به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مربیان فولادنوین محروم و جریمه نقدی شدند

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مخلتف لیگ دسته دوم و دسته سوم فوتبال و لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های متخلف لیگ دسته دوم و دسته سوم فوتبال و لیگ برتر فوتسال صادر کرد که برهمین اساس سرمربی و مربی تیم فولادنوین اهواز با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شدند.

در این گزارش آمده است: مسابقه تیم های کارون اروند خرمشهر و فولاد نوین اهواز  برگزار شد و  علی خضری حمادی  مربی تیم فولاد نوین اهواز به دلیل اعتراض و اهانت به داوران و رفتار زننده با کمک داور از بازی اخراج شد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه محکوم است.

یداله صادقی به دلیل ورود به زمین بازی بدون اجازه داور که منجر به اخراجش شد از سوی کمیته انضباطی با تذکر کتبی مواجه شد.

حبیب خدریان سرمربی تیم فولاد نوین اهواز پس از پایان مسابقه اقدام به فحاشی، اهانت و تهدید داوران کرد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

برچسب ها: کمیته انضباطی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
1
با سلام در باشگاه فولاد فحاشی ودرگیری کار ناپسندیه باشگاهی که همیشه سر آمد بوده نباید از این حاشیه ها پیش بیاید چشم اژدر خان روشن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
فولادنوین جدیدی که اقایون برای لیگ دو درست کردن آبروی 20 ساله باشگاه فولادو زیر سوال برده چه از نظر فنی چه از نظر انضباطی و اخلاقی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها