به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

مسعود رضائیان: اگر آب بفروشیم بهتر است

مسعود رضائیان از کنار آمدن بازیکنان نفت مسجدسلیمان با مشکلات مالی خبر می دهد.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان ما می‌گویند پول که نمی‌گیریم حداقل امتیاز بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضاییان در مورد وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: با بازیکنان صحبت کردیم و حتی بازیکنان خارجی را هم راضی کردیم که با همین شرایط با ما کار کنند و ما هم به دنبال پول هستیم تا مشکلات کم شود. بازیکنان ما اگرچه بی‌پول هستند اما بی‌خیال و بی‌انگیزه نیستند و در تمرینات با تمام وجود حاضر می‌شوند و می‌خواهند خود را به ترکیب اصلی تیم برسانند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما می‌گویند پول که نمی‌گیریم حداقل امتیاز بگیریم و با تمام وجود مقابل پیکان روز پنجشنبه بازی خواهند کرد. ما روی دو بازی خانگی خودمان حساب کرده‌ایم و امیدواریم در پایان هفته یازدهم در رده یازدهم جدول قرار بگیریم. چرتکه انداخته‌ایم و گفته‌ایم ما این 6 امتیاز را می‌گیریم و دیگر تیم‌ها امتیاز نمی‌گیرند و ما به رده یازدهم جدول می‌رسیم.

رضاییان در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه چه زمانی حل خواهد شد گفت: قبلا یک نفر به ما قول می‌داد اکنون 10، 12 نفری به ما وعده و قول می‌دهند دیگر قول‌دانیمان پر شده است. البته همه نگران تیم هستند و مدام به ما انگیزه می‌دهند تا کارمان را ادامه بدهیم.

وی در مورد کاهش قیمت نفت گفت: فکر می‌کنم با نفت بشکه‌ای 40 دلار فروش آب به صرفه‌تر از نفت باشد هرچند برای ما خیلی فرقی نمی‌کند بازیکنان ما اکنون فقط با هوا زنده‌ هستند و تا زمانی که هوا هست ما هم هستیم. البته این هوا هم بعضی وقت‌ها پر از ریزگرد می‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان در مورد شرایط تیم ملی و حضور کی‌روش گفت: قبلا هم گفته بودم که تیم ملی مقابل عراق خوب بازی کرد باید از آنها قدردانی می‌شد اما از شکست مقابل این تیم ناراحت شدیم و یکی دو روز هم غذا از گلوی ما پایین نمی‌رفت اما بازیکنان ما با غیرت و تعصب بازی کردند. بازیکنان تیم ملی این مربی را قبول دارند و این مربی به آنها این گونه جنگیدن را یاد داده است.

وی ادامه داد: البته باید تیم ملی برای 4 سال آینده برنامه داشته باشد. خیلی خوب است که تیم ملی هم با تعصب باشد هم با برنامه این دو منافاتی با هم ندارند اینکه بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم. ما که این همه به عراق کمک می‌کنیم تا تیم ملی این کشور بازی تدارکاتی و اردوی خارجی خوب داشته باشد پس بهتر است به تیم ملی خودمان هم کمک کنیم. البته بحث جوانگرایی را باید جدی بگیریم.

رضاییان تصریح کرد: کاش در این تیم ملی ما فقط یکی دو بازیکن پا به سن گذاشته داشتیم و بقیه جوانانی با 22، 23 سال سن بودند تا در جام جهانی ما تیمی با میانگین سنی 27، 28 داشته باشیم. می‌توانیم مثل امارات تیم ملی را جوان کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها