به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

ذوب 2 – استقلال 0؛ اصفهان پیروز مصاف قهرمانان

ذوب 2 – استقلال 0؛ اصفهان پیروز مصاف قهرمانان

خوزستان اسپورت:
هفته دهم لیگ شانزدهم – استادیوم فولادشهر اصفهان
جمعه 7 آبان 95 – ساعت 16:45
ذوبآهن اصفهان 2 – استقلال خوزستان 0
گل‌ها: مهدی رجب‌زاده (58) احسان پهلوان (90)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: قهرمان نجفی و حسن رحیمی‌پور
اخطار: مهرداد قنبری (ذوب‌آهن) - عزت‌الله پورقاز، محمد طیبی (استقلال)
تماشاگر: دو هزار نفر

ذوب‌آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، مهدی مهدی‎پور، علی حمام، مهرداد قنبری (81- وحید محمدزاده)، حجت حق‎وردی، دانیال اسماعیلی‎فر، احسان پهلوان، جری بنگستون (85- یاسر فیضی)، مهدی رجب‎زاده (2+90- محمدرضا عباسی) و مرتضی تبریزی
سرمربی: سیدمجتبی حسینی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی (80- سلمان بحرانی)، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، عزت‌الله پورقاز، میثم دورقی (73- فرشاد سالاروند)، علی‌اصغر عاشوری (73- مهدی زبیدی)، مهدی مؤمنی، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
رویارویی قهرمان‌های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ذوب آهن اصفهان خاتمه یافت.

استقلال خوزستان بعد از بازی خبرساز هفته گذشته مقابل پرسپولیس به اصفهان رفته بود تا انتقام بازی سوپرجام را از ذوب‌آهن بگیرد و با پیروزی در این دیدار به جمع تیم‌های بالانشین نزدیک شود. پورموسوی که از نمایش آبی‌پوشان در بازی قبلی رضایت داشت، تیمش را با همان ترکیب بازی با پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن فرستاد و دو تیم در طول 90 دقیقه یک بازی نزدیک را به نمایش گذاشتند.

در نیمه نخست، چند صحنه روی دروازه‌ها خلق شد که از یک سو ضربات احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر ننشست و در سوی دیگر میدان نیز رحیم زهیوی و حسن بیت‌‌سعید برای گشودن دروازه ذوب‌آهن یک قدم کم آوردند تا نیمه اول بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم نیز بازی پایاپای و نزدیک دو تیم مثل نیمه اول دنبال شد اما یاران ذوب‌آهن با استفاده بهتر از موقعیت‌های ایجاد شده موفق شدند دوبار توسط مهدی رجب‌زاده و احسان پهلوان دروازه استقلال خوزستان را باز کنند تا نبرد قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی با نتیجه دو بر صفر به‌سود ذوب‌آهن اصفهان تمام شود.

شرح گل‌ها
1-0 (ذوب‌آهن): در پی خطای محمد طیبی روی مهاجم ذو‌ب‌آهن، یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه استقلال نصیب یاران میزبان شد که مهدی رجب‌زاده بازیکن کهنه‌کار ذوب‌آهن این توپ را با ضربه‌ای زیبا وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

2-0 (ذوب‌آهن): احسان پهلوان با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه تیم استقلال خوزستان را برای دومین بار گشود تا پیروزی تیم میزبان شیرین‌تر شود.

در حاشیه
* بازی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان، بازی بین قهرمان جام حذفی و لیگ برتر در فصل گذشته بود.
* سرمربیان هر دو تیم از ابتدای بازی به صورت ایستاده و در کنار زمین مشغول هدایت تیم‌های خود شدند.
* هواداران ذوب‌آهن استقبال چندان خوبی از این مسابقه به عمل نیاورده بودند و حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.
* با توجه به برگزاری این بازی در ساعات پایانی عصر امروز، این دیدار از ابتدا زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
* چند نقطه از چمن ورزشگاه فولادشهر با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز زرد شده بود و شادابی روزهای تابستان را نداشت. گویا قرار است چمن ورزشگاه فولادشهر در روزهای آینده و در تعطیلات لیگ برتر ترمیم شود.
* در دقیقه 38 حسن بیت‌سعید در مقابل دروازه ذوب‌آهن با رشید مظاهری تک به تک شد و مظاهری هم به خاطر تعلل مدافعان ذوب‌آهن خطاب به آن‎ها فریاد کشید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
کوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
7
اس خوزستان قبل از سفر به اصفهان باخته بود. فعلا بهترین گزینه برای اس خوزستان گل محمدی حداقل توی آسیا آبروداری کنیم.
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
1
4
واقعا حیف شد انشاءالله هفته های بعد جبران بشه
mohammad27
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
6
پورغاز کل تیم رو به هم ریخته
چرا پور موسوی زبیدی رو کم بازی میده
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
4
2
بازهم میگم مشکل تیم پورموسوی ، اصلا تاکتیک نداره تیم سریع خسته میشه
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
6
ذوب اهنی که به همه باخت ما ازش باختیم...
اقا یک تیم چقد باید موقعیت داشته باشه تا به گل برسه؟؟؟
اونا اصفهانی بازی کردن و از تک موقعیت ها استفاده کردن...بخدا زوره
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
2
4
بهترین گزینه یحیی گل محمدی
فولاد شهر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
3
کلا ما خوزستانیا تا ابد الدهر بایستی گرفتار یک مشت مدیرانی که نمیتونن یه دستی به موهاشون هم بکشن ،باشیم. تو رو خدا تیمای تهر ان هرسال و هرماه و هرلحظه که اراده کنن،هرمهره ای که دوست دارند،میگیرند،تبریزیا که یه تیم داخل زمین دارن یه تیم هم رو نیمکت ،اصفهانیا که ترافیک ستاره دارند یکی مثل هادی عقیلی داره التماس میکنه و راه بجایی نمیبره حالا بیا خوزستانیا رو ببین. فولاد که غارت شد وسومین ساله که بدون مهاجم داره بازی میکنه 500تا ساسان بایستی بزنه تا یکی بره توگل،من نمیدونم فولاد چرا 11نفره بازی میکنه؟آقا جان ده نفربفرستید و بگید ما اعتقادی به مهاجم نداریم! تا ملت تکلیفشون مشخص بشه! استقلال صنعتی که فکرکنم بایستی کم کم خبر دار بشیم که با ساندویچ وساندیس آماده بازیا میشن! آبادان هم که قرنهاست مدیرانش تو آبادان میخورند و تو تهران تفریح میکنند و میخوابند. تورو خدا به شیوه لباس پوشیدن مدیرا تیمای خوزستانی دقت کنید کاملا افکارشون دستتون میاد. آخه ما هواداران خوزستان بایستی تا کی از دست این مدیران بی عرضه بخدا شکایت کنیم. تا کی بایستی فوتبال خوزستان درفقر و تنگنا باشه! تاکی بایستی انتظار این رو بکشیم یه ستاره پروپاقرص و جوان به تیمای خوزستانی بپیوندند!تاکی ما غارت بشیم! آقا جان تورو خدا استعفا بدید! مدیری که هرچه ناله میکنیم واز خدا میخواهیم بحق این محرم و عزای حسین (ع) این داغی که 2ساله بردل داری میگذاری به حق حسین ویارانش بر دل خودت وعزیزانت بگذاره. خدایا تو را به شبهای عزیز،تو رو به دستان بریده عباس! تو را به گلوی بریده علی اصغر به همین زودی زود اژدری رو به سزای اعمالش برسون و دل هزاران فولادی رو شاد وخوشحال کن.
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
4
مشگل تیم خراب کردن توپ هایی که به جای گل شدن به اوت زده میشه ؛ بازیکن هنوز یاد نگرفته توپی که توی هوا و در دهانه دروازه حریفه وقتی بلند میشه ضربه سر را بزنه باید توپ پایین زده بشه و نه اینکه با سر توپ را بزنه تو آسمون ؛ یکی دیگه اینکه چهارچوب شناسی در موقع شوت زدن رعایت نمیشه . آبی ها دقت میکردن حداقل دو هیچ می بردند .
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
5
نیمه اول توپ کلا دراختیار اس خوزستان بود چقد موقعیت خراب کردن انگار تازه اومدن لیگ برتر این تیم پشتیبان نداره صاحب نداره والا ویسی تو کارش جدی بود وخوب رئیسی میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
4
آيا واقعاً حقشه تيمي كه نود دقيقه توپ و زمين را در اختيار گرفته و مسلط بر بازي باشد بازنده از زمين بيرون بره .چرا فكري به حال دفاع نميكنيد دفاع كمر تيم را شكنده و ذوب دو صحنه خلق كرد و توانست با توجه به دفاع ضعيف اس خوزستان هر دو صحنه آش را تبديل به گل كند آنقدر بچه ها خوب بودن كه خود گزارشگر اصفهاني مجبور به اعتراف شد ولي چه فايده كه دفاع با خوردن گلهاي الكي روحيه آنها را از بين ميبرن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
5
وجدانن پورقاز براي چي گذاشته جرا ازمهدي زبيدي استفاده نميكنه بخدا بازيكون ريز نقشي ست موسوي شادگان
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
1
3
بابا به مولا پورقاز در حد محلات اهوازم نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها