تیم آقایون پول نداره و داره بازیکنانش رو از دست میده..اون وقت چه جوری و با کدوم پول برای تیم بانوان خرج میکنند؟؟ اگه پولی هست بدین ب آقایون...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
آقای به اصطلاح خوزستانی سطح فکری خودتو نشون دادی
جهت اطلاعت این تیم تنها تیم بانوان تو استان بزرگ خوزستانه و اگه کل استان خوزستان نتونه یه تیم بانوان هم داشته باشه باید به حال خوزستان تاسف خورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها